دوربین مداربسته مموری خور

مرکز فروش دوربین مداربسته بولت مموری خور

آیا به دنبال دوربین مداربسته بولت هستید که از قابلیت مموری خور بودن برخوردار باشد تا بتوان بدون دستگاه ظبط و پخش تصاویر را به نمایش درآورد؟ این دوربین را می توان از مرکز فروش معتبر خریداری نمود.
دوربین مداربسته به لحاظ نوع ساختاری که دارند ارز یکدیگر متمایز شده اند و باعث شده است هر کدام از آن ها از قابلیت و مزیت های مخصوص به خود برخوردار می باشند که مزین بر این امر شده است که در هر موقعیت و با هر شرایطی بتوانند محیط را تحت نظارت و امنیت خود قرار دهند.

مزایای دوربین مداربسته مموری خور کدام است؟

یکی از سیستم های نظارتی که بسیار پر کاربرد می باشد، دوربین مموری خور می باشد به طوری که با قرار دادن یک رم یا کارت حافظه 32 الی 64 گیگابایتی در داخل آن بتواند اطلاعات دریافتی از مکان نصب خود را در آن ذخیره نماید بدون این که حتی نیاز به دستگاه دی وی آر برای ظبط و پخش داشته باشد.
این حجم رف در دوربین مداربسته بولت می تواند تا چند روز ذخیره اطلاعات داشته باشد و با درآوردن و قرار دادن آن داخل گوشی و کامپیوتر مشاهده نمود.
با توجه به این که دوربین مداربسته بولت یکی از پر مصرف ترین مدل های دوربین می باشد که از قابلیت دید در شب و کیس فلزی نیز برخوردار می باشند و چه بسا مموری خور نیز باشند کارایی بیشتری را در اماکن خواهد داشت.
دوربین مداربسته بولت مموری خور بدون این که نیاز به سیم کشی داشته باشد می توان در هر مکانی نصب نمود. برای خرید این دوربین می توان به مرکز فروش در کشور مراجعه و در ارتباط بود.

منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید