دوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین جاسوسی کوچک ارزان

فروش دوربین جاسوسی کوچک ارزان با بهترین شرایط امکان پذیر است. از موفقیت های موجود در اجرای امنیت و حفاظت در جامعه و‌ اماکن مختلف، تهیه یک دوربین مداربسته مناسب است. این دستگاه مزایای بسیاری از جمله مبارزه با جرم، نظارت بر رویدادهای پیش آمده، امنیت خانه و مشاغل را به همراه دارد. از این رو، امروزه مجموعه گسترده ای از دوربین های مداربسته متعدد در بازار وجود دارد که هرکدام به نوبه خود دارای کاربرد ها و ویژگی های خاص به خود می باشند. هدف اصلی ایجاد این دوربین های شگفت انگیز تأمین امنیت کسب و کار و خانه های ما است. به گونه ای که به لطف آن ها همیشه در هر مکانی آسوده خاطر هستید.

در این راستا ما به معرفی بیشتر دوربین مداربسته شارژی خیلی کوچک فلتی S06 می پردازیم:

فروش دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مداربسته شارژی خیلی کوچک فلتی S06

دوربین مداربسته شارژی خیلی کوچک فلتی S06 از مدل های جاسوسی و پرطرفدار بازار جهانی می باشد. چراکه با قابلیت های عالی که دارد، برای ایمن سازی منزل یا هر‌ مکان دیگر شما ضروری و مفید می باشد. همچنین، این سری از دسته دوربین های جاسوسی به اشکال غیرقابل توجه و محرمانه ای قابل نصب در داخل و اطراف خانه شما مجهز هستند. این دوربین فلتی مخفی جزء کوچکترین عضو دوربین های بی سیم وای فای جهان است که با این وجود به کلی آپشن های کاربردی و فوق العاده مجهز است. این دوربین از ریز مدل های وایرلس است که موارد استفاده از آن زیاد می باشد. به این معنی که هم به راحتی قابل حمل است و هم با نصب آن، خانه خود را ایمن تر می کنید. این کار باعث می شود با احتمال غارت سارقان احتمالی، شواهد و مدارک رسمی را جمع آوری کنید.

همه دوربین های جاسوسی نظارت بر خانه برای خانه و محل کار ایده آل هستند تا بتوانند چیزهای ارزشمند شما را نیز مورد توجه قرار دهند و همچنین در محافظت از خانواده شما کمک کنند. دوربین مداربسته جاسوسی ریز فلتی قابل حمل برای روزنامه نگاران، قضات، وکلا و دانشجویان یا افراد عادی که می خواهند در هنگام بازگشت به خانه احساس امنیت کنند ایده آل است. همچنین به عنوان چشم اضافی برای مواقع متعدد و دارایی های که از آنها محافظت می کنید، عمل می کند. به علاوه به دلیل اندازه کوچک می توانید آن را در جیب های کوچک خود قرار دهید و پنهان کنید. همچنین، می توانید آن را در اتاق خود قرار دهید بدون اینکه کسی متوجه شود که این یک دوربین مخفی است.

فروش دوربین جاسوسی کوچک

دوربین متصل به اینترنت مخفی بیسیم s06

برای جلوگیری از دستکاری و خراب کردن دوربین ها توسط مجرمان، مخفی کردن دوربین های امنیتی می تواند گزینه بهتری باشد. بنایراین این دوربین بیسیم کوچک به صاحبان املاک اجازه می دهد تا با احتیاط نظارت کنند و قادر به ثبت مجرمان بی خبر در عمل باشند. به طور کلی دوربین مخفی وایرلس فلتی قادر است عکس، فیلم و صدا را بدون اطلاع کسی ضبط کند. این ضبط شده ها کاملا واضح و قابل تشخیص می باشند. به گونه ای که امکان ضبط تصاویر ۸ مگاپیکسل را با قابلیت پلاک خوانی و تشخیص چهره فراهم می کند. همچنین به وسیله میکروفون قدرتمندی که دارد، به شنود واضح صدا همراه فیلمبرداری می پردازد.

دوربین مخفی متصل به اینترنت مخفی بیسیم s06 شما را قادر می سازد تا فعالیت را در زمان واقعی کنترل کرده و تصاویر را برای مراجعه در آینده ضبط کنید. به عبارتی دیگر با دارا بودن تکنولوژی تحت شبکه، به انتقال تصاویر و فیلم های زنده و مستقیم به گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی فارع از اینکه در هر کجای کره زمین قرار دارید کمک می کند. همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، قادر به ذخیره سازی ویدیو های گرفته شده می شود. در نتیجه برای مشاهدات بعدی این فایل های گرفته شده می توانید به مموری کارت حافظه آن مراجعه کنید.

دوربین مداربسته جیبی رم خور وای فای فلتی

دوربین مداربسته جیبی رم خور فلتی کوچک، به سیستم آلارم مجهز است. از همین رو همانند یک سیستم ضد سرقت عمل می کند. به عبارتی دیگر با پشتیبانی از قابلیت تشخیص حرکت، به وسیله سنسور های هوشمند خود، هر نوع حرکت اشخاص به محوطه دید خود را تشخیص داده و سریعاً شروع به فیلمبرداری و‌ سپس اطلاع رسانی کاربران از راه دور‌ می کند. قابل ذکر است این اطلاع رسانی از طریق نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند می باشد.

از این دوربین مداربسته جاسوسی فلتی وای فای دار می توانید در مواقع کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی و غیره برای ضبط مناظر بکر استفاده کنید. همچنین با نصب آن در اتاق کودکان، مراقب رفتار های پرستار آنان باشید.

فروش دوربین جاسوسی کوچک

فروش دوربین جاسوسی کوچک

آیا شما هم می خواهید دوربین مداربسته ای جاسوسی جهت نظارت بر خانه و یا مکان مد نظر خود تهیه کنید؟ آیا می خواهید دوربینی کوچک را مدام با خود حمل کنید تا از قدم به قدمتان فیلم برداری کند؟ فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دارای نمایندگی فروش انواع دوربین بسیار کوچک بیسیم و سیمی می باشد. این دوربین ها را می توان با قیمتی شگفت انگیز از این مرکز فروش تهیه و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. Thank you for all of the efforts on this blog. Kate really loves making time for investigations and it
    is simple to grasp why. Most people know all relating to the powerful medium you produce valuable tips and tricks on the web blog and
    as well as foster contribution from visitors on the content while our simple
    princess is now starting to learn so much. Have fun with the remaining portion of the new year.
    You are performing a splendid job.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I’m really impressed
    with your writing skills as smartly as with the layout for your weblog.
    Is this a paid subject matter or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the nice high quality writing, it’s uncommon to see a
    great blog like this one nowadays.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید