دوربین مداربسته لامپیدوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مخفی ۳۶۰ درجه در لامپ

قیمت دوربین مخفی در لامپ را از فروشگاه دوربین مخفی بانه دریافت کنید. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه مدل لامپ را می توان بر روی سرپیچ نصب کرد و از راه دور بر منزل و یا محل کار خود نظارت کرد. این لامپ دوربین دار به صورت وایرلس به مودم وای فای وصل شده و تصاویر را به صورت پانوراما بر روی گوشی همراه نمایش خواهد داد. دوربین وای فای دار شکل لامپ نیازی به وسایل جانبی ندارد و برای ذخیره تصاویر تنها کافیست یک رم میکرو را در داخل آن قرار دهیم.

قیمت دوربین مخفی در لامپ

لامپ دوربین دار رم خور

در دوربین لامپی، ظاهر دوربین شباهت بسیار زیادی با لامپ های حبابی و کم مصرف LED دارد. همانطور که از اسمش پیداست، دوربین مخفی به کار رفته در لامپ جا گرفته است و آن را با عنوان دوربین جاسوسی می‌شناسانند. به همین علت است که سارقین یا افراد تحت تعقيب قادر به شناسایی آنها نیستند. دوربین لامپی کارایی همانند چشم ماهی دارد و به همین دلیل نام دیگر آن را می توان دوربین مداربسته چشم ماهی نامید. دوربین مخفی لامپی قادر به تصویر برداری از تمام محیط‌ها بوده و می تواند به طور کامل تصویر پانوراما را در اختیارتان قرار بدهد، از لحاظ گردش افقی می تواند به اندازه ی ۳۶۰ درجه زاویه قائم بچرخد به همین علت لامپ ۳۶۰ درجه هم گفته می شود. این دوربین مداربسته به جریان خاصی ندارند و می تواند منبع تغذیه را به طور مستقیم از برق شهری، تامین نمود.

دوربین لامپی ICSEE

دوربین لامپی ICSEE یکی از انواع دوربین های مداربسته بی سیم است که اصلاحاً به آنها دوربین های « لامپی » گفته می شود. این دوربین یک سیستم نظارتی کامل است وَ امکانات دوربین مداربسته بیسیم،چرخش ۳۶۰ درجه، اتصال ویرالس، درگاه حافظه خارجی، اپلیکیشن های هوشمند ( اندروید و IOS ) صدای دو طرفه، نصب آسان و سریع از پر طرفدارترین های دوربین ها مخفی وایرلس است. این دوربین لامپی دارای اسپیکر و میکروفون داخلی جهت ارتباط صوتی دوطرفه با محل قرار گرفتن دوربین وای-فای فیش آی امکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت می باشد.

قابلیت نصب سریع و آسان در سرپیچ لامپ

اما از دیگر تجهیزاتی که در چند سال اخیر استفاده از آن رواج بیشتری داشته است دوربین لامپی بوده است که حتی با عنوان دوربین مداربسته چشم ماهی یا دوربین ۳۶۰ درجه هم شناخته می شود. طراحی این دوربین به شکلی است که فرد می تواند به کمک آن تمام فضای یک اتاق یا محدوده خاص را در یک تصویر پانوراما محدود کند کیفیت بالای دوربین فیلمبرداری و همچنین امکان ضبط صوت، از دیگر ویژگی های این دوربین است که اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دوربین لامپی به دست آورید و در مورد نصب و راه اندازی آن بدانید از شما خواهشمندیم با مراجعه به سایت تکنو دوربین یا فروشگاه منصوری تنها با لمس چند آیکون، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

مشخصات دوربین مدار بسته پانوراما لامپی

  • نمایش ۴ تصویر به صورت همزمان
  • فشرده سازی تصاویر توسط فرمت H.264
  • کیفیت ۲ مگاپیکسل ( FULL HD )
  • تکنولوژی تحت شبکه
  • دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه پانوراما
  • قابلیت اتصال به وای فای
  • سنسور CMOS
  • انتقال روی موبایل و اینترنت بدون نیاز به آی پی استاتیک
  • عدم نیاز به دستگاه ضبط
  • قابل نمایش ویدیو ضبط شدن روی گوشی بدون نیاز به خارج کردن مموری از روی دوربین
  • انتقال تصاویر توسط نرم افزار های Icsee و v380
  • ساپورت رم تا ۶۴ گیگابایت
  • صدا دو طرفه (قابلیت مکالمه)

قیمت دوربین مخفی در لامپ

خانه های خود را با دوربین مداربسته وای فای دار طرح لامپ نظارت کنید!

دوربین مداربسته لامپی به دوربین هایی گفته می شود که در داخل لامپ جاسازی شده و همانند لامپ های معمولی بر روی سرپیچ نصب خواهد شد. این دوربین ها علاوه بر ضبط مو به موی تصاویر و صدا های محیط، قادر به ایجاد روشنایی در مکان مد نظر می باشد. دوربین مداربسته چشم ماهی لامپی، دارای وای فای داخلی جهت ارتباط بیسیم دوربین با مودم به صورت Hotspot می باشد. که این سبب کنترل بهتر مکان توسط کاربر از راه دور خواهد شد. اپلیکیشن هایی که توسط آن دوربین مداربسته لامپی را می توان از راه دور کنترل کرد icsee و v380 می باشد که بر روی گوشی همراه آیفون و آندروید نصب خواهد شد.

از مهمترین ویژگی های جذاب این دوربین مداربسته پانوراما، عدم نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط کننده تصاویر است.قیمت دوربین مخفی در لامپ

قیمت دوربین مخفی در لامپ

دیگر نیازی به جاسازی دوربین مداربسته مخفی در دیوار، قاب عکس و غیره نیست. دوربین مداربسته لامپی این مشکل را برای شم حل کرده است. شرکت های سازنده دوربین های مداربسته، یک عدد دوربین کوچک با لنز ۳۶۰ درجه را در پایین لامپ، تعبیه کرده اند که با اتصال به سرپیچ به صورت ۲۴ ساعته فیلم ها و تصاویر را ضبط خواهد کرد. دوربین های مداربسته لامپی، وایرلس بوده و با اتصال به اینترنت؛ تصاویر را به گوشی همراه شما ارسال خواهد کرد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی و دوربین های مداربسته لامپی وایرلس در کیفیت های متفاوت به قیمت واردات می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید