دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین کوچک شارژی بیسیم در بازار

قیمت دوربین کوچک شارژی بیسیم در بازار را با قیمت های تکنو دوربین مقایسه کنید، آنوقت به جای یک دوربین سه دوربین را خریداری خواهید کرد! دوربین های مداربسته باطری خور که به آنها دوربین های قابل حمل نیز گفته می شود از دسته دوربین های مخفی هستند که تصاویر و صدا ها را بر روی رم میکرو ذخیره خواهند کرد. در ادامه به معرفی دو نمونه از دوربین های مداربسته مخفی وایرلس قابل شارژ خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین کوچک شارژی

دوربین مداربسته باطری خور مخفی MD81

آیا به دوربین مداربسته ای نیاز دارید که قابلیت پنهان شدن داشته باشد؟ و همچنین نیازی به متصل شدن به دستگاه ضبط کننده دی وی آر نداشته باشد؟ ما بهترین گزینه از جمله دوربین مداربسته بدون سیم ریز مدل MD81 را پیشنهاد می کنیم. این سری دوربین دارای قابلیت شارژ شدن می باشد که می تواند ‌حداکثر تا یک ساعت به طور مداوم ضبط و فیلمبرداری کند. همچنین به دلیل اینکه از مدل های تحت شبکه است، به راحتی می تواند به مودم وای فای مجاور خود متصل شود و فیلم های زنده از صحنه محل مورد نظر را به صورت مستقیم در گوشی های اندروید و آیفون کاربران خویش به اشتراک بگذارد.

با این مدل دوربین مخفی مداربسته شارژی فاقد سیم MD81 دیگر نگران حوادث اتفاقی در تاریکی نباشد چراکه به نورهای ال ای دی مادون قرمز مجهز است و می تواند تصاویر واضح و شفافی را حتی در نبودن نور کافی و شب به اجرا می گذارد. از دیگر ویژگی های بارز آن می تواند تصاویر و فیلم های خود را در رم میکرو sd تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت به ثبت برساند. قابل ذکر است میزان فیلمبرداری این مدل دوربین مداربسته جاسوسی ۳۰ فریم بر ثانیه است که کوچکترین جزئیات را هم ذخیره می کند.

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته شارژی وایرلس MD81 :

  • سنسور حساس به حرکت
  • قابلیت نگهداری شارژ تا یک ساعت
  • رم خور

قیمت دوربین کوچک شارژی

دوربین مداربسته جیبی مموری خور وایفای دار Q7

از دیگر مدل های پر طرفدار دوربین های مداربسته بی سیم بسیار کوچک مدل کیوهفت می باشد که انتخاب ایده آلی برای اشخاص مهم ازجمله کارآگاه ها، وکیل ها، قضات و غیره برای مدرک جمع کردن می باشد. همچنین این دوربین مداربسته وایفای با متصل شدن به اینترنت قابلیت انتقال تصاویر را بروی گوشی های هوشمند در هرکجا که باشید را امکان پذیر می کند. علاوه براین به دلیل اینکه از کارت حافظه پشتیبانی می کند می تواند ضبط شده های خود را داخل آن ذخیره کند.

از آپشن های ویژه این مدل دوربین مداربسته جیبی مموری خور جاسوسی q7، مجهز بودن به میکروفون داخلی است که قابلیت ضبط صدا هنگام فیلمبرداری را دارد. به علاوه با دارا بودن امکان حالت آماده باش، در صورت حرکت هر چیزی سریعا فیلمبرداری خود را آغاز می کند.

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته مخفی بیسیم q7

  • قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای
  •  قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری
  •  سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS
  •  پشتیبای از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت
  •  میکروفون دار جهت ضبط صدا
  •  سنسور حساس تشخیص حرکت
  •  قابلیت شارژ

قیمت دوربین کوچک شارژی

قیمت دوربین کوچک شارژی

دوربین های مداربسته شارژی بیسیم کوچک را می توانید در هرجا مخفی کنید و از قابلیت تصویر برداری باکیفیت آن نهایت استفاده را ببرید. لذا اگر قصد دارید دوربین مداربسته ای کوچک را به صورت مخفیانه با خود حمل کنید، حتما به فکر خرید دوربین مداربسته باطری خور کوچک جاسوسی باشید. جدا از دوربین های نامبرده در بالا شما می توانید انواع دوربین های مخفی باتری خور را با قیمت ارزان به صورت عمده و  خرده در نمایندگی های تکنو دوربین با قیمت مناسب خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید