ایران سکوریتی

فروش دوربین کوچک شارژی فلتی

فروش دوربین کوچک شارژی فلتی با ارزان ترین قیمت. این دوربین ریز ترین دوربین وایرلس موجود در بازار است که در دو نوع عادی و دوربین فلتی دید در شب عرضه خواهد شد. این دوربین به وای فای متصل شده و قابلیت انتقال تصاویر و متصل شدن به گوشی را دارد. با ما همراهی کنید تا با این دوربین جاسوسی ریز بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین کوچک شارژی

دوربین کوچک شارژی فلتی :

دوربین های مداربسته در سایز و اندازه های مختلف ساخته شده اند و کاربرد های متفاوتی دارند یکی از انواه دوربین های مداربسته دوربین های مخفی هستند این مدل دوربین های بسیار ریز بوده و کوچکترین سایز دوربین های مداربسته هستند. دوربین های مداربسته مخفی  یا جاسوسی برای نظارت و کنترل نامحسوس افراد و مکانها استفاده کرد. دوربین های فلتی کی از انواه دوربین های مخفی یا جاسوسی محسوب می شود.

قبل از نصب دوربین های مداربسته مخفی بادی مجوز های قانونی لازم برای نصب آن را تهیه کرد. تا رعایت حریم خصوصی و حقوق شهروندی افراد بشود. اندازه دوربین های فلتی  به صورت 5 میلی متر در  5 میلی متر می شود. دوربین های فلتی از نوع دوربین های ریز بیسیم هستند نیازی به دستگاه دی وی ار ندارند و به جای آن یک برد کوچک در دوربین وجود دارد که نقش همان دی وی آر را دارد.

مشخصات فنی دوربین های فلتی :

لنز دوربین های فلتی به صورت ثایت و دارای قدرت چرخش تا 110 درجه را به اطراف دارد. سایز لنز این مدل دوربین ها تا 8 میلی متر می باشد لنز دوربین های فلتی بسیار ریز بوده ودر در انتهای دوربین قرار گرفته و سرواخ دار بوده و کاملا مخفی بوده و غیر قابل تشخیص هستند.

دوربین های مخفی بیسیم فلتی یا بند انگشتی برای نظارت بر رفتار پرستاران کودکان یا سالمندان و یا نظارت بر حیوانات خانگی در صورتی که در خانه نباشید کاربرد دارند می توان از این دوربین های ریز فلتی برای نظارت نامحسوس بر رفتار کارمندان در محل کار و یا برای ثبت وقایع در هوردو ها استفاده کرد. به همین دلیل این دوربین ها را می توان در وسایل و دکوراسیون منازل به طوری مخفی کرد که کسی متوجه ان نشود دوربین های فلتی را می توان در لای گلدان ها داخل اسباب بازی ها در لای کتاب ها و در داخل دود کش ها در داخل کمدها و کابینت ها و هر جای دیگری قرار داد بدون اینکه کسی متوجه ان شود.

کیفیت لنز دوربین های فلتی از 2 مگا پیکسل تا 10 مگا پیکسل می باشد در لنز های 2 مگا پیکسل کیفیت تصاویر و فیلم ها به صورت فول اچ دی و در لنز های 10 مگا پیکسل کیفیت تصاویر و فیلم ها تا 4 کا می باشد. لنز دوربین های فلتی به دلیل داشتن ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز توانایی دید در شب به صورت رنگی تا برد 30 متر هستند.

دوربین ریر فلتی بیسیم

دوربین ریر فلتی بیسیم دارای جایگاهی با کارت حافظه با ظرفیت 8 تا 128 گیگاباتی هستند و با توجه به ظرفیت کارت حافظه می توان دوربین را طوری تنظیم کرد که تصاویر و فیلم های قدیمی را به مدت هر 20 روز یا 30 روز یکبار به صورت خودکار حذف کرد. برای مثال اگر دوربین های فلتی با رم 8 گیابایت در حالت موشن دتکشن قرار بگیرد می تواند در این حالت به مدت یک روز بدون وقفه تصاویر و فیلم های ضبط شده را در خود نگه دارد.  در حالیکه برای  رم یا کارت حافظه تا 128 گیگابایت تصاویر و فیلم های ضبط شده تا 20 یا 28 روز می تواند در کارت حافظه ان باقی بماند

دوربین های فلتی ریز بیسیم مخفی دارای میکروفون داخلی هستند که صداهای اطراف را بدون هیچ گونه نویزی دریافت می کنند. صداهای دریفتی از دوربین های فلتی را می توان از طریق نرم افزار مخصوص دوربین در گشوی همراه ذخیره کرد. دوربین های فلتی یا بند انگشتی مخفی دارای اسپیکر داخلی هستند که صداهای اطراف را می توانند پخش کنند به عبارتی دوربین های مخفی فلتی قابلیت چرخش و ضبط صداها را به صورت همزمان دارند و مکالمه دو طرفه ایجاد می کنند.

دوربین فلتی ار می توان با کابل  سانتی متری و با اداپتور مخصصو به برق شهری متصل کرد و یا اینکه با استفاده از باتری داخلی ان را روشن نگه داشت. باتری های داخلی دوربین های فلتی دارای ظرفیت 1000 میلی امپر هستند و می توانند تا 10 ساعت دوربین را روشن نگه دارند. برای نصب و راه اندازی دوربین فلتی ابتدا باید دوربین را به برق شهری ای اداپتور مخصوص وصل کرد تا باتری ان فول شارژ شود سپس  می توان از باتری برای فعال ماندن دوربین استفاده کرد.

 

 

فروش دوربین کوچک شارژی

فروش دوربین کوچک شارژی

مرکز فروش دوربین مخفی منصوری دنیایی از دوربین های شارژی کوچک را با قیمتی باور نکردنی روانه بازار کرده است. این دوربین ها همگی بیسیم بوده و باتری خور اند لذا به راحتی کاربر می تواند آن را با خود حمل کند. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مخفی بیسیم کوچک شارژی در مدل های متفاوت با قیمتی ویژه همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید