دوربین مدار بسته PTZ

خرید دوربین مداربسته ptz با قیمت فوق العاده

خرید دوربین مداربسته ptz که در انواع مدل های مختلف که از لحاظ قابلیت و مشخصاتی که دارند با قیمت فروش متفاوتی عرضه می شوند که از طریق این مرکز می توانید به نرخ فوق العاده و ویژه آن دسترسی پیدا کنید.
دوربین مداربسته ptz که با نام های مختلف Fast Dome، اسپیددام نیز خوانده می شوند و بواسطه ویژگی و مشخصه ای که می تواند گردش در جهات مختلف و قدرت زوم بالایی که دارد به آن ها دوربین های گردان یا چرخشی گفته می شود و از کلمه pan tilt zoom مخفف گرفته شده است.

دوربین مداربسته گردان چیست

دوربین مداربسته گردان قابلیت حرکت و بزرگنمایی تصاویر را از طریق کنترل از راه دور دارد و دارای شکل ظاهری دام مانند و یک پایه می باشد که استفاده از آن ها برای مکان های بزرگ و مهم مانند سوله ها، گاوداری ها و کنترل تردد و … می باشد.

کنترل از راه دور این دوربین ها این امکان را می دهد که از طریق اینترنت و نصب نرم افزار بر روی گوشی به طور آنلاین در هر لحظه و هر نقطه تصاویر را دریافت نمود.

 

دوربین مداربسته گردان چیست

مزایای دوربین مداربسته چرخشی

  • امکان چرخش و گردش در جهات مختلف با سرعت بالا
  • عملکرد هوشمند
  • امکان بزرگنمایی به صورت اتوماتیک با کیفیت بالا
  • دارای پایه نیم دایره ای به منظور محافظت از دوربین و طراحی زیبا
  • عملکرد طولانی مدت و قابل اعتماد

دوربین مداربسته گردان

دوربین مداربسته PTZ که در مدل های indoor و ourdoor طراحی شده اند و استفاده از آن ها برای محیط های داخلی و مسقف که با نام دوربین عروسکی نیز فرا خوانده می شود استفاده می شود و دوربین های outdoor که برای محیط ها و فضاهای باز و گسترده استفاده می شود. هر کدام از آن ها را می توانید از طریق این مرکز معتبر با قیمت فوق العاده و ویژه سفارش و خریداری نمایید.
منبع: cctvstor.ir

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید