ایران سکوریتی

خرید دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

آیا دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا وجود دارد ؟بسته به اینکه میزان برد بالای مورد نیاز تا چه مسافتی باشد باید بگوییم که تکنولوژی در راستای حذف محدودیت های زندگی بشر همواره در حال پیشرفت است.
و اما در مورد دوربین های مداربسته بیسیم باید یک نکته مهم را در نظر داشت.اینکه دوربین های بیسیم به دو نوع آنالوگ و تحت شبکه تبدیل می شوند و در مورد دوربین های آنالوگ شاید توقع ارسال تصاویر در متراژ های طولانی کمی غیر منطقی باشد.زیرا این دوربین ها اساسا کیفیت تصویر مناسبی ندارند و مخصوصا زمانی که تصاویر یک دوربین مدار بسته آنالوگ بصورت بیسیم ارسال گردد بدلیل تضعیف سیگنال آنالوگ ، تصاویر بازهم بی کیفیت تر می شوند و امروزه این نسل دوربین ها دیگر کارایی ندارند.

دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا تحت شبکه
نوع دیگر دوربین های بیسیم دوربین های مدار بسته تحت شبکه مجهز به استاندارد 802.11 یا همان WiFi هستند.بر این اساس دوربین های مدار بسته دارای وای فای می توانند تصاویر را تا مسافت پوشش داده شده توسط سیگنالهای WiFi ارسال کنند.به عبارت دیگر این دوربین ها در محدوده سیگنال وای فای بدون هیچ مشکلی تصاویر بسیار با کیفیت را ارسال می کنند.
دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا
از دیگر قابلیت های یک دوربین مدار بسته وایرلس تحت شبکه ارسال همزمان صدا و تصویر می باشد که به دلیل دارا بودن میکروفن داخلی برد بلند در برخی مدل های دوربین های بیسیم ، صدای بسیار شفاف و واضحی از محیط را در اختیار شما قرار می دهد.
اما در استفاده از یک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا مانند دوربین های تحت شبکه ، این نکته را در نظر داشته باشید که در خارج از محدوده سیگنال رادیویی وای فای نمی توانید تصاویر این دوربین ها را ارسال کنید.
همچنین به کمک ارتباطات رادیویی نقطه به نقطه می توان میزان وسعت شبکه بیسیم را افزایش داد و دوربین های تحت شبکه نیز تحت بستر شبکه های کامپیوتری عمل می کنند.
آریا دوربین مجری حرفه ای دوربین مدار بسته کرج
فروش انواع دوربین مدار بسته ahd
مجری تخصصی دوربین مدار بسته
منبع:karajcctvcamera.
منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید