دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مدار بسته مخفی در سال ۱۴۰۰

قیمت دوربین مدار بسته مخفی در سال ۱۴۰۰همراه با تخفیف ویژه را از طریق نمایندگی های تکنودوربین دریافت کنید. این دوربین ها دارای طرفداران زیادی هستند چراکه برای غالب امور نامحسوس، کاربردی بوده و برای کشف جرایم و افشای حقیقت بهترین گزینه می باشند. دوربین های کوچک ریز دارای انواع متفاوتی هستند. از دوربین های جاسوسی وای فای دار متصل به موبایل تا دوربین های کوچک مخفی مینیاتوری، همه و همه را می توانید با قیمتی باور نکردنی در فروشگاه دوربین مخفی منصوری تهیه کنید.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

شاید برای همه ما ها سوال باشد که دوربین مداربسته مخفی چیست و چه مزیت هایی دارد؟ به لطف دوربین های مخفی ، می توانید به راحتی در خانه، محل کار و ماشین فیلم های محل مورد نظر را ضبط کنید. با تشکر از لنز مخفی داخل بدنه این دوربین ها، به راحتی می توانید آن را در هر کجا که می خواهید قرار دهید. ابعاد دوربین های کوچک بی سیم بسیار جم و جور است که به آسانی می توانید با خود به همه جا حمل کنید. دوربین های مداربسته خیلی کوچک تحت شبکه با کنترل از راه دور کار می کند. به این ترتیب، دوربین را که در محیط قرار داده اید، در هرکجای روی کره زمین که باشید،  از جایی که نشسته اید شروع به ضبط آنلاین کرده و عکس بگیرید.

به عبارتی دیگر با استفاده از این دوربین های مخفی کوچک که اندازه آن بسیار کوچک است، شما می توانید فیلم های صوتی و با کیفیت بالا را تا ۴٫۵ ساعت فیلم برداری کنید. این دوربین ها دارای انواع مختلف سیمی و وایرلس است و با استفاده از آن ها آنچه را که در محیط کسب و کار اتفاق می افتد با آن مشاهده می کنید. همچنین می توانید به صورت پنهان کارمندان را در محل کار مشاهده کنید. به بهره مندی از عملکرد پیشرفته تشخیص حرکت فیلم دوربین جاسوسی کوچک می تواند در خانه، دفتر، محل کار، ماشین و مکان های مشابه شما جهت حفظ و نگهداری باتری و فضای کارت حافظه تنها در صورت تشخیص حرکت فیلمبرداری کند. این دوربین ها انواع مختلفی دارند و از کیفیت های عالی تصاویر مختلف بهره می برند. همچنین دوربین های بسیار ریز باتری دار دارای پشتیبانی از کارت حافظه داخلی می باشد که ضبط شده ها را با قابلیت اعتماد بالا داخل خود ذخیره می کند.

قیمت دوربین مدار بسته مخفی

موجودی دوربین های مداربسته ریز جاسوسی

  • دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین مخفی عینک
  • دوربین مخفی ساعت
  • دوربین مداربسته کوچک رم خور وای فای دار S06
  • دوربین رم خور کوچک ارزان SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9
  • دوربین مداربسته مینیاتوری کوچک ahd
  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور

قیمت دوربین مدار بسته مخفی

قیمت دوربین مدار بسته مخفی

بازرگانی تکنودوربین در سراسر کل کشور به فروش عمده و تکی انواع دوربین های مداربسته مخفی با قیمت رقابتی می پردازد. قیمت دوربین های مداربسته مخفی کوچک در بازرگانی تکنو دوربین بانه بسیار ارزان تر از همه جاست و همچنین به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ همراه با تخفیف ویژه ارائه داده می شود.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید