دوربین حساس به حرکت

قیمت دوربین حساس به حرکت با بهترین کیفیت

جهت سفارش و دریافت قیمت دوربین حساس به حرکت با بهترین کیفیت همین حالا تماس بگیرید. دوربین های مداربسته تشخیص حرکت به دوربین های اقتصادی گفته می شود که تنها با حرکت اشیاء و یا افراد شروع به فیلم برداری خواهند کرد در غیر اینصورت به حالت استاندبای رفته تا هم انرژی کمتری مصرف کنند و هم اینکه کاربر مدام مشغول چک کردن محیط نباشد. در ادامه به معرفی دو نمونه از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های motion detection خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین حساس به حرکت

دوربین مداربسته وای فای گردان تشخیص حرکت اتوترک

دوربین مداربسته وای فای دار گردان اتوترک، میان کاربران بسیار معروف است زیرا دارای قابلیت ردیابی اجسام متحرک می باشد. به گونه ای که دوربین پس از فعال کردن عملکرد ردیابی خودکار، به طور اتومانیک حرکت اشیاء و افراد را ردیابی و دنبال می کند. به عبارتی دیگر هنگامی که دوربین تشخیص می دهد در ناحیه ای که تنظیم کرده اید حرکتی وجود دارد، با عکس گرفتن از صحنه برای شما هشدار ارسال می کند. آیا شما به دوربین مداربسته ای نیاز دارید تا بتوانید از راه دور از طریق گوشی های هوشمند به مشاهده گسترده محیط مورد نظر با چرخش افقی و عمودی بپردازید؟ ما دوربین مداربسته وای فای دار گردان اتوترک را با دارا بودن این قابلیت پیشنهاد می کنیم.

همچنین به میکروفون و اسپیکر مجهز استکه با کمک این برنامه می توانید با کسانی که تماشا می کنید صحبت کنید. با فشار دادن دکمه ‘میکروفون’ در برنامه می توانید به صدا در اتاق گوش دهید یا می توانید با افراد محیط ارتباط برقرار کنید. ردیابی خودکار ، مبتنی بر فناوری تجزیه و تحلیل ویدئو ، عملکرد ردیابی اجسام متحرک و چرخش دوربین مداربسته اتوترک، یک منطقه بزرگ را تحت پوشش قرار داده و فیلم های اشیا در حال حرکت مانند انسان یا وسایل نقلیه را به طور خودکار شناسایی، دنبال و ضبط کند. این دوربین مداربسته می توان در مواردی مانند پارکینگ ها، موزه ها، بانک ها، و فروشگاه ها استفاده کرد.

مشخصات فنی دوربین مداربسته وای فای دار گردان اتوترک

  • قابلیت انتقال تصویر p2p
  • ساپرت مموری کارت تا ۱۲۸ گیگ
  • چرخش افقی و عمودی
  • با فابلیت ردیابی اجسام متحرک
  • صدای دوطرفه
  • مجهز به سنسور حرکت و صدا

قیمت دوربین حساس به حرکت

کوچکترین دوربین مداربسته شارژی حساس به حرکت s06

دوربین مداربسته فلتی ۲ مگاپیکسلی از سری دسته های ریز و مخفی می باشد که وضوح‌ فوق العاده بالای کیفیت تصویر را ارائه می دهد. به گونه ای که حتی نوشته های داخل کتاب و نامه ها و حتی پلاک را هم به آسانی خوانا می کند. کافی است این دوربین مداربسته فول اچ دی رم خور فلتی را در حالت تشخیص حرکت تنظیم کرد که در صورت هرگونه حرکت کوچکی دوربین شروع به فیلمبرداری و فرستادن اعلان برای شما می کند. همچنین با قابلیت متصل کردن به اینترنت امکان انتقال تصاویر و فیلم های محیط مد نظر از راه دور را فراهم می کند. این دوربین جاسوسی فلتی با پشتیبانی از کارت حافظه می تواند برای ذخیره تصاویر، فیلم ها یا عکس های تشخیص حرکت مورد استفاده قرار گیرد که در صورت وقوع حوادث شاهد مهمی خواهد بود.

مشخصات دوربین مداربسته مخفی بی سیم فلتی

  • قابلیت متصل شدن به وای فای
  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت خواندن متن ها
  • کارت حافظه دار
  • سنسور تشخیص حرکت
  • باتری لیتیوم
  • پشتیبانی از گوشی های هوشمند و اندروید

قیمت دوربین حساس به حرکت

قیمت دوربین حساس به حرکت

جدا از دوربین های نامبرده، دوربین های مداربسته حساس به حرکت در مدل های متفاوت موجود می باشند که مهمترین آنها عبارتند از: دوربین مداربسته پانوراما لامپی، دوربین مداربسته کنترل از راه دور چرخشی عروسکی، دوربین مداربسته sqt و غیره که تمامی این مدل ها با قیمتی شگفت انگیز در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری به فروش می رسند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین حساس به حرکت خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید