ایران سکوریتی

فروش کابل کواکسیال با کیفیت دوربین مداربسته

کابل کوالسیال فروش بسیار بالایی دارد به دلیل مصرف بسیار بالا در نصب دوربین مداربسته استفاده می شود که انتخاب یک کابل با کیفیت بسیار مهم می باشد.
اگر بتوانیم برای دوربین های مداربسته کابل خریداری کنیم مشاهده می شود که رنج قیمت بسیار زیادی در این نوع دوربین ها وجود دارد به طوری که سعی می کنند قیمت ارزان را انتخاب کنند. چون کابل دوربین بیشترین مصرف را دارا می باشد به عنوان مثال فرض کنید می خواهیم 4 عدد دوربین نصب کنیم حداقل کابلی که باید مورد استفاده قرار گیرد به طور معمول 50 تا 70 متر است که این کمترین مقدار مصرف شده می باشد. بنابراین باید همیشه یک کابل بسیار با کیفیت در دوربین ها استفاده کرد زیرا تأثیر بسیار زیادی در کیفیت تصویر نهایی دارد و کابل انتخاب شده نباید نویز پذیر باشد.

کاربرد کابل کواکسیال به چه میزان است؟

واقعا چقدر کابل دوربین مدار بسته می تواند در تعیین این که واقعا تا چه اندازه کیفیت یک سیستم امنیتی بالا باشد دارای اهمیت است بیایید کمی در این باره به بررسی و بحث بپردازیم. کابل دوربین از سه قسمت تشکیل شده است یکی مغز آن که و دیگری شیلد که در دو نوع 128 و 144 در بازار موجود است و دیگری روکش است. امروزه کابل ها در سه نوع در حال ارائه شدن هستند یکی نوع آلمینیوم و دیگری مس و نوع مختلط این دو نوع است که متاسفانه برخی از همکاران به نوع تمام مس در بازار در حال فروش هستند. برای اینکه یک سیستم امنتی دارای کیفیت تصویر بالایی باشد باید از کابل های تمام مس استفاده کنیم به گونه ای که در دوربین هایی full hd این به عنوان یه امر بسیار مهم و حیاطی تبدیل شده است و به عنوان یکی از واجبات باید از این کابل های مسی استفاده شود.
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید