دوربین مداربسته لامپی

قیمت دوربین مداربسته لامپی v380

دوربین مداربسته لامپی v380 با ارزان ترین قیمت نسبت به بازار از فروشگاه ما قابل خرید است. این دوربین پرفروش و پر طرفدار با قیمت استثنائی را تنها از ما بخواهید. قیمت دوربین لامپی بسته به رزولوشن و مشخصاتی که دارند از یکدیگر متمایز می باشد.
نسل جدید دوربین های مداربسته به قدری پیشرفته و با کیفیت شده اند که نمی توان از آن ها صرفه نظر کرد. علاوه بر کارایی و حس امنیتی که ایجاد می کنند شکل ظاهری آن ها به خوبی شما را جذب می کنند.
یکی از انواع دوربین های مداربسته که پیشرو تکنولوژی است دوربین های مداربسته لامپی هستند که انواع مختلفی دارند. اما یکی از پرکاربرد ترین مدل های آن دوربین مداربسته لامپی v380 است. در ادامه برای شما بیشتر در خصوص این دوربین خاص صحبت خواهیم کرد.

دوربین مداربسته لامپی v380

نگاهی به دوربین مداربسته لامپی v380

دوربین مداربسته لامپی v380 یکی از دوربین های تحت شبکه است که به سادگی نصب می شود. کافی است این دوربین را روی سرپیچ نصب کنید و با نرم افزار مخصوص آن که هم برای اندروید، ios و کامپیوتر به کار می رود، تصاویر را به صورت آنلاین مشاهده کنید.
این دوربین علاوه بر این که تمامی امکانات و کارایی های دوربین های مداربسته را دارد مانند یک لامپ نیز عمل کرده و می تواند روشنایی محیط را نیز تامین کند.

دوربین مداربسته لامپی v380

ویژگی های دوربین مداربسته لامپی v380

  • قابلیت اتصال به شبکه
  • میکرفون دو طرفه (پخش صدای محیط برای شما، پخش صدای شما برای محیط)
  • اتصال همزمان چندین دوربین به گوشی همراه
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگ
  • فیلم برداری با کیفیت اچ دی (HD)
  • قابلیت پوشش یک محیط تا 20 متر
  • لنز 360 درجه
  • مجهز به لنز فیش آی (fisheye)
  • دارای سنسور حساس به حرکت

دوربین مداربسته لامپی v380

چرا دوربین مداربسته لامپی بخریم؟

همان طور که مشاهده می کنید ویژگی های منحصر به فرد این دوربین و قیمت بسیار ارزان آن به نسبت دیگر دوربین های مداربسته باعث شده است که افراد بیشتری جذب آن شود. قابلیت های دوربین مداربسته V380  باعث شده است که مدل محبوب امسال بازار های ایران باشد.

از کجا دوربین مداربسته لامپی بخریم؟

خرید از یک جای مطمئن بسیار مهم است. از این که مطمئن باشی جایی که از آن خرید می کنی جنس اصلی را به فروش می گذارد از آن هم مهم تر است تمامی این موارد را در کنار هم بگذارید.
پیدا کردن فروشگاهی دوربین مداربسته لامپی در انواع مدل های مختلف من جمله V380 را عرضه کند و  این ویژگی ها را با هم و در کنار هم داشته باشد خیلی سخت است، اما دیگر نگران نباشید، اینجا همان جایی است که دنبالش هستید.
ما این افتخار را داریم که یکی از فروشگاه های معتبر ایرانی باشیم که محصولات خود را با گارانتی عرضه می کنید. جنس اصلی و با کیفیت و البته ارزان را تنها از ما بخواهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09186665308

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید