دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا ۸۹۰

قیمت دزدگیر جی ام کا ۸۹۰ تا پایان سال ۹۹ همواره تخفیف خورده می باشد. با نصب دزدگیر اماکن جی ام کا اموال خود را تضمین شده محافظت کنید. دزدگیر ۸۹۰ جی ام کا یکی از بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر های منازل و سایر اماکن پر اهمیت می باشد که دارای قابلیت های ویژه ای از قبیل اطلاع رسانی قوی به مدیر در صورت مشاهده خطر را دارد. از قبیل این قابلیت ها می توان به ضبط دو پیغام مجزا جهت اعلام حریق و سرقت اشاره کرد که در صورت تشخیص خطر به کاربر ارسال خواهند شد. دزدگیر بیسیم برای منزل ۸۹۰ ورود و خروج محرمانه را به صورت تماس صوتی (سخنگو) و از طریق پیامک گزارش خواهد کرد. در ادامه به بیان جزئیات بیشتر از این محصول بینظیر خواهیم پرداخت.

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم اعلام سرقت۸۹۰ 

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل GMK 890 یک سیستم کنترل مرکزی است که دارای تلفن کننده می باشد با وصل شدن این سیستم ضد سرقت به خط تلفن به محض وقوع سرقت مراتب را به شماره های از پیش تعیین شده اعلام می کند. سیستم اعلام سرقت ۸۹۰ جی ام کا کنـتــرل از راه دور بوده و دارای بردی بالا می باشد که توسط آن کاربر قادر است صـدای مـحـیــط را بسیار قـوی شنود کند. زمانی که می گویند دزدگیر جی ام کا مجهز به تکنولوژی می باشد، منظور این است که اگر زمانی  SP  سیم بلندگـو تـوسط سـارقیــن قـطـع شـود آژیـــر داخـلـی و تـلـفــن کـنـنـده فـعـال مـی گـردد. جدا از قابلیت هایی که اشاره شد، این دزدگیر در صورتـی که میزان شارژ از ۱۰۰۰تومـان کمتر باشد به مدیر اطلاع رسانی خواهد کرد.

قیمت دزدگیر جی ام کا

مشخصات کلیدی دزدگیر اماکن سیم کارتی مدل  GM890

  • قابلیت ست کردن تجهیزات بیسیم با فرکانس ۳۱۵ مگا هرتز
  • دارای ۴ زون باسیم و ۴ زون بیسیم
  • قابلیت ذخیره سازی ۱۰ شماره تلفن جهت تماس در زمان سرقت
  • دارای ۲ عدد ریموت کنترل ۵ دکمه آنتن دار
  • امکان شنود صدای محیط از طریق تماس با دزدگیر
  • خاموش و روشن کردن دزدگیر از طریق تلفن ثابت و موبایل
  • ثبت ۳۰ عملکرد آخر سیستم با ذکر ساعت و تاریخ شمسی
  • کنترل کامل دستگاه از طریق نرم افزار موبایل
  • کنترل دزدگیر از طریق پیامک /کیپد / ریموت کنترل
  • اعلام هشدار خرابی یا سرقت بلندگو
  • خاموش و روشن کردن یک وسیله برقی
  • دستگاه مرکزی با تلفن کننده سیم کارتی

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر های اماکن جی ام کا GMK اولین و تنها دزدگیریسیت که دارای بیمه نامه سرقت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان می باشد. لذا هر دزدگیری ارزش نصب در خانه و مغازه های شما را ندارد. بازرگانی تکنو دوربین بانه با مدیریت دیمن منصوری تنها نمایندگی معتبر و رسمی فروش دزدگیر های جی ام کا در غرب کشور می باشد که تمامی مدل های دزدگیر این برند را با قیمتی فوق العاده همراه با گارانتی خود شرکت (جدا از گارانتی جی ام کا) پخش و عرضه بازار می کند. لازم به ذکر است که تکنو دوربین دارای کادری مجرب در زمینه نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی با روش های نوین و بهینه شده می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر جی ام کا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید