دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

فروش دزدگیر سیمکارتی مدل gmk890 M1

فروش دزدگیر gmk890 مدل m1 سیمکارتی با بهترین قیمت امکان پذیر است. دزدگیر اماکن وایرلس جی ام کا مدل 890 یکی از محبوب ترین سیستم های اعلام سرقت است که برای نصب در تمامی مکان های پر اهمیت طراحی شده است.

احتمالاً با ارزش ترین و مهم ترین دارایی شما، منزلتان است. بنابراین، حفاظت از آن به درستی منطقی است. این روزها، سیستم هشدار بی سیم خانه به طور کلی ارزان ترین و کارآمدترین راه برای محافظت از خانه و دارایی شما است. با ما همراه باشید تا با این سیستم بیشتر آشنا شوید.

فروش دزدگیر gmk890

دزدگیر اماکن بیسیم

فن آوری که سیستم های امنیتی خانه با آن کار می کنند تابحال ثابت بوده است. در حال حاضر، با ظهور فناوری بی سیم، تغییرات اساسی در نحوه عملکرد سیستم های امنیتی خانه ایجاد شده است. با این تغییرات، مزایای واقعی برای صاحبان املاک به وجود آمده است.

اگر یک سیستم امنیتی سیمی قدیمی دارید و به فکر ارتقاء هستید – یا اگر اصلاً سیستم امنیتی ندارید – مزایای بالقوه زیادی برای ارتقاء به سیستم هشدار سرقت بی‌سیم وجود دارد.

سیستم‌های هشدار بی‌سیم معمولاً ارزان‌تر از سیستم‌های سیمی هستند و از آنجایی که تمام اجزای سیستم بی‌سیم هستند، نصب، جابجایی و ارتقاء کل سیستم نیز آسان‌تر است. هر جزء جداگانه را می توان در هر جایی از خانه بدون نیاز به کار در محدوده سیم کشی قرار داد. برای نصب و پنهان کردن سیم‌های ناخوشایند، نیازی به سوراخ کردن داخل ملک نیست، که اگر در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنید، اغلب برای صاحبخانه‌ها نگرانی ایجاد می‌کند.

انواع سیستم های امنیتی بر اساس درجه

چهار درجه سیستم امنیتی وجود دارد که برای خانه های شخصی مناسب است. سیستم های درجه 1 کم امنیت ترین گزینه هستند. اینها معمولاً از یک سارق فرصت طلب جلوگیری می کنند، اما از دزد سازمان یافته ای که ابزارهای دور زدن یک سیستم امنیتی بی سیم را دارد، جلوگیری نمی کند. سیستم های درجه 2 و 3 بر این اساس طراحی شده اند که یک متجاوز احتمالاً دارای دانش و ابزارهای تخصصی است که به آنها کمک می کند تا به یک سیستم امنیتی نفوذ یا غیرفعال کنند. سیستم های درجه 3 سطح بالاتری از امنیت را ارائه می دهند. اگرچه برای اکثر صاحبان خانه یک سیستم درجه 2 کافی است.

فروش دزدگیر gmk890

دزدگیر منازل یک طرفه و دو طرفه

همه اجزای هشدار بی سیم از فرکانس های رادیویی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند، اما چند نوع دستگاه فرکانس رادیویی وجود دارد. این دستگاه ها یک طرفه و دو طرفه هستند. در سیستم یک طرفه، هر سنسور دارای یک فرستنده است و می تواند اطلاعات را به گیرنده نصب شده در کنترل پنل ارسال کند.

دستگاه های یک طرفه دارای محدودیت هایی هستند که دستگاه های دو طرفه را به گزینه برتر تبدیل می کند. به عنوان مثال، در یک سیستم یک طرفه، هر سنسور باید همیشه طوری رفتار کند که انگار سیستم مسلح است، زیرا پنل کنترل نمی تواند اطلاعات وضعیت را ارسال کند. این بدان معناست که سیستم های یک طرفه باید عمر باتری را با پاسخگویی متعادل کنند و در برخی موارد فرکانس و سرعت به روز رسانی وضعیت را به خطر بیاندازند تا عمر باتری حفظ شود.

در سیستم های دو طرفه، سنسورها و کنترل پنل هر کدام یک گیرنده و یک فرستنده دارند. این امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین کنترل پنل اصلی آلارم و دستگاه‌ها را فراهم می‌کند، مانند مکالمه تلفنی. مسیر ارتباطی دو جهته، وضعیت اتصال یا سلامت دستگاه ناشناخته است تا زمانی که پانل سیگنال آزمایش دیگری را به دستگاه ارسال کند. در برخی از سیستم ها این تاخیر بسیار طولانی است و به یک خطر امنیتی تبدیل می شود.

یکی دیگر از مزایای دزدگیر منازل دو طرفه این است که تشخیص پارازیت موثرتر است، زیرا توانایی اجزای سیستم برای داشتن مکالمات رفت و برگشت امکان تشخیص سریع را می دهد. بر همین پایه دزدگیر جی ام کا 890 یکی از بهترین آپشن های ویژه برای امنیت می باشد.

مشخصات دزدگیر اماکن GMK کد GM890 M1

  • دستگاه مرکزی با تلفن کننده سیم کارتی
  • امکان کنترل وخاموش و روشن کردن دزدگیر از طریق تلفن همراه
  • گزارش دهی از 30 عملکرد آخر دزدگیر با ذکر تاریخ شمسی و ساعت
  • قابلیت شنود دزدگیر از صدای محیط از طریق تماس با دزدگیر
  • توانایی ذخیره سازی 10 شماره تلفن جهت تماس در زمان سرقت
  • این محصول دو عدد ریموت کنترل5 دکمه آنتن دار را دارد
  • اعلام هشدار خرابی یا سرقت بلندگو
  • توانایی خاموش و روشن کردن یک وسیه برقی در محل سرقت
  • کنترل کامل دستگاه از طریق نرم افزار موبایل
  • کنترل دزدگیر از طریق پیامک /کیپد / ریموت کنترل
  • قابلیت ست کردن تجهیزات بی سیم با فرکانس 315 مگا هرتز
  • این محصول  دارای 4 زون با سیم و 4 زون بی سیم می باشد

فروش دزدگیر gmk890

فروش دزدگیر gmk890

مرکز فروش منصوری انواع دزدگیر اماکن جی ام کا را همراه با بیمه نامه سرقت و ضمانتنامه معتبر به فروش می رساند. دزدگیر جی ام کا منزل gmk890 را برای خانه و یا محل کار خود نصب و راه اندازی کنید و یک عمر با خیال راحت مکان مدنظر خود را ترک کنید و از راه دور به خوبی نظارت داشته باشید. برای سفارش و خرید انواع سیستم ضد سرقت جی ام کا هم اکنون تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید