دوربین مدار بسته سوزنی

خرید دوربین مداربسته سوزنی سونی ۲ مگاپیکسل AHD

جهت خرید دوربین مداربسته سوزنی سونی ۲ مگاپیکسل AHD با ارزان ترین قیمت همین حالا تماس بگیرید تا شامل تخفیف این ماه شوید. ارزان ترین دوربین مداربسته مخفی ای اچ دی را در تکنو دوربین بانه تهیه کنید. بازرگانی دوربین مداربسته منصوری وارد کننده دوربین مینیاتوری کوچک بوده و آن را به صورت عمده و خرده به همکاران و هموطنان گرامی عرضه خواهد کرد. بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته جاسوسی فول اچ دی با قیمتی مناسب را از ما بخواهید.

خرید دوربین مداربسته سوزنی سونی

دوربین مداربسته پین هول AHD

دوربین مداربسته پین هول از دسته دوربین های مخفی است که با نام های مینیاتوری و سوزنی نیز معروف است. سیستم پایه این دوربین مداربسته، AHD یوده و با اتصال BNC به دستگاه دی وی آر منصل می شود. این دوربین مداربسته قابلیت استتار شدن از دید را داشته لذا به راحتی می توان آن را مخفی و جاسازی کرد. کیفیت تصویر این دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل یوده و لنز بکار رفته برای آن از نوع واید با فاصله کانونی ۲٫۸ میلی متر می باشد.

از مهمترین ویژگی های این دوربین مینیاتوری ای اچ دی می توان به تکنولوژی های آشکار سازی دیجیتال تصویر و همچنین تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر (BLC) اشاره کرد. در آخر می توان گفت که این دوربین مداربسته می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب جهت برقراری امنیت،نظارت،کنترل برای خانه-فروشگاه-مغازه-دفتر کار محسوب شود.

خرید دوربین مداربسته سوزنی سونی

دوربین مخفی با سنسور تصویر سونی

می دانیم مهمترین قسمت هر دوربین مداربسته، سنسور آن بوده و سنسور هر دوربین مهمترین نقش را در ارائه تصویر داشته لذا زمان خرید دوربین مداربسته باید حتما به سنسور تصویر یا چیپ آن توجه کرد. برای طراحی دوربین مداربسته مخفی پین هول از سنسور سونی ۳۲۳ مدل NEXTCHIP 2441 استفاده شده است و این می تواند بهترین تاثیر را روی کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی این دوربین داشته باشد.

دوربین مداربسته مخفی ahd پینهول

دوربین مداربسته پینهول مخفی ahd، از دسته دوربین های آنالوگ اچ دی است که برق مورد نیاز خود را با کابل کواکسیال rg59 تأمین می کند. گفتنی است این انتقال تصاویر تا حداکثر فاصله ۵۰۰ متر بدون افت کیفیت تصویر انجام می گیرد. همچنین این دوربین یکی‌ از مدل های ارزان و کوچک است که قادر به پنهان شدن در محیط می باشد. این دوربین به راحتی می تواند در صورت متصل شدن به برق در داخل اشیاء و اجسام مخفی شود طراحی این محصول به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل شناسایی نیست. چراکه این دوربین کوچک سیم دار سوزنی دارای لنزی باریک می باشد که به راحتی در هر سوراخی وارد می شود. و به راحتی قابل استتار است.

این مدل دوربین مخفی، سیمی است که با اتصال بر روی هر نوع دستگاه رکوردر dvr، قادر به انتقال تصاویر و فیلم های محیط بر روی مانیتور یا تلویزیون بدون اختلال و نویز می باشد. این دوربین مداربسته فیلم برداری بند انگشتی مخفی ای اچ دی، رزولوشن این دوربین نسبت به اندازه کوچکی که دارد، Full HD 1080p است. لذا ضبط های مخفیانه این دوربین مخفی به صورت خیلی شفاف و روان است.

این دوربین مخفی سیمی فاقد قابلیت دید در شب است لذا برای ضبط فیلم در شب و یا مکان های تاریک مناسب نمی باشد.

خرید دوربین مداربسته سوزنی سونی

دوربین مداربسته کوچک پین هول AHD

دوربین مداربسته پین هول کوچک از دسته دوربین های مخفی  ای اچ دی است. این دوربین مداربسته قابلیت استتار شدن از دید را داشته لذا به راحتی می توان آن را مخفی و جاسازی کرد. کیفیت تصویر این دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل یوده و لنز بکار رفته برای آن از نوع واید با فاصله کانونی ۲٫۸ میلی متر می باشد.

از مهمترین ویژگی های این دوربین مینیاتوری ای اچ دی می توان به تکنولوژی های آشکار سازی دیجیتال تصویر و همچنین تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر (BLC) اشاره کرد. در آخر می توان گفت که این دوربین مداربسته می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب جهت برقراری امنیت،نظارت،کنترل برای خانه-فروشگاه-مغازه-دفتر کار محسوب شود.

راهنمای خرید دوربین مداربسته سوزنی سونی

اگر می خواهید با کمترین هزینه مکان مد نظر خود را به دوربین مداربسته مخفی تجهیز کنید، حتما دوربین مداربسته پین هول ۲ مگاپیکسل AHD را تهیه کنید. دوربین مداربسته کوچک ای اچ دی مینیاتوری را می توان داخل یک باکس کوچک یا یک جعبه ریز قرار داده و از داخل آن یک سوراخ کوچک ایجاد کرد تا دوربین به صورت مخفیانه تصویر برداری کند. لازم به ذکر است که برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته جاسوسی AHD باید حتما دستگاه دی وی آر را تهیه کرده و دوربین را توسط کابل کواکسیال به دستگاه متصل کرد.

جدا از این دوربین مخفی ریز شما می توانید انواع دوربین های مخفی جاسوسی ارزان قیمت را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید