دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر سیمکارتی gmk 930

قیمت دزدگیر gmk 930 سیمکارتی در بازرگانی تکنو دوربین بانه ارزان تر از همه جاست. دزدگیر اماکن وایرلس ۹۳۰، از نوع های محبوب و پرفروش سیستم های ضد سرقتی منازل می باشد و با قابلیت های متعددی که دارد از اموال و دارایی شما به خوبی محافظت خواهد کرد. با ما باشید تا بیشتر با این سیستم دزدگیر اماکن جی ام کی آشنا شوید:

قیمت دزدگیر gmk 930

سیستم اعلام سرقت جی ام کا مدل نهصد و سی

با قرار دادن ۲ عدد سیمکارت همراه با اعتبار در دزدگیر GMK930، به راحتی می توانید سیستم را از طریق گوشی هوشمند یا کامپیوتر و کی پد در هر مکان کنترل کنید به علاوه با سنسور حساسی که دارد هر نوع خطر یا احتمال ناخوشایندی را در مدت زمان کوتاه اعلام می کند. همانطور که گفته شد این دزدگیر از طریق سیمکارت خود هنگامی که خطری محیط مد نظر شما را تهدید کند با شماره های از قبل تعیین شده تماس گرفته و یا پیام کوتاه ارسال  خواهد کرد. به عبارتی دیگر از طریق تلفن همراه می توانید سیستم را از هرجایی کنترل کرده و هنگامی که بیرون یا هرجایی هستید اعلان های هشدار را دریافت کنید.

شما می توانید از طریق تلفن همراه یا کی پد خود، از هرکدام سیمکارت ها استفاده کنید، به خاموش روشن کردن دستگاه بپردازید، به تماشای شماره های ذخیره شده داخل سیمکارت نگاه کنید، به بررسی میزان اعتبار شارژ یا آنتن دهی سیمکارت ها بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این سیستم اعلام سرقت ۹۳۰، می تواند این باشد که هنگام نبودن شارژ یا مسدود بودن هرکدام از سیمکارت ها، به صورت خودکار به سیمکارت دیگر سوئیچ می شود تا شما لحظه ای از اماکن با ارزش خود غافل نشوید.

قیمت دزدگیر gmk 930

دزدگیر تلفن کننده و سیم کارتی جی ام کا مدل ۹۱۰

به طور کلی با انتخاب یک دزدگیر تلفن کننده و سیم کارتی جی ام کا مدل ۹۳۰ از تردد های غیر ضروری و غیرمجاز محیط خود در کمترین زمان و اسرع وقت مطلع شوید. زیرا این محصول هم عملکرد سریع و هم دقیقی دارد. در نتیجه قبل از به وجود آمدن وقایع ناگوار می توانید از آن پیشگیری کنید‌.‌ وظیفه اصلی این سیستم ضد سرقت خانه ارسال اطلاعات تشخیص ورود اشخاص متخلف در قالب پیام کوتاه یا تماس صوتی می باشد. در نتیجه برای رسیدن به این هدف باید شماره های از پیش تعیین شده ای را در این سیستم اعمال کنید.

شما می توانید در این دزدگیر GMK به صورت جداگانه برای هرکدام از گزارش های سرقت و حریق پیامی را ثبت کنید. همچنین با قطع برق ناگهانی در مکان مربوطه دیگر نگران مخیط خود نباشید. زیرا این سیستم مرکزی دارای قابلیت اطلاع رسانی به مالک در صورت قطع و وصل برق محیط می باشد. با استفاده از این محصول می توانید در قالب زبان فارسی با پیام کوتاه گزارش های فعال شدن رله درب باز کن را دریافت کنید. همچنین حتی با ارسال رمز اشتباه هم سیم کارت داخلی این دزدگیر جی ام کا ۹۳۰ نیز به هیچ عنوان مسدود نمی شود.

دزدگیر بیسیم اماکن مدل GMK 930

دزدگیر بیسیم مدل GMK 930 برای حفظ امنیت در داخل و اطراف خانه به صورت همه جانبه از زون های مختلف بی سیم و سیمی پشتیبانی می کند. به گونه ای که با نصب هر کدام از سنسور های متعدد در هر گوشه از خانه مانند جلوی درب و پنجره، بالکن، تراس، راهرو و غیره می توانید از افزایش امنیت خانه اطمینان حاصل کنید. گفتنی است بدانید هر کدام از این زون های سازگار شده دارای قابلیت تغییر به حالت های متعدد تأخیری و فوری، ۲۴ ساعته، دینگ دانگ، Normal open و Normal closeهستند.

برای کاربران سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۳۰ این امکان فراهم است که ۱۵ عدد ریموت کنترل از راه دور را ست کنند و کد امنیت و شناسایی را هم از طریق آن ها ارائه دهند. همچنین در دوره های مختلف ۱ الی ۹۹ روزه می توانید از میزان اعتبار باقی مانده سیم کارت داخلی مطلع شوید. این محصول به صفحه نمایشگر ال سی دی مجهز می باشد که میزان آنتن دهی این سیم کارت را بر روی آن به نمایش می گذارد. به علاوه از ساعت دیجیتالی، تاریخ شمسی و ایام هفته بهره می برد. همچنین به وسیله چهار رله مخصوص می توانید ۵ وسیله برقی را کنترل کنید.

قیمت دزدگیر gmk 930

مشخصات فنی دزدگیر سیمکارتی مدل GMK930

  • پشتیبانی از دو سیمکارت
  • قابلیت آنتن دهی قوی بدون ایجاد هرگونه اختلالی
  • کنترل و نظارت دستگاه از طریق کی پد و برنامه اندروید
  • متصل شدن اتوماتیک به سیمکارت دیگر در صورت وجود مشکل
  • مشاهده شارژ باقی مانده سیمکارت از طریق کی پد و اپلیکیشن
  • مشاهده شماره های سیو شده از طریق کی پد و اندروید
  • قابلیت تأخیر و زودهنگام
  • تنظیم رله های خروجی
  • تماشای ثبت ۵ وقایع آخر
  • تایمر ۲۴ ساعته
  • فعال یا غیره فعال نمودن هشدار دستگاه اژ طریق پیام کوتاه، کی پد و برنامه اندروید
  • طراحی و ساخت بادوام
  • ثبت ساعات و تاریخ حوادث

قیمت دزدگیر gmk 930

سیستم ضد سرقت سیمکارتی gmk 930، از عملکرد بی نظیر جهت مطلع ساختن شما در مقابل اتفاق های ناگوار می باشد و حفاظت و مراقبت کامل را از اماکن شما به خوبی تضمین می کند. این دزدگیر سیمکارتی انتخاب ایده آلی برای دفاتر کار، فروشگاه ها، خانه ها، هتل ها و غیره می باشد. شما می توانید پک دزدگیر اماکن سیمکارتی قیمت مناسب را از طریق نمایندگی منصوری در هر کجای ایران خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید