دوربین دنده عقب

قیمت بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

جهت استعلام قیمت بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای با قابلیت های فوق العاده، با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند. دوربین دنده عقب آینه ای ازجمله دوربین های کمک راننده و قابل استفاده در ماشین های متنوع می باشد که از دو لنز مجزا تشکیل شده است و قابلیت پخش بروی خود آینه اتومبیل را دارد.

با ما همراه باشید تا بیشتر با این دوربین مداربسته خودرو دو کاره آشنا شوید:

قیمت بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب دو منظوره

امروزه فناوری اتومبیل چنان پیشرفت کرده است که یقیناً به رانندگان کمک های فراوانی کرده اند. به عنوان مثال با استفاده از سنسورهای مجاورت و دوربین های آینه ای، برخی از اتومبیل ها می توانند به صورت بی عیب و نقص بایستند و یا پارک شوند. در این مانیتور های دوربینی امکان فراهم آوردن نمایش ویدئویی جلو و عقب بیرون داخل مانیتور وجود دارد که می تواند به شما کمک کند، فضاهای تنگ را با سهولت مدیریت کنید. اگر به دنبال دوربینی محتاط و با کارایی بالا هستید که بتواند آنچه را که هنگام رانندگی در اطراف شما اتفاق می افتد ضبط کنید و مدارک مورد نیاز خود را در صورت برخورد ماشین های دیگر به شما ارائه دهد؟ ما دوربین جلو و دنده عقب آینه ای لمسی با ضوح فوق العاده بالا Full HD را به شما پیشنهاد می دهیم.

دوربین دنده عقب دو منظوره آینه ای، یک مدل فوق العاده جمع و جور است. دارای ابعاد مانیتور ۴ اینچ و دو دوربین می باشد که به شما امکان می دهد آن را در هر مکان اعم از داخل و خارج ماشین می خواهید نصب کنید. این دوربین مانیتوری دنده عقب، یکی از بهترین دوربین های فیلمبرداری عقب ماشین در بازار به حساب می آید که می تواند همراه شما در سفرهای طولانی باشد. باید بدانید که زاویه عکسبرداری آن ۱۷۰ درجه است و به سنسور نوری سونی مجهز است که حتی در شرایط کم نور و تاریکی نیز عکس هایی را در ترافیک پر از جزئیات به شما ارائه می دهد.

قیمت بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

مشخصات فنی دوربین دنده عقب آینه ای لمسی

  • پخش بروی خود آینه
  • دارای مانیتور ۴ اینچ
  • ساپورت رم تا ۳۲گیگ
  • ضبط تصاویر به محض استارت زدن
  • کیفیت تصویر فول اچ دی
  • زاویه دید ۱۷۰ درجه
  • دارای دوربین جلو و دنده عقب

قیمت بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

قیمت بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

از مهمترین قابلیت های دوربین دنده عقب آینه، پشتیبانی از کارت حافظه micro SD جهت ذخیره و ضبط تصاویر تا ۳۲ گیگابیت است. علاوه بر این، دوربین دنده عقب آینه ای می تواند برق مورد نیاز خود را به وسیله شارژ فندکی خودرو تأمین کند و همچنین بدون دردسر زیادی بلافاصله بعد از استارت زدن آماده کار خواهد شد. شما می توانید این نوع دوربین مانیتوری آینه ای و همچنین سایر دوربین های مداربسته مخفی کوچک ارزان برای ماشین موجود در فروشگاه را با قیمت ارزان و شگفت انگیز در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید