دوربین مداربستهدوربین مداربسته زوم دار

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم بالا ۳۶x

دریافت قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم بالا ۳۶x معروف به دوربین های اسپید دام پی تی زد PTZ از مرکز فروش تکنو دوربین. فروش انواع دوربین های مداربسته اسپید دام ای اچ دی AHD و  تحت شبکه IP با قابلیت زوم اپتیکال در انواع برند های داهوا، هایک ویژن، ویژن پلاس و تکنیکس. دوربین های مداربسته زوم دار بدون از دست رفتن کیفیت، تمامی تصاویر را به خوبی بزرگ نمایی خواهند کرد. با ما باشید تا با این دسته از دوربین های زوم کننده آشنا شویم:

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم بالا

دوربین مداربسته با قابلیت زوم بالا

دوربین های مداربسته پی تی زد PTZ برای استفاده در سوله ها و محوطه های بسیار وسیع بکار گرفته می شود. چراکه این نوع دوربین ها دارای قابلیت زوم بالا می باشند، به این منظورکه با حضور یک اپراتور جهت کنترل، می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. یکی از چالش هایی که همیشه دوربین های مداربسته با آن مواجه بوده اند، ثبت تصاویر اطراف خود است. زیرا برخی از دوربین ها دارای لنز ثابت هستند و تنها قادر به ضبط ویدیو های مقابل خود می باشد. در این راستا دوربین مداربسته چرخشی اسپید دام زوم دار ۳۶X وارد بازار شده است که محبوبیت بالایی دارد.

این دوربین قادر به گردش میزان ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی می باشد. در نتیجه هیچ کدام از رویداد های محیط مربوطه از چشم این دوربین غافل نمی ماند و می تواند پوشش گسترده ای از منطقه را برای شما ضبط کند. این قابلیت گردان ۳۶۰ درجه دوربین مداربسته اسپید دام به وسیله دو موتور قدرتمند داخلی صورت می گیرد. به این ترتیب، به وسیله این دوربین می توانید از هزینه های گزاف خرید دیگر دوربین ها در محیط جلوگیری کنید. چراکه قادر به ثبت تصاویر سه عدد دوربین لنز ثابت می باشد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

همچنین این مدل دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اسپید دام زوم دار ۳۶X برای محیط های حساس که نیاز به نظارت دقیق دارد مورد استفاده قرار می گیرد. چراکه دارای قدرت زوم بسیار بالای اپتیکال می باشد. به گونه ای که می توانید سوژه مورد نظر خود را در محیط حتی تا مسافت ۴۰ متر به مقدار ۳۶ برابر بیشتر نزدیک کنید. گفتنی است بدانید این قدرت بزرگ نمایی هیچ گونه اختلالی در کیفیت تصویر ایجاد نمی کند و به همان اندازه واضح و شفاف ارائه می دهد. در نتیجه می توانید به خوبی به تشخیص واقعی چهره و خواندن پلاک وسایل نقلیه در حال عبور هم بپردازید.

 

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم بالا

دوربین مداربسته بدون سیم چرخشی speed dom زوم دار

لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته اسپید دام ای اچ دی تحت شبکه دارای قابلیت چرخش ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه حول محور عمودی و همچنین ۶۰ تا ۱۸۰ درجه حول محور افقی می باشد. این دوربین مداربسته بدون سیم چرخشی speed dom زوم دار فول اچ دی از سری دسته های آی پی یا تحت شبکه می باشد. در نتیجه می تواند فیلم ها و تصاویر واضح خود را برای کاربران مجاز خود در هرکجای دنیا که باشند به اشتراک بگذارد. البته ناگفته نماند این قابلیت اشتراک گذاری به صورت زنده و مستقیم بر روی دستگاه های هوشمند اندروید، آیفون و ویندوز می باشد.

با این وجود شما از طریق اپلیکیشن مخصوص هم نیز می توانید از را دور به چرخش افقی یا عمودی دوربین و حتی زوم سوژه مورد نظر خود بپردازید.

این دوربین مداربسته ضبط واضحی را در شبانه روز ثبت می کند. زیرا هم دارای روزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است و هم اینکه از ال ای دی های مادون قرمز برای دید واضح در شب بهره می برد. از این رو مدل مناسبی برای استفاده در مناطق مسکونی، اداری، تجاری، عمومی، صنعتی و غیره می باشد.

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم

دوربین مداربسته چرخشی اسپید دام زوم دار ۳۶X

به طور کلی این دوربین مداربسته چرخشی اسپید دام زوم دار ۳۶X از فناوری های پیشرفته تصویر بهره می برد تا ضبط های قابل مشخصی در همه ی شرایط نوری محیط داشته باشد. یکی از این ویژگی های، فناوری BLC است. این ویژگی منحصر به فرد شخص جلوی پنجره و یا درب را تیره و تار نشان نمی دهد. بلکه با متعادل سازی نور پس زمینه، تصویر را بهتر نمایان می کند. همچنین در مواقعی‌ منبع نور پشت دوربین قرار بگیرد، تکنولوژی WDR قادر به نمایش کیفیت دقیق تصویر است و هیچ گونه نویزی ایجاد نمی کند.

این دوربین مداربسته گردان نصب و تعبیه ساده ای دارد زیرا به سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو وابسته نیست. در نتیجه نیاز به تعمیر کار مخصوص ندارد. همچنین این دوربین برای فضای بیرونی طراحی شده است. با این حال به درجه محافظ استاندارد عالی IP66 مجهز است. با این ویژگی، دوربین در همه شرایط ناسازگار و بد جغرافیایی هم مقاوم است. به این معنی حتی در مواقع برف، باران و طوفان هم می تواند به ضبط و تصویر برداری خود ادامه دهد. در نتیجه این دوربین را می توانید در ورودی و خروجی اماکن نصب کنید.

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم

دریافت قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم

آیا به دنبال دوربین مداربسته ای با قابلیت دید در شب برای محوطه های گسترده هستید؟ دوربین مداربسته اسپید دام می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. جهت دریافت قیمت دوربین مداربسته با قابلیت زوم بالا ۳۶x با تیم فروش ما در ارتباط باشید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید