دوربین دنده عقب

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای، همینجاست. تکنو دوربین اولین و برترین فروشگاه دوربین مداربسته خودرو می باشد. با پیشرفت تکنولوژی امروزه ماشین ها هم می توانید به دوربین هایی مجهز کنید که نمای واضحی را از عقب خودرو فراهم کند. این دوربین ها فروش بالایی به خود کسب کرده اند زیرا با دارا بودن عملکرد بسیار باکیفیت محبوبیت زیادی میان طرفداران به خود کسب کرده است. این دوربین های دنده عقب خودرو دارای یکسری ویژگی های منحصر بفرد است که نیازهای امنیتی رانندگان را در اکثر مواقع تأمین می کند.

جهت آشنایی بیشتر با این دوربین های دنده عقب آینه ای همراه ما باشید:

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب آینه ای خودرو

دوربین دنده عقب آینه ای خودرو که به دوربین پشتیبان گیری نیز معروف است، یک سیستم دوربین است که با ساده ترین تعریف، راحتی رانندگان را فراهم می کند. در بسیاری از خودروها این دوربین های دنده عقب به صورت استاندارد از همان اول تولید و در ماشین استفاده شده است. حتی اگر دوربین در طراحی اصلی خودرو شما گنجانده نشده باشد، می توانید بعداً آن را به صورت اختیاری اضافی کنید. این مدل از دوربین ها با عملکرد عالی به راننده اجازه می دهد قسمتی را که در پشت خودرو قرار دارد به وضوح ببیند. در نتیجه این سیستم راحتی زیادی را برای رانندگان فراهم می کند.

دوربین دنده عقب خودرو آینه ای دارای ساختار ویژه و بی نظیری هستند. این دوربینی که در عقب خودرو قرار گرفته می شود شامل صفحه نمایشگر داخل خودرو است که در قالب آینه عثب خودرو طراحی شده است و به راننده اجازه می دهد تصویر گرفته شده توسط دوربین و فرستنده سیگنال را که دوربین را به صفحه متصل می کند، به وضوح مشاهده کند. این سیستم به رانندگان کمک می کند تا وسایل نقلیه خود را به راحتی در مکان های متعدد پارک کنند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این دوربین ها عبارتند از سنسور، کارت حافظه، زاویه دید عالی و غیره. این ویژگی دوربین های دنده عقب ماشین، به راننده کمک می کند در حین پارک خودرو، فاصله خود را با شی یا دیوار پشت خودرو حفظ کنند.

دوربین دنده عقب آینه ای لمسی

  • دارای دوربین جلو و دنده عقب
  • پخش بروی خود آینه
  • دارای مانیتور ۴ اینچ
  • ساپورت رم تا ۳۲گیگ
  • ضبط به محض استارت زدن

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین ماشین دنده عقب مانیتور دار

هدف از نصب دوربین های دنده عقب آینه ای این است که میدان دید راننده را تا حد ممکن گسترده و غنی کند. به خصوص اگر وسایل نقلیه در نقاط کور پارک شده اند، رانندگان باید مراقب باشند که به دیگر وسایل نقلیه خود و یا اشیاء یا اموال پشت آنها آسیب نرسانند. دوربین دنده عقب خودرو راحتی زیادی را برای رانندگان فراهم می کنند و از این رو تقاضای زیادی دارند. مهم نیست که چقدر در رانندگی حرفه ای هستید یا حتی سالها رانندگی کرده اید، پارک کردن در فضاهای تنگ و نقاط کور همیشه یک چالش است. این دوربین های دنده عقب شامل انواع مدل ها و انواع برند های مشهور است که در فروشگاه ما با قیمت ارزان به فروش می رسند. به طور کلی این محصولات موجب شده است که میزان مرگ و میر و جراحات ناشی از تصادفات رانندگی نیز کاهش یافته است.

اگر در حین پارک خودرو، شخص یا حیوان پشت خودرو وجود داشته باشد، به ویژه اگر کودک باشد، متوجه رانندگان نمی شود. اما سیستم های دوربین دنده عقب، پارک کردن امن را به عنوان راه حلی برای این مشکل ارائه می دهد. به این ترتیب هدف دوربین های دنده عقب این است که با از بین بردن موقعیت های خطرناکی که ممکن است در حین پارک کردن وسایل نقلیه رخ دهد، جان و مال خود را به حداقل برسانند. این سیستم ها همچنین برای ایجاد فرصت های سریع، ایمن و عملی برای رانندگان طراحی شده اند. این سیستم ها دارای مکانیسم های ساده ای هستند که از سه بخش تشکیل شده اند. دوربین، صفحه نمایش و فرستنده. این ها قطعاتی هستند که سیستم دنده عقب را تشکیل می دهند. دوربین ها در پشت خودروها قرار گرفته اند و امکان ثبت فوری تصویر را فراهم می کنند.

مانيتور آينه اي ماشین

نمایشگرها یا مانیتور ها برای تماشای عکس فوری از دوربین ها و سهولت پارک کردن برای رانندگان مفید است که بر روی آینه عقب خودرو تعبیه می شود. از طرف دیگر فرستنده سیگنال به دوربین و صفحه نمایش اجازه می دهد تا همزمان کار کنند. آنها سیستم هایی هستند که پارک کردن رانندگان را آسان کرده و خطرات احتمالی را از بین می برند. به لطف آن ها، میدان دید راننده گسترش می یابد و از هرگونه آسیب مادی و معنوی به خود خودرو و همچنین هرگونه شی، اشخاص و ماشین های دیگر که در پشت خودرو یافت می شود جلوگیری می کند.

  • دو دوربينه
  • مانيتور ٤.٣ اينج
  • سنسور لنز G
  • موشن دار
  • ساپورت مموري تا ٣٢ گيگ
  • ضبط صدا و تصوير
  • اسپيكر دار
  • پخش فيلم و عكس

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین های دنده عقب آینه ای ماشین

این دوربین های دنده عقب آینه ای ماشین، به طور فعال در تمام فصول سال و در همه شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که دوربین دید عقب در قسمت صحیح خودرو نصب شده است. این دوربین معمولاً در قسمت زیرین سپر خودرو یا در قسمت بالای پلاک خودرو قرار می گیرند. گاهی هم بسته به مدل این محصول، دوربین دیگری در قسمت جلویی خودرو تعبیه می گردد. با این ویژگی می توانید نمایی هم از عقب و هم از جلو داشته باشید.

از دیگر ویژگی های این دوربین های دنده عقب پشتیبانی از کارت حافظه است که می تواند فیلم های حوادث را در خود ذخیره کند. این ویژگی برای ارائه مدارک و شواهد بسیار مفید است. از دیگر ویژگی های این دوربین، سنسور جی G است که با تشخیص اولین ضربه به خودرو سریعاً فیلم برداری و ضبط را شروع و سپس در کارت حافظه قفل می کند تا حذف نشود.

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

مرکز فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

اگر می خواهید برترین دوربین خودرو را در داخل و خارج ماشین خود نصب و راه اندازی کنید، مسیر را درست آمده اید؛ بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته خودرو دنده عقب آینه ای، دوربین ثبت سوانح خودرو، دوربین خودرو دو لنزه، دوربین مخفی داخل ماشین و غیره می باشد. شما می توانید با مشاهده انواع دوربین های کوچک خودرو، دوربین مد نظر خود را با ارزان ترین قیمت برگزینید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید