دزدگیر اماکن

فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

فروش بهترین مارک دزدگیر منزل تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین با قیمت ارزان امکان پذیر می باشد و از تخفیف ‌های ویژه برخوردار هستند. این دزدگیر ها انواع مختلفی دارند و برای همه ی مکان ها به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه امنیتی منصوری بانه از پخش کنندگان انواع مدل های دزدگیر اماکن فایروالآ کلاسیک و جی ام کا می باشد که محصولات این برند ها را همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند.

فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن فایروال firewall

این برند معتبر سیستم های مرکزی خود را با هدف محافظت از خانه یا محل کار کاربران در برابر مزاحمان، در شرایط دزدی و سود جویی طراحی کرده است. همه دزدگیر های برند فایروال قابل نصب در همه مناطق؛ اطلاعات دریافت شده از سنسورهای حساس اعمال شده به اتاق ها، درب های ورودی و خروجی و پنجره ها توسط صفحه نمایشگر آن پردازش می شود. بنابراین هنگامی که سیستم ضد سرقت روشن است، در هنگام هرگونه نفوذی، صفحه نمایشگر آن، هشدارها را از طریق تلفن یا سیمکارت داخلی به مرکز منتقل می کند و اطلاعات هشدار با توجه به پیامک، تماس و یا برنامه اپلیکیشن گوشی هوشمند با شماره های از پیش پیش تعیین شده به کاربران خود اطلاع می دهد. همه ی این مدل سیستم های صد سرقت فایروال برای منازل، دفاتر، شرکت، پارکینگ، بانک، انبار ها و غیره قابل استفاده هستند.

لیست دزدگیر های منازل فایروال عبارتند از:

فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

سیستم اعلام سرقت جی ام کا

محافظت از اماکن مهم و مختلف در مقابل سرقت و حریق نیاز مشترک همه مردم است. از همین رو سیستم های مرکزی موجود در نمایندگی های تکنودوربین بر علیه افرادی که چنین اقدامات سودجویی را دنبال می کنند، دزدگیر های اعلام سرقت جی ام کا اثر بازدارنگی دارند و همچنین دارای توانایی جلوگیری از آسیب قبل از وقوع هستند.

این راه حل که استفاده از آن نیز بسیار آسان است با یک صفحه نمایشگر ال سی دی بر روی بدنه کار می کند. این نمایشگر که می تواند به عنوان مغز سیستم توصیف شود، یکی از مهمترین عناصر آن به حساب بیاید. دزدگیر های منازل gmk که می توانند سیگنال های زنگ را از طریق خطوط تلفن ثابت یا خطوط سیمکارت داخلی منتقل کنند دارای زون های سیمی و بی سیم هستند. به این معنی که با ردیاب های سیمی یا بی سیم ارتباط برقرار می کند. به علاوه به لطف این صفحه نمایش که دستگاه رمز ورود سیستم است، هشدارها و رمزگشایی ها حتی از راه دور از طریق پیامک انجام می شود. همچنین امکان اشتراک گذاری شماره شخصی که اقدام به خاموش کردن دزدگیر می کند از طریق آن وجود دارد.

لیست دزدگیر های جی ام کا:

  • دزدگیر سیمکارتی جی ام کا ۸۹۰
  • دزدگیر اماکن gmk ۹۱۰
  • دزدگیر اماکن جی ام کا ۶۷۰
  • دزدگیر سیمکارتی جی ام کا ۶۵۰

فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

فروش بهترین مارک دزدگیر منزل

اگر می خواهید برای محافظت از خانه و محل کار خود، بهترین و پیشرفته ترین دزدگیر را نصب کنید، به فکر خرید دزدگیر منازل پپشرفته باشید. چراکه سیستم های جدید عرضه شده در بازار همیشه حرفی برای گفتن دارند و از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره می برند. بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش انواع سیستم اعلام سرقت خانگی می باشد. در صورت تمایل به سفارش هرکدام از دزدگیر های منازل با قیمت پایین به بازرگانی فروشگاه امنیتی منصوری مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید