دی وی آر دلفین

قیمت فروش دی وی آر دلفین

آیا می دانید دی وی آر دلفین محصول کدام کشور است؟ دی وی آر دلفین در کدام فروشگاه اینترنتی به صورت عمده و با قیمت ارزان به فروش می رسد؟
دی وی آر یکی از دستگاه های تبدیل تصاویر آنالوگ به دیجیتال می باشد. که برندهای مختلفی در جهان این محصولات را با کیفیت های متنوعی تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کنند. که چین، کره و روسیه از پیشگامان در این عرصه می باشند. دی وی آر دلفین یکی از محصولات مرغوب چینی است. که دارای قیمت مناسبی است. که بیشتر به صورت 4 و 8 کانال در بازار به فروش می رسد. در خرید دی وی آر تعداد دوربین های پشتیبانی شده توسط آن، نرخ فریم در ثانیه، توانایی زمانبندی و قابلیت اتصال به فلش مموری از مهم ترین معیار ها به شمار می رود.
محصول فوق دارای منوی فارسی است. قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی را دارد. و می توانید به صورت زنده تصاویر در حال ضبط را در صفحه مانیتور مشاهده کنید. پشتیبان گیری تصاویر توسط فلش مموری در این دستگاه امکان پذیر است. و هارد آن 4 ترابایت را ساپورت می کند.
در این فروشگاه اینترنتی محصول فوق به صورت عمده و با قیمت ارزان به فروش می رسد. که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی در نوسان است. در صورت تمایل به خرید آن می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت از قیمت روز آن باخبر شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید