فیش دوربین مداربسته

قیمت فیش BNC دوربین مداربسته درجه یک

جهت خرید عمده و دریافت قیمت فیش BNC دوربین مداربسته درجه یک با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. فیش بی ان سی دوربین های مداربسته ، یکی از ضروری ترین موارد مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته AHD و آنالوگ می باشد که در انواع پیچی و پرسی تولید شده است که هر کدام برای مواقعی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.با ما باشید تا بیشتر با فیش بی ان سی دوربین آشنا شوید:

قیمت فیش BNC دوربین مداربسته

فیش BNC برای دوربین مداربسته

وقتی صحبت از دوربین مداربسته به میان می آید، ده ها جزء وجود دارد که می توانید برای ساختن سیستم خود از آنها استفاده کنید. برخی از قطعات کوچک و به ظاهر بی اهمیت هستند، در حالی که برخی دیگر بزرگ هستند و به نظر می رسد که کل سیستم را تشکیل می دهند (دوربین ها و DVR ها را در نظر بگیرید). با این حال، صرف نظر از اندازه جزء، هر یک هدف بزرگی را دنبال می کند. اتصال دهنده ها ممکن است کوچک به نظر برسند، اما قدرتمند هستند.

با این حال فیش BNC که مخفف British Naval Connector است یکی از رایج ترین رابط های کابل کواکسشیال به حساب می آید. علاوه براینکه فیش بی ان سی یکی از قطعات مهم دوربین مداربسته است، دارای کاربرد سیگنال های ویدیویی، آنتن های رادیویی، اجزای تلویزیون و یا شبکه های متعدد کامپیوتری و غیره می باشد. همچنین این فیش های بی ان سی بسته به مدل انتخابی دارای نصب و اتصال متفاوت می باشند.

فیش BNC مشابه دیگر اتصالات دوربین مداربسته است. به گونه که به دو صورت مادگی و نری طراحی و تولید شده است. همچنین طریق نصب آن ها به این صورت ها می باشد. این فیش دارای اجزای تشکیل دهنده از جمله پوشش بیرونی کابل، شیلد کابل، مغزی کابل و عایق داخلی کابل می باشد. پوشش‌ خارجی کابل را به خوبی مراقبت می کند. شیلد هم کابل را در مقابل نویزهای مغناطیسی مقاوم می کند. هسته کابل همان مغزی آن است که تصاویر را انتقال می دهد. عایق داخلی این فیش بی ان سی هم مغزی کابل را از شیلد جدا می کند.

فیش بی ان سی چیست و چه کاربردی دارد؟

فیش BNC امکان اتصال آسان بین دوربین های مداربسته با منبع تغذیه و ضبط کننده فیلم دیجیتال (DVR) را فراهم می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را به همراه اتصال BNC به دوربین مداربسته وصل کنید و DVR خود را اجرا کنید که نصب سریع و آسانی دارد. فیش بی ان سی پیچی که فقط از طریق دست با سفت کردن پیچ متصل و نصب می شود، سیم های کواکسیال را جهت ثبت تصاویر در دستگاه دی وی آر وصل می کند. اما فیش های پرسی bnc فقط از طریق پرس امکان نصب فراهم است.

در صورت هر نوع خطا یا اشتباهی موقع‌ نصب کردن این سیم، در هنگام پخش تصاویر اختلال و نویز ایجاد می شود و موجب می شود تا چهره اشخاص در دوربین های مداربسته واضح دیده نشود، از همین رو هنگام نصب آن از محکم بودن و درست وصل شدن باید اطمینان حاصل شود. جنس این فیش BNC کاملا از فلز ساخته شده است که بسیار مرغوب و مقاوم می باشد همچنین دارای عملکرد و اطمینان کارایی بالایی در ارائه تصاویر است.

قیمت فیش BNC دوربین مداربسته

چگونه کابل کواکسیال و فیش BNC پرسی و پیچی را به هم متصل کنیم؟

اگر بخواهیم کابل کواکسیال را به فیش  متصل کنیم، قبل از هر چیزی باید به تهیه آچار پرس جهت پرس فیش به کابل بپردازیم. مراحل به این شیوه است که: حلقه فیش را قبل از برداشتن روکش کابل، بر روی کابل سوار می کنیم و قسمتی از روکش کابل کواکسیال را جهت نمایان شدن رشته های شیلد آن، بر می داریم. سپس شیلد ها را کنار زده و روکش مغز کابل را برای آشکار شدن

مغزی، برش می دهیم. پین سوزنی و طلایی فیش را بر روی مغزی کابل قرار داده و با آچار که قبل بحث شد، پرس خواهیم کرد.
حال پین سوزنی فیش را به داخل فیش BNC قرار داده و حلقه فیش BNC را که در مرحله اول بر روی کابل سوار شده بود را طوری به سمت فیش می بریم که رشته های شیلد به بدنه فیش اتصال یابد و در نهایت با دستگاه پرس رینگ را به بدنه فیش و رشته های شیلد کابل می چسپانیم.

قیمت فیش BNC دوربین مداربسته

قیمت فیش BNC دوربین مداربسته

ارتباط بین اجزای ابزار آلات دوربین های مداربسته دیجیتال و آنالوگ از طریق فیش های بی ان سی برقرار می شود. کابل کواکسیال اعم از (RG59 ، RG6 و غیره) به اتصالات ویژه BNC نیاز دارد که با استفاده از روکش های مستحکم در فضای باز برای محافظت از آنها در برابر باران و رطوبت بالا برخوردار می باشد. فیش های BNC مهمترین بخش اتصال دوربین های ahd، hdcvi و turbo hd به دستگاه dvr می باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته با بهترین عملکرد می باشد.

فیش BNC دوربین مداربسته موجود در وب سایت ما درجه یک و دارای طراحی مناسبی می باشند. این فیش های بی ان سی مزایای فوق العاده ای دارند. به گونه ای که مانع ایجاد نویز و اختلال در ورودی های دستگاه ضبط کننده ویدیو DVR و یا خروجی دوربین می شوند. همچنین با نصب صحیح آن، از خط خطی شدن تصاویر و ویدیو ها در حین پخش و ضبط جلوگیری می شود.

لوازم دوربین مداربسته قابل ارائه در فروشگاه از دوام و ماندگاری بالایی برای عملکرد با کیفیت بهره می برند. تمامی وسایل و قطعات دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت فیش BNC دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید