ایران سکوریتی

برندهای اصلی و متفرقه دوربین مداربسته

مشکل رایج بسیاری از مشتریان سیستم های مداربسته نگرانی از برندهای متفرقه است. این برندها عموما محصولاتی را شامل می شوند که به سفارش وارد کننده با نامی خاص ساخته می شوند یا داخل کشور برند گذاری می شوند.
با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می کنیم. همچنین لیستی از برندهای مورد تائید ایجاد کرده ایم تا مشتریان نیز بتوانند برندهای اصلی موجود در بازار و منطبق با استانداردها را به راحتی بشناسند. در صورتی که به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته فعال هستید و برند اصلی خاصی را وارد می کنید می توانید برند خود را به ما معرفی کنید تا آن را در لیست برندهای مورد تائید خود قرار دهیم.در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود.مشکل رایج بسیاری از مشتریان سیستم های مداربسته نگرانی از برندهای متفرقه است. این برندها عموما محصولاتی را شامل می شوند که به سفارش وارد کننده با نامی خاص ساخته می شوند یا داخل کشور برند گذاری می شوند.با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می کنیم. همچنین لیستی از برندهای مورد تائید ایجاد کرده ایم تا مشتریان نیز بتوانند برندهای اصلی موجود در بازار و منطبق با استانداردها را به راحتی بشناسند. در صورتی که به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته فعال هستید و برند اصلی خاصی را وارد می کنید می توانید برند خود را به ما معرفی کنید تا آن را در لیست برندهای مورد تائید خود قرار دهیم.در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود.
برندهای مورد تائید ما:کسیس (Axis)،سامسونگ (Samsung)،هایک ویژن (Hikvision)،پاناسونیک (Panasonic)،بوش (Bosch)،سی ان بی (CNB)،ویووتک (Vivotek)،ژئو ویژن (GeoVision)،داهوآ (Dahua)،موبتیکس (MOBOTIX)،ویژیلون (AVIGILON)،گویتبروک (GEUTEBRUCK)
کسیس (Axis)،سامسونگ (Samsung)،هایک ویژن (Hikvision)،پاناسونیک (Panasonic)،بوش (Bosch)،سی ان بی (CNB)،ویووتک (Vivotek)،ژئو ویژن (GeoVision)،داهوآ (Dahua)،موبتیکس (MOBOTIX)،ویژیلون (AVIGILON)،گویتبروک (GEUTEBRUCK)

منبع: تی تی آی سی سی تی وی
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید