دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مدار بسته ahdدوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd با قیمتی باور نکردنی تنها در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. اگر به دنبال ارزان ترین دوربین مداربسته مخفی دید در شب می گردید، دوربین مداربسته ریز فول اچ دی بند انگشتی سیم دار بهترین گزینه است. تنها تفاوت این دوربین با دوربین مداربسته وایرلس کوچک فلتی این است که باید در محل مورد نظر به صورت ثابت نصب شود. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته ریز جاسوسی مادون قرمز می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

دوربین مداربسته مخفی سیمی مادون قرمز بند انگشتی

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd، دارای ابعاد بسیار ریز می باشد که توسط سیم به منبع تغذیه برق متصل می شود و می تواند شبانه روز به صورت بی وقفه مورد استفاده قرار گیرد. کاربر می تواند جهت انتقال تصاویر و فیلم های گرفته شده، این مدل دوربین مداربسته کوچک را از طریق کابل و سیم کشی به دستگاه ضبط کننده DVR متصل کند. همچنین از کیفیت تصویر ۱٫۳ مگاپیکسلی بهره می برد که با این وجود هم فیلمبرداری های واضحی را ذخیره می کند.

آیا شما می خواهید به صورت نامحسوس به نظارت مکان شخصی و مهم خود بپردازید و همچنین نمایش تصاویر و فیلم ها هم حتی در شب به صورت واضح قابل نمایش باشد؟ ما این دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd، را برای شما پیشنهاد می کنیم که با خرید در نمایندگی های تکنودوربین، از قیمت ارزان هم برخوردار است. همانطور که گفته شد قابلیت دید در شب این دوربین مداربسته کوچک سیمی از ویژگی های مهم آن محسوب می شود که به وسیله LED ها نمایش قابل دید در تاریکی و نبودن نور را تا فاصله ۸ متری ممکن می سازد. برای برآوردن کردن نیاز به نظارت در اتاق کودک یا سالمندان و یا حتی دفاتر کار و اتاق های مهم منزل این دوربین مداربسته کوچک بندانگشتی AHD بسیار مؤثر واقع می شود.

به علاوه وزن کمتر از ۱۰ گرمی با ابعاد ریز ۲x1x0.5 سانتی متر، به شما این امکان را می دهد تا آنرا در هرکجا که نیاز داشتید به وسیله کابل کواکسیال و سیم های همراه نصب و راه اندازی کنید. قابل ذکر است از نصب ساده ای برخوردار است که خود به تنهایی می توانید این دوربین کوچک را راه اندازی کنید.

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

مشخصات کلیدی دوربین بندانگشتی ahd

  • سیم دار
  • قابل اتصال به دستگاه DVR
  • مدل AHD
  • دارای ۶ عدد LED مادون قرمز
  • قابلیت دید در شب
  • پشتیبانی از فاصله ۸ متر در شب
  • وزن کمتر از ۱۰ گرم
  • ابعاد: ۲x1x0.5 سانتی متر

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

دوربین مخفی ahd

در آخر می توان گفت که دوربین بند انگشتی مخفی ahd پس از دوربین وای فای دار فلتی یکی از کوچکترین دوربین های مخفی سیمی می باشد که برای نصب آن به لوازم جانبی از جمله کابل، فیش و دی وی آر نیاز داریم. این دوربین مخفی برخلاف دوربین وایرلس ریز فلتی تصاویر را بر روی دستگاه رکودر دوربین مداربسته یعنی dvr ذخیره خواهد کرد. کیفیت این دوربین به نسبت قیمت و اندازه ای که دارد بسیار بالا بوده و تصاویر را بدون افت کیفیت ضبط خواهد کرد. نمی توان لقب و ویژگی دید در شب را برای این دوربین ریز جاسوسی قرار داد. درست است دارای ال ای دی های مادون قرمز است ولی قدرت این ال ای دی ها بسیار کم بوده و برای تاریکی نمی توان روی آن حساب باز کرد.

اگر خواستید تصویر این دوربین ریز جاسوسی ای اچ دی را مشاهده کنید، باید یک دی وی AHD داشته باشید که با فیش بی ان سی به دوربین و DVR وصل کنید تا تصویر بر روی نمایشگر یا تلویزیون نشان داده شود.

این دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی با  نام های، دوربین مداربسته کوچک میکروفن دار، دوربین مداربسته میکرو سیمی، کوچکترین دوربین مداربسته ahd، دوربین AHD کوچک، دوربین بند انگشتی نیز در بازار قابل خرید و شناسایی می باشد. لذا اگر فروشنده این دوربین را با نام های ذکر شده به شما معرفی کرد زیاد تعجب نکنید.

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

دوربین مداربسته کوچک بندانگشتی دو مگاپیکسل ahd به دلیل ابعاد و اندازه کوچک و کم از محبوبیت بالایی جهت جاسازی برخوردار است. این دوربین مداربسته فول اچ دی سیمی با متصل شدن به برق شهری با منبع تغذیه ۱۲V می تواند هر ساعات از شبانه روز به فیلمبرداری شفاف و دقیق حتی در تاریکی و نبودن نور کافی در مکان مد نظر بپردازد. عجله کنید و همین الان این دوربین مداربسته بندانگشتی ahd و یا حتی دیگر مدل های دوربین مداربسته مخفی را از نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور سفارش دهید و از قیمت ارزان آن ها شگفت زده بشوید.

بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته مخفی وایرلس و سیمی را می توانید به صورت عمده و خرده از فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید