دزدگیر ماشین

قیمت دزدگیر خودرو ارزان و باکیفیت در بازار

جهت دریافت مشاوره و قیمت دزدگیر خودرو در بازار به ما اعتماد کنید. اگر قصد تهیه دستگاه اعلام سرقت را برای اتومبیل خود دارید لازم به صرف هزینه ای هنگفت نیست! شما می توانید تنها با برقراری یک تماس تلفنی بهترین و امن ترین دزدگیر را برای ماشین خود برگزینید. همکاران ما در بخش فروش با توجه به ارزش و بهای خودرو شما، مناسب ترین سیستم را به شما معرفی خواهد کرد. جدیدترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین دزدگیر ها را از بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید. لازم به ذکر است که انواع دزدگیر ماشین ساده، تصویری و سیم کارتی در فروشگاه موجود می باشد.

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

انواع دزدگیر خودرو

دزدگیر ماشین تنها در سه نوع تولید و عرضه بازار می شوند که عبارتند از دزدگیر ساده، تصویری، سیم کارتی. در این جا به معرفی تصویری و ساده خواهیم پرداخت اما به دلیل عدم استفاده از دزدگیر های سیمکارتی در ایران از معرفی آن پرهیز خواهیم کرد.

  • دزدگیرهای تصویری: دزدگیر تصویری ماشین یکی از جدیدترین دزدگیر های موجود می باشد که دارای طرفداران زیادی در جهان می باشد این دزدگیر به طوری طراحی شده است که به صورت کلی هر اتفاقی که برای ماشین افتاده باشد بر روی صفحه نمایشی کوچک به صورت نمادی نشان خواهد داد. برای مثال اگر در کاپوت و یا در خودرو باز باشد، ضربه ای به بدنه اتومبیل وارد شود شما را خبر دار خواهد کرد.
  • دزدگیرهای ساده:دزدگیر ساده ماشین یکی از ارزان قیمت ترین و رایج ترین دزدگیر ها می باشند که تنها از یک طریق زمان حادثه یا وارد شدن ضربه به خودرو شما را مطلع خواهد ساخت، آن هم با در آمدن آژیر می باشد.

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

لیست دزدگیر ماشین موجود در فروشگاه

  • دزدگیر ماشین ماجیکار magicar (تصویری- ساده)
  • دزدگیر ماشین استیل میت steel mat (تصویری- ساده)
  • دزدگیر ماشین هوتای hutai (تصویری- ساده)
  • دزدگیر ماشین ایزیکار
  • دزدگیر ماشین چیتا

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

قیمت دزدگیر خودرو در بازار

دزدگیر های زیادی در بازار سیستم های حفاظتی و امنیتی موجود و به فروش می رسد. اما اینکه شما بخواهید از میان این همه برند و محصول، بهترین و با کیفیت ترین را انتخاب کنید، کاری نسبتا دشوار می باشد. در اینجا شاید این سوال مطرح شود که یک دزدگیر خوب برای ماشین باید دارای چه مشخصاتی باشد تا کاربر بتواند به آن اعتماد کند. نگران نباشید این وظیفه ماست که با دادن مشاوره ای خوب شما را در خرید بهترین دزدگیر ماشین یاری کنیم. شایان ذکر است که نکاتی که باید در خرید دزدگیر خودرو رعایت کرد عبارتند از: قفل مرکزی، تنظیم سنسور حساسیت، میزان بُرد دزدگیر، امکانات جانبی، قیمت دزدگیر خودرو.

مرکز فروش محصولات امنیتی منصوری در بانه انواع لوازم جانبی دزدگیر ماشین و همچنین جدیدترین و با دوام ترین دزدگیر های اتومبیل اعم از دزدگیر هوتای، دزدگیر ماشین استیل میت، دزدگیر ماشین ماجیکار و غیره را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید