دوربین مداربسته

پخش عمده دوربین مداربسته در بانه

پخش عمده دوربین مداربسته در بانه به صورت آنلاین و به قیمت همکار نیز قابل ارائه است. شما می توانید برای خرید عمده از بانه به سایت ما مراجعه کنید. تنها با یک کلیک محصول خود را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار گیرد. شهر تجاری بانه با توجه به نزدیک بودن به مرز و همچنین بهره مندی از مزیت های شهر مرزنشینی توانسته است به خوبی از این امکانات استفاده می کند. علاوه بر این تنوع محصولات و انواع برند ها با کیفیت اصل در آن عرضه می شود، به طوری که از سراسر ایران خریدار ها روانه بازار مرزی بانه می شوند.

شاید کمتر مغازه یا مرکز فروشی پیدا کنید که محصولات خود را به صورت عمده بفروشد. اما خوشبختانه این سایت بهشت عمده فروشان و خریداران به صورت عمده است. دوربین های مداربسته نیاز اساسی امروز دنیا هستند، ایران نیز از این اصل پیروی می کند. زمان آن رسیده است که به جای خود چشم های هوشمند یا همان دوربین های مداربسته را در خانه هایتان قرار دهید تا دیگر احساس ترس و نگرانی از شما در خصوص ورود افراد بیگانه از بین برود.

پخش عمده دوربین مداربسته در بانه

دوربین های سیمی کیفیت بالا

به طور کلی دوربین های مداربسته در فروشگاه آنلاین ما از لحاظ تکنولوژی به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه، از لحاظ شکل ظاهری به دوربین های دام، بولت، اسپید دام، مخفی و چشم ماهی سقفی، از نظر لنز به ثابت و متغیر و از لحاظ نوع رزولوشن به انواع کیفیت های ۱ الی ۱۲ مگاپیکسل تقسیم می شوند. با این حال کاربران می توانند بنا به نیاز خود و محل مورد نظر هرکدام را انتخاب کنند.

دوربین های مداربسته آنالوگ از سری دسته های قدیمی و ارزان تر است. این محصولات برای ضبط به کابل کواکسیال و دستگاه های ضبط کننده ویدیو دی وی آر نیاز دارند. تنوع مدل های این دسته بسیار بالا است و از کاربرد های زیادی بهره می برند. گفتنی است بدانید زیر مجموعه این دوربین های analog عبارتند از دوربین های با تکنولوژی: (AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI).

پخش عمده دوربین مداربسته در بانه

دوربین های مداربسته تحت شبکه

دوربین های مداربسته تحت شبکه یکی از مدل های نسل جدید و محبوب است که از تکنولوژی های بیشتر و قابلیت های عالی تری بهره می برند. این محصولات دارای قابلیت کنترل از راه دور و اشتراک گذاری ویدیو های زنده برای کاربران خویش می باشند. دوربین های مداربسته باتری دار بی سیم یکی از مدل های تحت شبکه یا IP است که به دو دسته مخفی و خورشیدی تقسیم می شوند. دوربین های کوچک وایرلس مخفی از مدل های پرفروش هستند که بدون اطلاع اشخاص و دور از دید همگان قادر به ضبط های نامحسوس است. همچنین علاوه بر ویژگی های منحصر بفرد دارای قابلیت حمل و جابه جایی به هر مکانی هستند.

این دوربین ها به دلیل اندازه ریزی که دارند به راحتی داخل اشیاء روزمره جاسازی می شوند. دوربین مداربسته خورشیدی یکی از مدل های مقرون به صرفه است که برای مناطق دور از دسترس برق طراحی شده است. این دوربین ها انرژی مورد نیاز خود را تنها از طریق نور خورشید تأمین می کنند. همچنین دارای یکسری آپشن های ویژه از جمله ضبط صدای محیط، سازگاری با کارت حافظه، سنسور تشخیص حرکت و غیره است.

دوربین مداربسته چرخشی ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته چرخشی ۳۶۰ درجه یکی از محصولات محبوب است که دارای انواع مختلف دوربین مداربسته اسپید دام، دوربین مداربسته عروسکی و دوربین مداربسته اتو ترک می باشد. هدف اصلی این دوربین ها ضبط ویدیو ها از چهار طرف گوشه و اطراف خود می باشد‌. این دوربین ها می توانند جایگزین سه عدد دوریین مداربسته معمولی باشند. چراکه از دید گسترده و وسیعی به وسیله قابلیت چرخشی تا میزان ۳۶۰ درجه بهره می برند.

یکی از دوربین های مداربسته ۳۶۰ درجه، دوربین مداربسته لامپی بی سیم می باشد. این محصول دارای لنز پانورامیک است که نمایی ۳۶۰ درجه را ثبت می کند. این دوربین یکی از مدل های مخفی است زیرا شباهت زیادی به لامپ های معمولی دارد. در نتیجه کسی متوجه دوربین بودن آن نمی شود. از دیگر مدل های موجود در نمایندگی های تکنودوربین که سطح بسیار بالایی از ایمنی را در محیط مورد نظر شما تضمین می کند، عبارتند از دوربین مداربسته دید در شب رنگی یا استارلایت، دوربین مداربسته زوم دار، دوربین های تشخیص چهره و حالات و غیره.

پخش عمده دوربین مداربسته در بانه

انواع مدل های دوربین مداربسته در بانه

  • قابلیت پشتیبانی از سیمکارت
  • قابلیت پشتیبانی از رم یا کارت حافظه
  • دوربین مداربسته AHD
  • دارای سنسور حساس به حرکت
  • میکروفون دو طرفه
  • قابلیت اتصال به شبکه یا تحت شبکه
  • چرخش ۳۶۰ درجه
  • قابلیت دید در شب

مرکز پخش عمده دوربین مداربسته در بانه

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دارای نمایندگی فروش انواع برند های دوربین مداربسته هایک ویژن، داهوا، سونی، بادیگارد، تکنیکس، هایلوک و غیره همراه با گارانتی معتبر می باشد. ما به عنوان مرکز پخش عمده انواع دوربین های مداربسته با انوع امکانات و برند های مختلف توانسته ایم اعتماد شما عزیزان را جلب کنیم. برای اطلاع از قیمت روز انواع برند ها و سفارش به صورت عمده با شماره هایی که در پایین این سایت قرار دارند تماس بگیرید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید