دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین مخفی بیسیم ارزان

خرید دوربین مخفی ارزان را جهت محافظت از مکان های پر اهمیت به صورت نامحسوس را حق خود بدانید. دوربین های مداربسته مخفی بیسیم ارزان و باکیفیت را می توانید در فروشگاه های تکنو دوربین و منصوری از سراسر کشور خریداری کنید. از جمله این دوربین های کوچک عبارتند از دوربین وایرلس فلتی و دوربین مداربسته جیبی. دوربین مداربسته فلتی دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل، میکروفون، سنسور تشخیص حرکت، وای فای، کارت حافظه، قابلیت شارژ، سازگار با سیستم عامل اندروید و IOS و غیره. دوربین مخفی کیو هفت هم دارای قابلیت های ویژه از‌جمله: wifi، قابلیت فیلمبرداری با ضبط صدا، قابلیت دید در تاریکی، پشتیبانی از سیستم عامل Android و گوشی های آیفون.

با ما باشید تا بیشتر با این دوربین های ریز وایرلس آشنا شوید:

خرید دوربین مخفی ارزان

دوربین کوچک وای فای دار رم خور s06

دوربین مداربسته بدون سیم فلتی از طراحی بسیار ریزی بهره می برد که قابلیت مخفی شدن در هرجای ممکن را دارا می باشد. اگر می خواهید نظارت محتاطانه داشته باشید، با قابلیت نصب بر روی هر سطح مانند لای کتاب، داخل هواکش و غیره دوربین جاسوسی وایرلس فلتی بهترین گزینه است. وضوح ضبط ۲ مگاپیکسل این دوربین به گونه ای باکیفیت است که حتی نوشته های متنی و پلاک ها را با وضوح بالا نشان می دهد. همچنین با دارا بودن قابلیت اتصال از طریق وای فای می تواند تصاویر و فیلم های ضبط شده خود را به گوشی های هوشمند شما در هرکجای دنیا باشید منتقل و پخش کند. در غیر این صورت قابلیت ضبط در کارت micro SD دارد که تصاویر و فیلم ها را با حداکثر ظرفیت تا ۱۲۸ گیگابایت ذخیره می کند. از دیگر مشخصات اصلی دیگر این دوربین مخفی ریز فلتی، دارای میکروفون داخلی است تا فیلمبرداری ها را همراه با ضبط صدا کامل تر کند. همچنین با قابلیت سنسور تشخیص حرکت، در صورت هرگونه حرکت اشیاء و افراد شروع به ضبط و فیلمبرداری می کند.

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی بدون سیم فلتی

  • کیفیت تصویر ده مگاپیکسل
  • میکروفون دار
  • سنسور تشخیص حرکت
  • وای فای دار
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • قابلیت شارژ
  • سازگار با سیستم عامل اندروید و IOS

خرید دوربین مخفی ارزان

دوربین مداربسته مخفی وایرلس دید در شب q7

دوربین مداربسته وایرلس q7، از نوع دوربین های بسیار کوچک شارژی و کارت حافظه دار می باشد که از کیفیت تصویر فوق العاده بالایی در زاویه دید ۹۰ درجه بهره می برد تا همه جزئیات را ثبت کند. همچنین قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای از ویژگی های کاربردی است که قابلیت نمایش محیط مورد نظر را به صورت زنده از طریق گوشی های هوشمند شما را ارائه می دهد. از دیگر قابلیت های مهم و پراهمیت این دوربین جاسوسی شارژی کیو هفت، دارا بودن ال ای دی هایی است که نمایش در نور ضعیف و شب را هم امکان پذیر می سازد.

مهمترین مشخصات دوربین مداربسته وایرلس q7

  • wifi دار
  • قابلیت فیلمبرداری با ضبط صدا
  • قابلیت دید در تاریکی
  • پشتیبانی از سیستم عامل Android و گوشی های آیفون

خرید دوربین مخفی ارزان

خرید دوربین مخفی ارزان

انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک اعم از دوربین های وایرلس جیبی، دوربین های مخفی کوچک ارزان برای ماشین و دوربین های سیم دار را با قیمتی استثنایی از فروشگاه تکنو دوربین به صورت آنلاین سفارش داده و با توجه به نیاز و کاربر خود مشاوره دریافت کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید