دوربین مداربسته داهوادوربین مداربسته هایک ویژن

نمایندگی پخش دوربینهای مداربسته هایک ویژن و داهوا تهران

بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی پخش دوربینهای مداربسته هایک ویژن و داهوا در تهران و سایر استان های کشور می باشد. تمامی محصولات تولیدی توسط این دو برند معتبر چینی را می توانید با قیمتی فوق العاد از این مرکز فروش به صورت عمده و خرده سفارش دهید. لازم به ذکر است که انواع دوربین های مداربسته turbo hd توربو اچ دی، تحت شبکه، HDCVI و غیره همراه با دستگاه ضبط تصویر در فروشگاه موجود می باشد.

نمایندگی پخش دوربینهای مداربسته هایک ویژن و داهوا

فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا

فروشگاه تکنو دوربین، جدا از اینکه یکی از توزیع کننده های دوربین مداربسته هایلوک، هایک ویژن و داهوا در سطح کشور می باشد، دارای نمایندگی معتبر این برند های شناخته شده نیز بوده و تمامی محصولات تولیدی توسط HIKVISION و DAHUA را با قیمتی باور نکردنی همراه با ضمانت نامه معتبر ارائه خواهد داد. چیزی که اعتماد ما را به خود جلب کرده، این است که  مارک هایک ویژن و داهوا دارای نمایندگی رسمی و معتبر در سراسر کشور بوده، بنابراین به راحتی و با اطمینان کامل می‌توان این محصولات را از خود نمایندگی و مرکز، خریداری نمود.

نکته خوشحال کننده این است که تکنو دوربین با افتخار قریب به 90 درصد از محصولات داهوا و هایک ویژن در انبار هایش موجود دارد.

نمایندگی پخش دوربینهای مداربسته هایک ویژن و داهوا

لیست انواع محصولات هایک ویژن و داهوا

  • دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن HIKVISION
  • دوربین های مداربسته HDCVI داهوا
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن
  • دوربین های مداربسته آنالوگ هایک ویژن
  • دوربین های مداربسته آنالوگ داهوا
  • دستگاه های ضبط تصویر DVR هایک ویژن
  • دستگاه های ضبط تصویر NVR هایک ویژن
  • دستگاه های ضبط تصویر DVR داهوا
  • دستگاه های ضبط تصویر NVR هایک ویژن

نمایندگی پخش دوربینهای مداربسته هایک ویژن و داهوا

نمایندگی پخش دوربینهای مداربسته هایک ویژن و داهوا

بهترین و با اصالت ترین دوربین های مداربسته را از تنها از نمایندگی پخش دوربین های مداربسته هایک ویژن و داهوا خریداری کنید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در تهران یکی از وارد کننده های دوربین مداربسته چینی با برند های هایک ویژن، داهوا، ویژن پلاس، تکنیکس، تکنو کمرا و سایر دوربین های نو نیم می باشد که آن ها را با قیمتی منصفانه میان همکاران، عمده فروشان، مهندسین و پیمانکاران به صورت عمده و خرده ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در فروشگاه دارای گارانتی معتبر 2 ساله می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید