ایران سکوریتی

فروش اینترنتی دوربین مداربسته تحت شبکه ارزان

شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوربین مداربسته تحت شبکه را بواسطه کیفیت بالایی که در تصاویر دارد می پسندید؟ این دوربین ها را می توان از مراکز فروش اینترنتی با صرف هزینه مناسب و ارزان خریداری نمود.
در یکی دو دهه اخیر استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی روند چشمگیری داشته به طوری که اگر به هر مکانی از جمله مغازه و یا منزل که می توان بخش های کوچکی از اجامعه به حساب آورد از دوربین مداربسته متنوعی استفاده شده است تا بتوانند حفاظت و تماین امنیت را برای خود و اعضای حاضر در آن ها به ارمغان آورد.

ویژگی های دوربین مداربسته تحت شبکه کدام است؟

دوربین های نسل جدیید که با نام تحت شبکه یا دیجیتال معروف می باشند و تمام نقطه ضعف هایی که در دوربین های نسل قدیمی آنالوگ از جمله کیفیت تصویر، حجم و سرعت پایینی که آن ها داشتند در این دوربین ها هیچ گونه اثری از آن ها وجود ندارد بلکه با برعکس با دقت و سرعت بالا حجم زیادی از اطلاعات را از طریق شبکه انتقال می دهند.
دوربین تحت شبکه از کیفیت و رزولوشن 1 تا 5 مگاپیکسل طراحی شده اند که هر چه بالاتر باشد کیفیت بهتر و بالاتری را دارا می باشند.
دوربین مداربسته تحت شبکه از لحاظ نصب نسبت به دوربین های آنالوگ بسیار متفاوت تر می باشد و نیاز به حرفه ای بودن دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد.
با این اوصاف دوربین مداربسته تحت شبکه امروزه بسیار شایان توجه واقع شده است و در بیشتر اماکن مورد استفاده قرار می گیرد و برای این که بتوان آن ها را با قیمت ارزان خریداری نمود می توان به مراکز فروش اینترنتی جهت سفارش در ارتباط بود.

منبع: فروشگاه سیستم امنیتی ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید