دوربین مداربسته پین هول

خرید دوربین مداربسته پین هول

خرید دوربین مداربسته پین هول که یکی از مدل های مخفی و جاسوسی به حساب می آید و در انواع مدل های اچ دی و تحت شبکه تولید می شوند که هر کدام مزیت های خود را دارند و در این مرکز می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.
دوربین مداربسته پین هول یا مینیاتوری که یکی از کوچکترین مدل های مخفی می باشد که بواسطه ظاهر کوچک و ریزی که دارند امکان مخفی شدن در هر کجا را دارند و به صورت نامحسوس تصاویر محیط را مشاهده کنیم بدون این که کسی از وجود آن ها در محل اطلاع داشته باشد بیشتر دوربین های مخفی از قابلیت دید در شب برخوردار نمی باشند چون در این صورت در شب نمایان می شوند و از حالت مخفی بودن خارج می شوند.

دوربین مداربسته پین هول

کابرد دوربین پین هول

دوربین های پین هول از بدنه کوچکی برخوردار نمی باشند اما لنز دوربین ریز و به اندازه نوک سوزن می باشد که می توانند از هر سوراخ ریزی بتوانند به طور نامحسوس نصب کرد. دوربین های پین هول عموما از قابلیت دید در شب برخوردار نمی باشند.

این دوربین های دارای لنز ثابت می باشند ،لنز های رایج این دوربین ها ۲٫۸ یا ۳٫۶ میلیمتر میباشد.

این دوربین ها مثل دوربین های مداربسته با برق ۱۲ADC کار می کند . یک آداپتور ۱۲ ولت با ۲آمپر وصل کرده سپس توسط دو کابل صدا و تصویر آن را به DVR انتقال دهید.

کاربرد دوربین پین هول

انواع دوربین مخفی

  • دوربین بندانگشتی ومیکرو
  • دوربین بیسیم یا وایرلس
  • دوربین وایفای
  • دوربین مموری خور
  • دوربین های با سیم
  • دوربین های ریز دید در شب

انواع دوربین مخفی

دوربین های پین هول در دو مدل ahd و تحت شبکه موجود می باشد و برای نصب دوربین های مخفی نیاز به گرفتن مجوز از مراجع قانونی می باشد برای دسترسی به این مدل دوربین های مخفی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
منبع: cctvsale.ir

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید