دوربین مداربسته

خرید دوربین مدار بسته هایلوک در زنجان

خرید دوربین مدار بسته زنجان به قیمت نمایندگی برای تمامی همشهریان گرامی امکان پذیر است. بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک در انواع تحت شبکه و توربو اچ دی به صورت مستقیم از چین می باشد. جدیدترین و بروز ترین دوربین های مداربسته HILOOK در مدل ها و سایز های متفاوت با قابلیت های بینظیر را می توانید با قیمتی ارزان از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

خرید دوربین مدار بسته زنجان

نمایندگی دوربین مداربسته هایلوک در زنجان

دوربین مداربسته هایلوک از دسته دوربین های معتبر موجود در بازار است که توسط شرکت هایک ویژن تولید و عرضه بازار می شود. با اینکه کمپانی هایک ویژن این برند جدید را از خود جدا کرده است اما محصولات تولیدی توسط این برند دست کمی از محصولات برند هایک ویژن نداشته و تمامی استاندارد های لازم برای ارائه بهترین تصویر در آن رعایت شده است. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی رسمی هایلوک در زنجان بوده که مجموعه ای از با کیفیت ترین دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط تصویر را به کاربران خود با قیمتی مناسب ارائه خواهد داد.

همکاران ما هر تمامی محصولات این برند شناخته شده را با هر کیفیتی برای شما تامین کرده و همچنین آماده عقد قرارداد با تمامی همکاران در زنجان، تهران، اهر، قزوین و سایر شهر های اطراف با شرایط ویژه می باشند.

خرید دوربین مدار بسته زنجان

لیست انواع محصولات هایلوک HILOOK

  • دوربین مداربسته توربو اچ دی گردان هایلوک
  • دوربین مداربسته تحت شبکه گردان هایلوک
  • دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل تحت شبکه هایلوک (دام- بولت)
  • دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسل تحت شبکه هایلوک (دام- بولت)
  • دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل توربو اچ دی هایلوک (دام- بولت)
  • دوربین مداربسته ۴ مگاپیکسل توربو اچ دی هایلوک (دام- بولت)
  • دستگاه ضبط تصویر DVR هایلوک ( ۴ کانال- ۸ کانال- ۱۶ کانال- ۲۴ کانال- ۳۲ کانال)
  • دستگاه ضبط تصویر NVR هایلوک (۴ کانال- ۸ کانال- ۱۶ کانال)
  • پکیج دوربین مداربسته هایلوک

خرید دوربین مدار بسته زنجان

خرید دوربین مدار بسته زنجان

دوربین های مداربسته خود را با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه مرکزی دوربین مداربسته منصوری در زنجان خریداری فرمائید. دنیایی از دوربین های مداربسته اسپید دام گردان، دام و بولت با رزولوشن ۲ و ۴ مگاپیکسلی با کیفیتی هم تراز با محصولات هایک ویژن را می توانید در نمایندگی دوربین مداربسته تکنو سفارش و تهیه کنید. لازم به ذکر است که تمامی دوربین های مداربسته هایلوک قابل ارائه دارای اصالت بوده و همچنین همراه با گارانتی معتبر ۲ ساله ارائه می گردد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید