ایران سکوریتی

خربدار دوربین مدار بسته با کیفیت مرغوب

عوامل زیادی در کیفیت تصویر یک دوربین مداربسته موثرند. در این مطلب سعی شده به چندین مورد اشاره شود.
رایجترین عوامل موثر بر کیفیت تصویر دوربین مدار بسته عبارتند از:
حداقل نور مورد نیاز: مشخص می کند دوربین چه میزان نوری برای تشکیل تصویر نیاز دارد. طبیعتا هرقدر دوربین به نور کمتری برای تشکیل تصویر نیاز داشته باشد تصویر ان در شب بهتر خواهد بود.
نسبت سیگنال به نویز: این عامل را با دسیبل نمایش می دهند و مشخص می کند تصویر دوربین چقدر نویز دارد. هرقدر این عدد بیشتر باشد میزان نویز تصویر دوربین کمتر است.
مکانیزم های بهبود دهنده تصویر: مهمترین این مکانیزم ها WDR و DNR هستند. وجود این قابلیت ها بر روی دوربین می توانند تاثیر زیادی بر روی قیمت ان بگذارند.
عوامل زیادی در کیفیت تصویر یک دوربین مداربسته موثرند. رایجترین این عوامل عبارتند از: حداقل نور مورد نیاز: مشخص می کند دوربین چه میزان نوری برای تشکیل تصویر نیاز دارد. طبیعتا هرقدر دوربین به نور کمتری برای تشکیل تصویر نیاز داشته باشد تصویر ان در شب بهتر خواهد بود. نسبت سیگنال به نویز: این عامل را با دسیبل نمایش می دهند و مشخص می کند تصویر دوربین چقدر نویز دارد. هرقدر این عدد بیشتر باشد میزان نویز تصویر دوربین کمتر است. مکانیزم های بهبود دهنده تصویر: مهمترین این مکانیزم ها WDR و DNR هستند. وجود این قابلیت ها بر روی دوربین می توانند تاثیر زیادی بر روی قیمت ان بگذارند.
منبع:شاپ سی سی تی وی
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید