دوربین مداربسته تشخیص چهره

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره در بازار

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره را با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. دوربین مداربسته تشخیص چهره یا face detection، قابلیت تشخیص چهره افراد با جزئیات کامل را دارد و از مزایای کاربردی بیشتری نسبت به دیگر دوربین های نظارتی برخوردار است. زیرا توانایی شناختن هر نوع چهره ای را به وضوح داشته و دارای سنسور های هوشمند و قوی جهت حفظ و نگهداری اموال شما می باشند. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین بینظیر آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته تشخیص چهره

یکی از ملاک های انتخاب و خرید دوربین های مداربسته بدون شک داشتن کیفیت تصویر واضح و قابل شناسایی است. در این راستا دوربین های مداربسته تشخیص چهره بدون شک مطمئن ترین و موفق ترین سیستم ها در بین دیگر دوربین های مداربسته هستند. این ها محصولاتی هستند که افراد را با استفاده از الگوریتم ویژه خود، چهره منحصر به فرد و و ویژه هر فرد به خود را تشخیص می دهند.

شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که الگوریتم تشخیص چهره در این دوربین ها چگونه عمل می کند؟ در پاسخ باید گفت که این سیستم های امنیتی تشخیص چهره افراد را با استفاده از اشکال روی پیشانی، چانه و بینی به خوبی نیز تشخیص می دهند. جای این مناطق در نواحی صورت هر فردی متفاوت است. بنابراین این ویژگی عالی نیز تضمین می کند که این دوربین های مداربسته تشخیص چهره همیشه بسیار قابل اعتمادتر و مؤثر تر هستند.

تکنولوژی تشخیص چهره در دوربین های مداربسته

به عبارتی دیگر، تکنولوژی تشخیص چهره در دوربین های مداربسته یک نرم‌افزار بی نظیر است که قادر است شخص را با مقایسه و تجزیه و تحلیل الگوهای بر اساس خطوط صورت فرد به‌طور منحصر به‌ فردی نیز شناسایی یا تأیید کند. این فناوری مقاصد امنیتی را در جاهای مختلف به بهترین شیوه ممکن نیز تأمین می کند. این ویژگی تشخیص چهره ردیابی سارقان، متخالفان و متجاوزان را بسیار آسان تر می کند. این فناوری مخصوص جاهای خصوصی و عمومی است و مزایای فوق العاده ای را به همراه دارد.

این فناوری تنها به ردیابی مجرمان محدود نمی شود. به عنوان مثال، همچنین می‌تواند یافتن کودکان و سالمندان گمشده را در اماکن عمومی نیز آسان ‌تر کند. دوربین های مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره مدل ایده آلی در برای نصب در جاهای حساس مانند مراکز تحقیقاتی و پست های بازرسی امنیتی در فرودگاه ها می باشد. به طور کلی این دوربین های مداربسته محبوب امکان دسترسی بسیار سریع به اطلاعات و سوابق مجرمان را برای مقامات قانونی بسیار ساده تر کند.

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

بررسی عملکرد دوربین های مداربسته چهره یاب

دوربین های مداربسته تشخیص چهره، از انواع مختلفی بولت و دام تشکیل شده است که اکثریت آنها دارای یک ویژگی منحصر بفرد شناسایی افراد هستند. این سیستم های امنیتی (Face Detection) حتی در شرایط نوری ضعیف، با دارا بودن سنسور حساس و قدرتمند جهت نظارت بر زاویه های مختلف چهره افراد بهره مند اند.

با استفاده از فناوری تشخیص چهره، با وضوح تصویری ۲ مگاپیکسل محل نظارت شما، ایمن تر و قابل اعتمادتر می شود، زیرا فقط افراد تأیید شده می توانند به مکان مد نظر دسترسی پیدا کنند، بنابراین اعمالی مشکوک همانند کلاهبرداری از بین خواهد رفت. این فناوری تشخیص چهره قابلیت عکس از چهره ها و ثبت در دستگاه NVR، هشدار دادن توسط آلارم هنگام ورود افراد غیرمجاز را داشته و همچنین دارای میکروفن قوی جهت ضبط صدا ها می باشد.

بنابراین نصب دوربین مداربسته امنیتی تشخیص چهره، راه حل ایده آل برای کاربرد در فروشگاه ها، شرکت ها یا دفاتر کار است. استفاده از دوربین های مداربسته چهره یاب در بانک ها یا موسسات مالی و غیره برای محافظت از داده ها، اموال یا سیستم ها بهترین ایده می باشد. چراکه بانک ها و موسسات مالی، اماکن پر اهمیتی هستند که امکان رفت و آمد هر کسی وجود داد.

دلایل نصب دوربین های نظارتی Face Detection

نکات زیر به عنوان متداول ترین دلایل نصب دوربین های نظارتی (Face Detection) ذکر خواهد شد:

پیدا کردن سریع سارق:

در صورت سرقت یا کلاهبرداری، می توان از ضبط شده های این دوربین نظارتی به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی برای شناسایی مظنونان استفاده کرد.

عامل بازدارنده دزدی:

با وجود این سیستم نظارتی و تجزیه و تحلیل تصاویر در تشخیص چهره، نیز برای جلوگیری از کلاهبرداری استفاده می شود، زیرا ترس از دستگیر شدن زودهنگام دزد به عنوان یک عامل بازدارنده در مورد کلاهبرداری تلقی می شود.

جستجو میان تصاویر

ذخیره سازی دیجیتالی کارآمد از ضبط های دوربین امنیتی تشخیص چهره، امکان جستجوهای گسترده را فراهم می کند که می توان حوادث را با آن شناسایی کرد.

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

مشخصات فنی دوربین مداربسته بولت تحت شبکه تشخیص چهره

  • دارای کیفیت دو مگاپیکسل
  • دوربین پلاک خوان استارلایت– stalight
  • دارای پرويکتور هوشمند
  • قابلیت شناسایی چهره و انسان
  • قابلیت دید در شب و تاریکی
  • کیس فلزی ضد آب
  • ذخیره تصاویر
  • تشخیص چهره تا زاویه ۴۰ درجه
  • ورودی میکروفون
  • لنز ۶mm

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین های امنیتی تشخیص چهره، دقیق ترین تکنولوژی در دنیای امنیت و ضبط تصاویر است که یک انتخاب عالی برای تکمیل سیستم کنترل دسترسی شما جهت یکپارچه سازی آن با کارهای ایمنی عمومی و مراقبت کامل می باشد. شما می توانید این دوربین مداربسته تشخیص چهره را در فروشگاه تکنو دوربین یافت و با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید