دوربین مداربسته مموری خور

فروش آنلاین دوربین مداربسته مخفی مموری خور

آیا از جدیدترین دوربین مداربسته مخفی که از قابلیت مموری خور بودن برخوردار می باشد اطلاع دارید؟ همچنین آگاهی دارید که توسط مراکز فروش آنلاین می توان به سهولت به آن دسترسی پیدا کنید؟
امروزه شاهد آن هستیم که علاوه بر نصب دوربین مداربسته در سایز و اندازه بزرگ، مدل های مخفی نیز از پر طرفدارترین سیستم های امنیتی به حساب می آیند که با توجه به نامحسوس و غیر قابل دیدن بسیار مورد پسند عموم واقع شده است و می خواهند با استفاده از آن ها بتوانند فضای ایمن تر را به ارمغان آورند.

دوربین مداربسته مخفی مموری خور چگونه است؟

دوربین مداربسته مخفی نیز با توجه به ساختار و کارایی که می توانند داشته باشند از یکدیگر متمایز و متفاوت می باشند به طوری که یکی از این مدل ها که بسیار خواهان توجه واقع شده است از قابلیت مموری خور بودن برخوردار می باشد.
به این صورت که با قرار دادن یک مموری از 32 تا 64 گیگابایتی در قسمت مخصوص آن می تواند اطلاعات دریافتی از محیط نصب را ذخیره نماید بدون این که نیاز به دستگاه ظبط و پخش داشته باشد.
دوربین مداربسته مخفی مموری خور را می توان با توجه به اندازه که کم تر 6 سانتی متر طول دارد به راحتی در مکان هایی که جلوی دید نباشد جاگذاری نمود و ثبت اطلاعات نمود.
در واقع این دوربین مخفی با استفاده از باتری داخلی که دارد و با شارژ زدن می تواند تا دو ساعت کار کند و از کیفیت تصویر مناسب و رضایت بخشی نیز برخوردار می باشد.
استفاده از فضای مجازی و آنلاین برای خرید محصولاتی هم چون دوربین مداربسته مخفی مموری خور مانند دیگر محصولات به صرفه می باشد و می توان آن را از این مراکز فروش سفارش داد.

منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید