دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن را می توانید هم اکنون به صورت آپدیت دریافت کنید. فروش دوربین مداربسته هایک ویژن‌ به همکار، از طریق نمایندگی متعهد تکنود وربین انجام می گردد که دارای کادری مجرب است و تأمین کننده و واردکننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن می باشد. همچنین محصولات خود را به صورت عمده به همکاران خود با قیمتی ارزان تر و زیر قیمت بازار به فروش می‌ رساند. دوربین های مداربسته موجود در فروشگاه دارای انواع مختلف: دوربین آنالوگ، توربو اچ دی و تحت شبکه IP می باشد که در زیر بیشتر با آن ها آشنا می شوید:

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

پخش کننده دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن در واقع یک شرکت پرطرفدار چینی است که با استفاده از فناوری های نوآورانه و باکیفیت محصولات خود، در سطح بین المللی نامی ماندگار را به دست آورده است. سبد محصولات گسترده دوربین های مدار بسته برند Hikvision قابل استفاده در انواع اماکن از خانه های خصوصی گرفته تا مکان هایی پر اهمیت نظیر بانک، کارخانه، سفارت و غیره یم باشد. سیستم های امنیتی گسترده این برند شامل انواع دوربین های امنیتی با قابلیت های ستودنی و همچنین لوازم دوربین مداربسته از جمله ضبط کننده های دیجیتال می باشد. برای خرید انواع دوربین های توربو اچ دی و تحت شبکه این برند به شرکت پخش دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار که قابل اعتماد باشد، نیاز داریم.

فروشگاه تکنو دوربین با کادری مجرب و متخصص با مدیریت دیمن منصوری، پخش کننده انواع دوربین های اسپید دام، بولت و دام هایک ویژن در سه نوع آنالوگ، توربو اچ دی و تحت شبکه با بهترین شرایط در تمامی نقاط ایران می باشد که می تواند به صورت عمده با قیمتی بسیار پایین به همکاران خود به فروش برساند.

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

محصولات هایک ویژن شامل چه اقلامی می باشد؟

  • دوربین های turbo hd در انواع دام- بولت- اسپید دام گردان
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه با کیفیت های فول اچ دی ۴K و غیره
  • دستگاه های ضبط تصویر NVR با قابلیت فشرده سازی با ۲۶۵ (تکنولوژی کدگذاری H264+ و H.265+ برای افزایش کارایی و کاهش پهنای باند)

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن در بانه

تمامی دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی هایک ویژن را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی می توانید از فروشگاه دوربین مداربسته هایک ویژن در بانه خریداری کنید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری پخش کننده مستقیم و همچنین وارد کننده انواع دوربین های هایک ویژن دید در شب، پلاک خوان، تشخیص چهره، موتورایز، چرخشی و غیره به صورت عمده و خرده از چین می باشد. لازم به ذکر است که تمامی دوربین های مداربسته قابل ارائه در این مرکز فروش دارای اصالت بوده و با گارانتی معتبر دو ساله به فروش می رسد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برند های چینی موجود در جهان است. دوربین مداربسته هایک ویژن در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد. زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال دارای بالاترین سطح کیفیت برای ارائه فیلم و تصاویر می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. این دوربین ها از لحاظ تکنولوژی به دو دسته دوربین های تحت شبکه و دوربین هی توربو اچ دی تقسیم می شود. یکی از مزیت های hikvision cctv این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است. بنابراین ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی در سراسر ایران از جمله فروشگاه دوربین مداربسته منصوری می باشد.

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

دستگاه دی وی آر هایک ویژن

دستگاه دی وی آر هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از دوربین های مداربسته را بسته به تعداد کانال تعیین شده را دارد. معمولا این دستگاه ها می توانند از یک یا دو عدد دوربین مداربسته IP نیز پشتیبانی کنند. این دستگاه ها دارای پورت، ورودی و خروجی های متعدد از جمله VGA ،HDMI ،LAN ،SATA ،USB و … هستند. لازم به ذکر است که دستگاه های DVR هایک ویژن دارای حافظه داخلی نیستند. بنابراین، می بایست برای ذخیره تصاویر بر روی آنها هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. شما می توانید بسته به نیاز خود دستگاه nvr و یا دستگاه دی وی آر را برای مکان مد نظر خود سفارش و خریداری کنید.

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن

بازرگانی تکنو دوربین یکی از وارد کنندگان و تأمین کننده دوربین های مداربسته باکیفیت هایک ویژن Hikvision به صورت مستقیم از‌ چین می باشد که دارای نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن و توربو اچ دی با قیمت استثنایی و ارزانتر نسبت به سایر مراکز فروش می باشد. محصولات با کیفیت قابل ارائه در این فروشگاه دارای ضمانت نامه معتبر دو ساله می باشد که می توانید آن ها را با قیمت مناسب و ارزان از طریق فروشگاه منصوری خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت همکار دوربین مداربسته هایک ویژن خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید