دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت را می توانید همراه با تخفیف از فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی منصوری دریافت کنید. انواع دوربین های مداربسته مخفی ریز جاسوسی در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری موجود است. شما می توانید با توجه به حرفه خود دوربین مداربسته مخفی مد نظر و مناسب خود را خریداری کنید. با ما باشید تا با انواع دوربین های مداربسته غیر قابل رویت و ویژگی های آنان بیشتر آشنا شوید:

دوربین های مداربسته غیر قابل رویت مخفی

گاهی اکثر دوربین های مخفی طبیعتاً به اندازه دوربین های قابل مشاهده همه کاره هستند. به گونه ای دارای ویژگی های اصلی قابلیت فیلم برداری، تصویر برداری و ضبط صدا هستند. آنها را می توان به راحتی، حتی با خود به همه جا همراه داشته باشید. اکثر سارقان فرصت طلب اغلب به استتار خود در طول یک حمله برنامه ریزی شده متکی هستند. هرچه احتمال کمتر دیده شدن آنها وجود داشته باشد، تصمیم جدی تری برای نفوذ به محیط را دارند. در این مواقع است که دوربین های مداربسته غیر قابل رویت گزینه ای مناسب برای دستگری سودجویان می باشد.

برای انتخاب یک دوربین مداربسته باید اول از همه وضوح دوربین را بررسی کنید. به طور کلی، هرچه مگاپیکسل (MP) بالاتر باشد، جزئیات بیشتری می تواند ثبت کند. برای همین دلیل انواه دوربین های مخفی از رزولوشن های ۱.۳ مگاپیکسل الی ۱۲ مگاپیکسل عرضه می شود. با این حال، مدل های پیشرفته تر از وضوح بالایی برخوردار هستند تا حداکثر جزئیات ممکن را ثبت کند. اکثر دوربین ‌های مخفی وایرلس با وضوح بالا ویدیوهایی با کیفیت را ضبط می‌کنند و جزئیات زیادی را در خود جای می‌دهند، به طوری که می‌توانید شماره پلاک خودرو را تشخیص دهید و چهره افراد را شناسایی کنید.

قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

دوربین مداربسته قابل استتار

اگر می‌خواهید یک سیستم نظارتی محتاطانه داشته باشید که خطر خرابکاری را توسط متخلفین از بین ببرد، یک دوربین مداربسته کوچک جاسوسی ممکن است برای شما مناسب باشد. این دوربین‌های غیر قابل رویت به دلیل فرم کوچک ‌ترشان نسبت به دیگر مدل های معمولی می‌توانند در هر مکانی که دوست دارید قرار بگیرند. این به شما امکان می دهد دستگاه را در نقاط نصب خوب پنهان کنید تا مجرمان فرصتی برای غیرفعال کردن آنها نداشته باشند.

بعید است که مجرمان در هنگام مشاهده یک دوربین امنیتی قابل مشاهده اقدامی انجام دهند. در واقع، آنها حتی ممکن است مصمم باشند آن دوربین را از بین ببرند تا کمترین مدرک ممکن را به جا بگذارند. همچنین، ممکن است یک دوربین مداربسته قابل مشاهده برای مهمانان ملک شما ایده خوبی نباشد. دوستان و خانواده شما ممکن است از دانستن اینکه زیر نظر یک دستگاه نظارت هستند احساس ناراحتی کنند. برای همین دلیل، با یک دوربین مداربسته ریز، مهمانان شما حتی نمی دانند که شما یک سیستم نظارتی در داخل ملک خود دارید.

دوربین مداربسته قابل استتار کوچک و مخفی با ضبط صدا می توانند به عنوان دوربین‌های پرستار بچه عالی عمل می‌کنند. به این معنی اگر یک پرستار بچه در اطراف خانه دارید، داشتن این دوربین ها در اطراف تضمین می کند که فرزندان شما بهترین مراقبت ممکن را دریافت می کنند.

قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

انواع دوربین های ریز جاسوسی

دوربین‌های مداربسته ریز جاسوسی را انتخاب کنید که غالبا دارای چراغ ‌های LED مادون قرمز قوی هستند تا در شب یا تاریکی همه چیز را واضح‌ تر ببینید. لازم به ذکر است دوربین های مخفی به دو دسته کلی تحت شبکه و ahd تقسیم می شوند. دوربین های آی پی امکان اتصال به اینترنت را فراهم می کنند تا بتوانید وضعیت خانه خود را حتی اگر دور هستید به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین ها دارای منبع تغذیه از طریق باتری قابل شارژ هستند. همچنین تمام اطلاعات گرفته شده را در کارت حافظه خود ذخیره می کنند تا بعد ها مالک بتواند به این داده ها دسترسی داشته باشد. این مموری رم می تواند بعد ها مدارک مهم و رسمی را جمع آوری کند.

در مقابل دوربین های ریز ahd قرار گرفته اند که به وسیله دستگاه ضبط کننده دی وی آر داده های گرفته شده را به وسیله فیش BNC منتقل می کنند. دوربین های غیر قابل رویت دارای مزایایی از جمله قابلیت حمل راحت، شنود صدا، سنسور تشخیص حرکت، سهولت نصب و راه اندازی بیشتری و غیره هستند.

قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

نظارت اماکن مختلف به سرعت در حال تبدیل شدن به یک واقعیت زندگی برای اکثر مشاغل و بسیاری از افراد است. با این حال انواع و اشکال گوناگون دوربین های مداربسته وارد بازار شده اند تا نیازهای مختلف کاربران را به خوبی تأمین کنند. انواع دوبین مداربسته جاسوسی جیبی و ahd را می توانید با مقرون به صرفه ترین هزینه ها از طریق نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته تکنودوربین خریداری کنید. این محصولات بسته به مدل انتخابی گاهی قابل مشاهده و گاهی غیر قابل رویت هستند. هرکدام از این دوربین ها دارای کاربرد ها و مزایای مخصوص به خود هستند که در محیط های مختلف قابل نصب هستند. لازم به ذکر است غیر قابل رویت به معنی ریز بودن دوربین مداربسته می باشد. . این همان دوربین مخفی ریز جاسوسی است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید