دزدگیردزدگیر اماکن

خرید دزدگیر بیسیم فایروال خانه در تهران

خرید دزدگیر بیسیم فایروال خانه در تهران با قیمتی استثنایی همراه با گارانتی معتبر. فروش ویژه دزدگیر های فایروال در انواع F6 ،F7 ،F9 ،F10 ،G6 با ارزان ترین قیمت بازار از همین اکنون آغاز شد. تکنو دوربین ارائه دهنده انواع دزدگیر های سیم کارتی، تلفن کننده ثابت و دو منظوره به قیمت نمایندگی می باشد.

خرید دزدگیر بیسیم فایروال خانه در تهران

انواع دزدگیر فایروال fire wall

شرکت فایروال اولین و بزرگترین تولید کننده برتر سیستم های اعلام سرقت میباشد که دزدگیر های خود را در 5 نوع متفاوت تولید و وارد بازار می کند. ادامه به معرفی این دزدگیر ها می پردازیم:

خرید دزدگیر بیسیم فایروال خانه در تهران

ویژگی های کلی دزدگیر های فایر وال

تمامی دزدگیرهای موجود در بازار که امروزه به فروش می رسند، در شکل ها و طرح های متفاوتی تولید می شوند. این تفاوت مبنی بر این نیست که عملکر متفاوتی داشته باشند. بلکه می توان گفت همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.
همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند.

خرید دزدگیر بیسیم فایروال خانه در تهران

خرید دزدگیر بیسیم فایروال خانه در تهران

با خرید دزدگیر های حفاظتی فایروال، منازل و محل کار خود را ایمنی کنید. فروشگاه خدماتی و امنیتی تکنو دوربین تامین کننده مستقیم بهترین سیستم های اعلام سرقت firewall در انواع متفاوت می باشد. لذا محصولات خود را با سودی جزئی و قیمتی مناسب به مشتریان و همکاران گرامی عرضه می کند.
به دلیل نوسانات دلار، جهت دریافت لیست آخرین قیمت دزدگیر های فایروال وایرلس با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید