دوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی کوچک مدل فلتی

با خرید دوربین مخفی کوچک مدل فلتی می توانید به روشی نامحسوس هر مکانی که به آن مشکوک هستید را کنترل و مدیریت کنید. دوربین ریز جاسوسی s06 از دسته دوربین های وای فای دار است که دارای کیفیت فور کی بوده و صدا ها را به خوبی و بدون نویز همراه با تصاویر ضبط خواهد کرد. این دوربین مداربسته ضبط صدا کوچک وایرلس به وسیله ی رزولوشن تصویر فوق العاده باکیفیتی که دارد مورد استقبال همگان قرار می گیرد. در ادامه با این دوربین مداربسته ریز جاسوسی بیسیم مدل فلتی بیشتر آشنا می شوید:

خرید دوربین مخفی کوچک

دوربین کوچک میکروفن دار فلتی

این دوربین مخفی کوچک مدل فلتی برخلاف مدل هایی که به طور گسترده در بازار به فروش می رسند، یک دوربین ریز با پیشرفته ترین امکانات ضبط فیلم است. همچنین به دلیل قابلیت حمل بودن می توانید از آن در ایمنی خود در همه جا استفاده کنید و در همه جا و داخل لباس ها به آسانی قابل مخفی شدن است.

این مدل دوربین مداربسته فلتی مدل S06 در مقایسه با سایر دوربین های جاسوسی، مدلی بسیار پیشرفته برای تشخیص و انتقال صدا است. چراکه به دلیل پشتیبانی از میکروفون داخلی، از قابلیت شنود صدا به صورت بسیار دقیق بهره می برد. به علاوه برای همه اماکن مختلف اعم از خانه ها، دفاتر، اتاق خواب کودک، شرکت ها، جلسات مهم، ویلاها و غیره مدل مناسبی می باشد.

این دوربین وایرلس ریز دارای باتری پرقدرت لیتیوم است که با شارژ از طریق پورت USB کار می کند، استفاده مداوم ۴ ساعته بعد از شارژ شدن فراهم می کند.‌ به علاوه از مدل های تحت شبکه است که به آسانی به مودم وای فای متصل می شود. برای استفاده از این ویژگی، پس از بارگیری برنامه مربوطه و تعریف نام شبکه بی سیم و رمز ورود مودم، دوربین مخفی تصاویر را از فاصله نامحدود در هرکجا که باشید را منتقل می کند. همچنین به دلیل اینکه بدون نیاز به سیم و کابل کشی کار می کند نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد.

خرید دوربین مخفی کوچک

دوربین مخفی حساس به حرکت s06

به لطف سنسور حرکت، دوربین مداربسته فلتی مدل S06، در شارژ و ضبط حافظه صرفه جویی می کند. به این ترتیب مدت زمان ضبط های شما بیشتر می شود. به عبارتی دیگر اگر سنسور دوربین، حرکت را تشخیص دهد، به طور خودکار ضبط فیلم را شروع می کند. اگر به مدت ۳ دقیقه حرکت جدیدی را تشخیص ندهد، به طور خودکار خود را در حالت تعلیق قرار می دهد. به این ترتیب حافظه شارژ و فضای ذخیره سازی خود را هدر نمی دهد. قابل ذکر است به دلیل سازگاری با کارت حافظه ۳۲ گیگابایت این دوربین بعدها می توانید به گرفته شده ها دسترسی داشته باشید.

خرید دوربین مخفی کوچک

خرید دوربین مخفی کوچک

دوربین های مداربسته مخفی بسته به نیاز و کاربرد شما عزیزان دارای انواع متفاوتی می باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده جدیدترین دوربین های مداربسته کوچک جاسوسی در مدل های متفاوتی بوده که با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا می باشند. شما می توانید بهترین دوربین های مداربسته مخفی وایرلس و سیمی را با قیمت ارزان به صورت عمده و تکی خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید