دوربین مدار بسته ahdدوربین مداربسته

قیمت عمده دوربین مداربسته نو نیم AHD ارزان

قیمت دوربین مداربسته نو نیم AHD ارزان با کیفیت فوق العاده و رزولوشن بالا. فروش ویژه انواع دوربین های ای اچ دی نونیم، تکنیکس، آیمکس به قیمت نمایندگی از بازرگانی تکنو دوربین با مدیریت دیمن منصوری.

قیمت دوربین مداربسته نو نیم

دوربین مداربسته AHD به چه دوربین هایی گفته می شود؟

اولین دوربین مداربسته ای که تولید و توسط مردم شناخته شد، دوربین های مداربسته آنالوگ بودند. این دسته از دوربین ها به نسبت دوربین های امروزی کیفیت و رزولوشن خوبی نداشتند به همین دلیل این ضعف باعث توسعه و ارتقاء دوربین های مداربسته سنتی آنالوگ شد. دوربین های مداربسته AHD یا AHD CCTV که مختصر شده Analog High Definition CCTV می باشد به معنای دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالا است.

قیمت دوربین مداربسته نو نیم

لازم است بدانید این دوربین ها نسل بعدی دوربین های سنتی آنالوگ بودند.

دوربین مداربسته AHD و اساس کار آن

در تکنولوژی AHD اطلاعات به صورت آنالوگ و توسط کابل کواکسیال RG59 انتقال می یابد. تفاوت این تکنولوژی با دوربین های سنتی در این است که نحوه کد گذاری و کد گشایی آن کاملا متفاوت است. به طوریکه انتقال اطلاعات و همچنین خروجی تصاویر حجم بیشتر و روزولشن بالاتری دارند.

قیمت دوربین مداربسته نو نیم

دوربین مداربسته AHD و رزولوشن آن

نسل اول دوربین های AHD درای روزولشن 1 مگا پیکسل (720P) بودند پس از آن و با پبشرفت این تکنولوژی دوربین های AHD با روزولشن 2مگا پیکسل (1080P) تولید شد. دوربین های مداربسته AHD در کیفیت های متفاوتی تولید و عرضه بازار می شوند که امرزه دارای طرفداران زیادی می باشد. دوربین های AHD با کیفیت های 1 مگاپیکسلی، 2 مگاپیکسلی، 3 مگاپیکسلی، 4 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی در فروشگاه تکنو دوربین موجود است.

قیمت دوربین مداربسته نو نیم

قیمت دوربین مداربسته نو نیم AHD

قیمت دوربین مداربسته نو نیم AHD در مقایسه با دوربین های تحت شبکه (IP) بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. لذا بازرگانی تکنو دوربین خرید این دوربین ها را به نسبت دوربین های آی پی دار بیشتر توصیه می کند. جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت دوربین های مداربسته AHD با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید