دوربین مداربسته مخفی

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک آماده فروش و ارائه انواع دوربین های مداربسته ریز مخفی با بهترین قیمت می باشد. خرید دوربین های مداربسته امروزه به یکی از اولویت های مهم و ضروری هر خانه و مکانی تبدیل شده است. این دوربین ها دارای انواع و اشکال مختلف هستند. یکی از این محصولات دوربین های جاسوسی کوچک هستند که برای ضبط مخفیانه ساخته و پرداخته شده اند. دوربین های کوچک غیر قابل مشاهده هستند و نسبت به اندازه کوچکی که دارند، به کلی ویژگی های ممتاز و منحصر بفرد مجهز هستند. همچنین برای کارهای مراقبتی و نظارتی بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

شما می تواند هر مدل از دوربین های ریز مخفی با ویژگی سیمی و هم وایرلس را از طریق فروشگاه آنلاین تکنودوربین پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با این مدل از دوربین ها همراه ما باشید:

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مداربسته فلتی خیلی کوچک رم خور

دوربین مداربسته فلتی خیلی کوچک، دارای طیف وسیعی از کاربردهای عملی است. این دوربین جزء کوچک ترین دوربین های جهان محسوب می شود که برای همین همه اشخاص محیط به غیر از شما متوجه دوربین بودن آن نمی شوند. برای همین به راحتی در محیط برای فیلم برداری های جاسوسی استتار می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید مراقب پرستار بچه، نظافتچی خانه یا کارگر خود باشید، این دوربین خیلی ریز s06 وای فای دار مفید است. به علاوه اوالدینی در خانه سالمندان دارید، می توانید از این محصول برای اطمینان از عدم مراقبت سهل انگارانه استفاده کنید.

این دوربین جاسوسی از مدل های وایرلس و تحت شبکه است که نیازی به سیم کشی و دستگاه رکوردر ندارد. همچنین به راحتی با اتصال به شبکه وای فای قادر به انتقال تصاویر و ویدیو های زنده در محیط می باشد. این ویدیو های مستقیم را می توانید از راه دور به وسیله گوشی هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود دریافت کنید. از دیگر ویژگی های محبوب دوربین مخفی بی سیم فلتی عبارتند از: کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسل، قابلیت شنود صدای  سازگاری با کارت حافظه، سنسور تشخیص حرکت و غیره.

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مخفی وایرلس کوچک کیو هفت

از دیگر مدل های جاسوسی پرطرفدار، دوربین مخفی وایرلس کوچک کیو هفت است. این دوربین را می توانید در‌هر‌ کجای ممکن اعم از داخل لوازم روزمره مانند داخل دودکش، لا به لای تابلو عکاسی، کنار میز، داخل اسباب بازی ها قرار دهید و یا حتی برای نصب در داخل پهپاد ها و رباتیک ها استفاده می شود. این دوربین از اشتراک گذاری فیلم های زنده بهره می برد و به وسیله ال ای دی های خود، قادر به ضبط واضح حتی در شب و‌ تاریکی می باشد.

این دوربین کوچک بی سیم q7 می تواند تمام اطلاعات و فیلم برداری های خود را داخل کارت حافظه micro sd ذخیره کند. همچنین به راحتی قابل حمل است زیرا برای کارکردن به برق مستقیم متکی نیست و انرژی خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تغذیه می کند. برای اینکه فضای بیشتری در کارت حافظه و فضای باتری نگه دارید، می توانید این دوربین مخفی‌ کیو هفت بیسیم را در حالت آماده باش قرار دهید. به این معنی که فیلم برداری های خود را تها با تشخیص حرکت شروع کند.

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مداربسته بند انگشتی کوچک ahd

دوربین مداربسته بند انگشتی کوچک ahd از دیگر دوربین های جاسوسی ارزان است که از ویژگی های عالی و قیمت ارزان تر برخوردار است. در صورت نفوذ شخصی به خانه شما، این محصول جزئیات بیشتری در مورد جنایتکار ارائه می دهد که می تواند برای ارائه شواهد بسیار مناسب باشد. تنها تفاوت این محصول با دوربین های بی سیم این است که، دوربین مداربسته بند انگشتی کوچک ahd برای کار کردن باید به دستگاه ضبط کننده دی وی آر متصل باشد و فیلم های خود را به مانیتور ارسال میکند‌. این دوربین دارای ضبط بسیار واضح تا رزولوشن ۱۰۸۰p است و از قابلیت ضبط صدای واضح بهره می برد.

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک

مرکز فروش دوربین جاسوسی کوچک

وقتی صحبت از سرمایه گذاری روی یک دوربین مداربسته برای خانه یا محل کار شما می شود، یکی از اولین مواردی که باید تصمیم بگیرید این است که آیا آن را پنهان می کنید یا در مکانی قابل مشاهده قرار می دهید. با این حال اکثر کاربران برای جمع آوری اطلاعات جهت ارائه مدارک و اسناد، از دوربین های مداربسته جاسوسی خیلی کوچک استفاده می کنند. این دوربین ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: دوربین مداربسته مخفی فلتی شارژی، دوربین مداربسته کوچک SQT بی سیم، دوربین مداربسته sq11 ریز رم خور، دوربین مخفی دید در شب کیو هفت، دوربین مداربسته جاسوسی سیمی پین هول، دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی ahd و غیره.

شما با مراجعه به نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه می توانید از ویژگی های هرکدام از این دوربین های جاسوسی کوچک مطلع شوید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید