دوربین مداربسته

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته کدام است؟

در این مقاله قصد داریم نکات مهم در خرید دوربین مداربسته را به شما معرفی کنیم. در ابتدا می خواهیم بحث خود را با زدن یک مثال شروع کنیم. دقت کرده اید زمانی که برای خرید یک وسیله اقدام کرده، قبل از اینکه تصمیم خود را قطعی کنید ابتدا معیار ها و انتظاراتی که از آن وسیله را داریم لیست کرده و از فروشنده می پرسیم.
این کار حق هر خریداری است تا بداند قرار است چه چیزی را بخرد؟؟ دوربین مداربسته نیز مانند هر وسیله دیگری است که برای خرید آن باید این پروسه را به خوبی طی کنیم.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

بنابراین برای خرید دوربین مداربسته ای مناسب قبل از هر چیزی باید تکلیف خود را روشن کنیم، که ما به عنوان یک کاربر چه انتظاراتی را از دوربین مداربسته داریم؟ و همچنین، دوربین مداربسته ای که قرار است برای خرید آن  هزینه ای را پرداخت کنیم باید چه مشخصاتی داشته باشد.
توصیه تیم تکنو دوربین در این مواقع تهیه لیستی منظم از ویژگی های مورد انتظار دوربین مداربسته می باشد.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته کدام است؟

سوالاتی که قبل از خرید دوربین مداربسته باید از کاربر پرسیده شود، عبارتند از: دوربین مداربسته بولت باشد یا دام؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته مورد نظرتان در تاریکی مطلق نیز برایتان تصویر برداری کند؟ دوربین مداربسته را در چه مکانی می خواهید نصب کنید؟ دوربین مداربسته باسیم باشد یا بدون سیم(وایرلس)؟ کیفیت دوربین مداربسته برایتان مهم است؟ قیمت دوربین مداربسته برایتان مهم است؟

در ادامه به تک تک این سوالات جواب خواهیم داد تا بتوانید در نهایت تصمیمی درست بگیرید.

1)دوربین مداربسته بولت باشد یا دام؟

دوربین مداربسته ها به لحاظ شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: دوربین های مداربسته بولت و دوربین های مداربسته دام. این دوربین های مداربسته بسته به مکانی که می خواهیم نصب کنیم مورد انتخاب قرار می گیرند؛ بطوریکه دوربین های مداربسته دام اکثرا برای محیط های داخلی و دوربین های مداربسته بولت برای فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

2)دوربین مداربسته دید در شب باشد یا نه؟

دید در شب بودن دوربین مداربسته یکی از مهمترین مشخصه های یک دوربین می باشد بطوریکه اگر دوربین مداربسته ای دارای قابلیت دید در شب باشد، در طول شب و در تاریکی مطلق تصاویر را برای شما ضبط خواهد کرد. بنابراین تا جایی که می توانید دوربین مداربسته ای را انتخاب کنید که از قابلیت دید در شب پشتیبانی کند.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

3)دوربین مداربسته را در چه مکانی می خواهید نصب کنید؟

لازم است بدانید که مکان نصب دوربین مداربسته، جزء اولین سؤالاتیست که فروشنده از شما خواهد پرسید! در اینجا کیس دوربین مداربسته بیشتر از هر چیزی حائز اهمیت است. برای بسیاری از کاربران ضد آب بودن و پیروی از استاندارد IP66 اهیمیت ویژه ای دارد. به طور کلی می توان گفت کاربرانی که دوربین مداربسته مد نظر خود را در فضاهای بیرونی و در معرض هوای آزاد نصب می کنند بیشتر خواهان دوربینهای کیس فلزی و ضد آب می باشند.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

4)دوربین مداربسته باسیم باشد یا بدون سیم(وایرلس)؟

دوربین های مداربسته به لحاظ نصب و راه اندازی به دو دسته دوربین مداربسته باسیم و دوربین های مداربسته بیسم تقسیم می شوند. دوربین های مداربسته باسیم به دوربین های اطلاق می شوند که از طریق کابل متصل می شود و این باعث محدودیت نصب و کابل کشی خواهد شد. در مقابل دوربین های مداربسته باسیم دوربینهای بیسیم قرار دارند که برای نصب و راه اندازی به هیچگونه سیمی نیاز نداشته و اطلاعات و تصاویر را از طریق وای فای ارسال می کنند.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

5)کیفیت دوربین مداربسته برایتان مهم است؟

کیفیت و رزولوشن تصاویر دوربین مداربسته از نکات مهم در خرید دوربین مداربسته محسوب می شود. زمانیکه بحث کیفیت به میان می آید، لازم است دوربینهای مداربسته HD و دوربین های مداربسته تحت شبکه را به شما معرفی کنیم.
شرکت های معروف در زمینه ساخت دوربین مداربسته، هنوز هم در تولید دوربین های مداربسته HD فعالیت دارند، اینطور نیست که با آمدن تکنولوژی دوربین های مداربسته آی پی IP، دوربین های AHD و HD از رده خارج شده باشند. با اینکه کیفیت دوربین های تحت شبکه از دوربین های ای اچ دی بالاتر است ولی باز هم به دلیل تفاوت فیمتی که این دوربین ها با هم دارند بسیاری از کاربران به خرید دوربین های AHD وفادارند.

بنابراین اگر تشخیص چهره و جزئیات تصاویر دوربین مداربسته برایتان اهمیت دارد، روی کیفیت دوربین مداربسته سرمایه گزاری کنید، چراکه هر چقدر کیفیت بالاتر باشد، امنیت شما بیشتر تضمین شده است.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

6)قیمت دوربین مداربسته برایتان مهم است؟

و اما در نهایت قیمت دوربین مداربسته! شاید باور نکنید ولی برای بسیاری از کاربران در این وضعیت اقتصادی قیمت مهمترین معیار محسوب می شود حتی مهمتر از کیفیت و رزولوشن دوربین مداربسته!! اگر بخواهیم دوربین ها را با توجه به قیمت آن دسته بندی کنیم، باید بگوییم قیمت دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت آنها متفاوت است.
به عنوان مثال دوربین مداربسته باسیم، 1 مگاپیکسل، کیس پلاستیکی فاقد قابلیت دید در شب قطعا از دوربین مداربسته وای فای دار، وایرلس، ضد آب 5 مگاپیکسلی ارزان ترست.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

اگر می خواهید بهترین دوربین مداربسته را با قیمتی مناسب و همچنین با گارانتی معتبر تهیه کنید، حتما از محصولات شرکت تکنو دوربین دیدن فرمائید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید