دی وی آر سیماران

فروش اینترنتی دی وی آر سیماران

دی وی آر سیماران دارای چه خصوصیاتی است که آن را متمایز کرده است؟ دی وی آر سیماران در کدام فروشگاه اینترنتی به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رسد؟
شرکت صنایع الکتریکی سیماران در سال 1350 در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این واحد تولیدی در زمینه تولید دوربین مدار بسته، درب باز کن های صوتی و تصویری، لوازم آنتن مرکزی، یو پی اس و درب های اتوماتیک فعالیت می کند. این شرکت با استفاده از مهندسین مجرب و ماشین آلات مدرن و پیشرفته محصولات باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کند.
دی وی آر سیماران یکی از بهترین محصولات داخلی است. که دارای ورودی و خروجی USB می باشد. و ظرفیت حافظه آن دو هارد دو ترابایتی می باشد. که نزدیک به سه ماه می تواند تصاویر را ضبط نماید. و سرعت ضبط تصاویر در آن بالا بوده و حدود 200 فریم در ثانیه است. همچنین دارای 30 ماه ضمانت می باشد. و بیشتر در بازار به صورت 4 و 8 کانال به فروش می رسد.
محصول فوق در این فروشگاه اینترنتی در انواع مدل های مختلف با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می رسد. که اگر قصد خرید آنلاین آن را داشته باشید، می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت اقدام کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید