ایران سکوریتی

دوربین مداربسته چی بخرم خوبه؟

عده ای از افراد به دنبال پاسخ این سوال هستند که چه دوربین مداربسته بخرم خوبه؟ و سوال هایی از این قبیل دارند که در زیر متن را تا انتها مطالعه کنیم متوجه می شویم که چکار کنیم.
بسیاری از افراد به دنبال پاسخ این سوال هستند که چه دوربینی برای محل کار یا موقعیت و یا خانه من مناسب می باشد؟ که پاسخ دادن به این سوال با کمی تحقیق و جستجو ساده و راحت می باشد.
پیش از هر چیزی باید در مورد نیازای خودم برای خرید دوربین مداربسته مشخص کنم؟
1.هدف من از خرید دوربین مداربسته چیه؟
2.چقدر می خواهم برای خرید آن هزینه یا بودجه کنار بگذارم؟
3.آیا کیفیت تصویر دوربین برایم مهم است که چگونه باشد؟
حال پاسخ به سولات را انجام می دهیم.

هدف از خرید؟
شما از دوربین می خواهید برای کنترل رفت و آمد یا تشخیص چهره؟ یا این که برای محافظت از منزل؟ که هر یک از جواب ها دارای دوربین مداربسته مختص و ویژه ای دارند.

مقدار صرف هزینه؟
می توانید لیستی از قیمت های یک فروشگاه دوربین مداربسته را بگیرید اگر با مقدار بودجه و هزینه شما هم خوانی داشت خریداری کنید در غیر این صورت به جای دیگر برندهای چینی ارزونتر و از لحاظ کیفیت عالی را بخرید.

میزان کیفیت تصویر چگونه باشد؟
کیفیت تصویر در یک دوربین مداربسته بسیار مهم می باشد تا بتواند تصویری واضح و شفاف ارائه دهد که بستگی به رزولوشن دوربین دارد و به تبع هر چه رزولوشن بالاتر رود باید بر مقدار هزینه برای خرید افزوده می شود.
دو نوع دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال داریم که قیمت دوربین های آنالوگ پایین و کیفیت تصویر آن ها نیز پایین است و دیجیتال برعکس آنالوگ است و دارای کیفیت تصویر و قیمت بالاتری نسبت به آنالوگ می باشد.


منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید