کابل دوربین مداربسته

قیمت انواع کابل دوربین مدار بسته در بازار

قیمت کابل دوربین مدار بسته در بازار با قیمت های قابل ارائه توسط بازرگانی را مقایسه کنید. بهترین و با کیفیت ترین کابل را جهت نصب و راه اندازی سیستم های مداربسته را از ما بخواهید. فرقی نمی کنند دوربین های مداربسته مد نظر شما آنالوگ باشد یا تحت شبکه، دوربین مداربسته ahd باشد یا hdcvi، تیم تکنو دوربین بانه دارای کادری مجرب برای مشاوره شما عزیزان در زمینه انتخاب کابلی مناسب با دوربین های مداربسته مورد استفاده تان می باشد. جهت آشنایی با انواع کابل های دوربین مداربسته، ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

قیمت کابل دوربین مدار بسته

نقد و بررسی انواع کابل دوربین مداربسته

کابل های کواکسیال RG59 : کابل کواکسیال RG59 دارای مغزی مفتولی و شیلد می باشد که غالبا برای متراژ های پایین تا ۳۰۰ متر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر میزان کابل کشی از این متراژ بیشتر باشد احتمال افت سیگنال و از بین رفتن کیفیت تصویر بالا می رود.

کابل کواکسیال RG58 : عملکرد و کاربرد این کابل مشابه با کابل کواکسیال RG59 بوده با این تفاوت که دارای قابلیت انعطاف پذیری بیشتری نسبت به RG59 بوده و اغلب برای  نصب دوربین مدار بسته در کابین آسانسورها مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل کواکسیال RG11  : با توجه به ساختاری که دارد، قوی تر از کابل های بالا بوده و برای مسافت های طولانی با متراژ ۸۰۰ تا ۹۰۰ متر مناسب می باشد. این بدان معنیست که بدون افت کیفیت تصاویر را انتقال خواهد داد. که این غالبا برای تجهیز کارخانه ها و یا سوله های بزرگ به دوربین مداربسته مناسب می باشد.

کابل تصویر BNC : این کابل مختص اتصالات دوربین مداربسته در فواصل نزدیک می باشد. از مهمترین انواع کابل بی ان سی BNC کابل ترکیبی تصویر و برق است.

قیمت کابل دوربین مدار بسته

کابل شبکه دوربین مداربسته

کابل شبکه برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته تحت شبکه IP مورد استفاده قرار می گیرد. چراکه این دسته از دوربین های مداربسته به وب متصل خواهند شد. کابل شبکه یک کابل ۸ رشته ای دو زوج یا Twisted Pair از جنس مس است. رشته های هشتگانه کابل شبکه به صورت دو تایی درهم تنیده شده اند که این ویژگی موجب کاهش و یا از بین بردن نویز در کابل می شود.

توجه داشته باشید که دسته بندی کابل های دوزوج از CAT1 تا CAT8 را دربر می گیرد که از این بین کابل های CAT5 تا CAT6 را اصطلاحا کابل شبکه می نامند و در نصب دوربین های IP کاربرد دارند.

قیمت کابل دوربین مدار بسته

قیمت کابل دوربین مدار بسته

اگر می خواهید پس از نصب دوربین مداربسته در مکان مد نظرتان، تصاویر و ویدئو ها آنچه که شما می خواهید باشد، حتما در انتخاب کابل و تجهیزات جانبی دقت کنید. لذا اگر کیفیت تصویر بالایی را می خواهید، بهتر است با توجه به فاصله و تعداد دوربین های مداربسته از نوع کابل و رابط مناسب استفاده کنیم. تیم مشاوره فنی شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه با سال ها تجربه در زمینه نصب، مونتاژ، راه اندازی و فروش دوربین های مداربسته، آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان به بهترین نحو ممکن می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت کابل دوربین مدار بسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید