هارد دوربین مداربسته

قیمت عمده هارد 2 ترابایت وسترن بنفش

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش را از نمایندگی های تکنو دوربین دریافت کنید. هارد اینترنال دو ترابایت را می توانید برای سیستم های مداربسته همانند پکیج دوربین مداربسته ۸ کانال بکار بگیرید. این هارد داخلی دارای بهترین سطح عملکرد و امکانات پیشرفته جهت ضبط و ذخیره سازی تصاویر می باشد.  هارد دوربین مداربسته دو ترا وسترن دیجیتال یکی از این محصولات محبوب، می باشد که برای بسیاری از پروژه های ساختمانی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه همراه ما باشید تا با این هارد دیسک دوربین مداربسته ۲ ترابایت بنفش آن آشنا شوید:

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

هارد دیسک اینترنال بنفش western دو ترابایت

این روزها هارد دیسک های مختلفی روانه بازار گردیده اند که طیف اعظمی از اطلاعات و داده های مفید دوربین های اتصال شده را برای مدت زمان زیادی حفظ و نگهداری کرده است. در این میان کمپانی western digital در کنار بزرگ ترین رقبای خود به یکی از ماهرترین تولید کنندگان قطعات و محصولات ذخیره سازی در بازار روز جهاتی مبدل گردیده است.

این برند شناخته شده وسترن دیجیتال فعالیت خود را در سال ۱۹۷۰ در آمریکا آغاز کرده است. همچنین هارد دیسک هایی که در انواع مدل های با رنگ های مختلف و کارایی های ویژه از جمله، سبز، بنفش، قرمز، مشکلی، طلایی و آبی را طراحی کرده است. یکی از پرفروش ترین تجهیزات این کمپانی هارد ۲ ترابایت وسترن بنفش است که به آپشن ها و امکانات بروز و کاربردی مجهز شده است. عملکرد باکیفیت و دائمی این محصول در طول شبانه روز به ارزش های آن افزوده است‌.

هارد دوربین مداربسته ۲tb وسترن بنفش دارای طراحی و ساخت منحصر به فردی می باشد. به طوریکه از ابعاد کاملاً استاندارد ۲۶ × ۱۰۱ × ۱۴۷ میلی‌متر و وزن بسیار متناسب به میزان ۶۴۰ گرم با سایز هد ۳٫۵ اینچ تولید شده است. مدل رابط این HDD وسترن دیجیتال، SATA 3.0 می باشد که برای اتصال به کامپیوتر می باشد. همچنین قادر به سرعت انتقال داده ها به میزان ۶ گیگابایت بر ثانیه است. این سرعت انتقال داده نسبت به هارد های اکسترنال بسیار بالاتر می باشد. چراکه از  کابل SATA این اطلاعات را منتقل می دهد.

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

امکانات هارد دو  ترابایت وسترن دیجیتال

هارد دیسک ۲ ترابایت وسترن دیجیتال بنفش با ویژگی های خاصی که دارد، ذخیره سازی پیوسته اطلاعات دوربین های مداربسته را از طریق دستگاه های ضبط کننده ویدیو NVR و DVR فراهم می کند. قابلیت بازیابی این داده ها کاملاً بدون نقص و نویز می باشد و حجم زیادی را برای مدت زمان طولانی نگهداری می کند. سرعت چرخش پلاتر های هارد دیسک دو ترا western digital بنفش به میزان ۵۴۰۰ دور در دقیقه می باشد. همچنین برای ذخیره سازی حافظه ۶۴ گیگابایتی در این محصول طراحی شده است.

به این معنی هیچ گونه اطلاعاتی در حافظه این هارد دیسک داخلی از بین نمی رود. هارد ۲ ترابایت وسترن بنفش علاوه براین گزینه ها، به کلی فناوری های پیشرفته کاربردی مجهز شده است. برای نمونه دارای تکنولوژی intelliPower می باشد. این ویژگی در مواقعی که هارد دیسک کار نمی کند، به کنار کشیدن بازوی مکانیکی خود پرداخته و برای همین خاطر از آسیب های ناشی از لرزش و تکان خوردن جلوگیری می کند‌. این ویژگی عمر هارد را طولانی تر نگه می دارد.

هارد دیسک WD دو ترا

از دیگر فناوری های این محصول، AllFrame می باشد. با این قابلیت دیگر هیچ فریمی را در ویدیو های دوربین ها را از دست نخواهید داد. چراکه فریم های از دست رفته را به صفر می رساند. قابلیت Intelliseek از دیگر ویژگی های عالی این HDD وسترن است که میزان تعادل و کارکرد در هارد را فراهم و درنتیجه مصرف انرژی مقرون به صرفه و حتی به پایین آوردن صدا و لرزش آن کمک بسزایی می کند.

به دلیل اینکه هارد دیسک WD دو ترا خود را با شرایط های دمایی مختلف وفق می دهد، برای کارکرد های شبانه روزی و همیشگی ذخیره فایل دوربین های مداربسته طراحی شده است. به علاوه با گنجایش دو ترابایتی که این حافظه جانبی دارای مدل مناسبی برای پکیج های دوربین مداربسته ۴ عددی و یا ۸ عددی می باشد. به گونه ای که به ذخیره سازی انواع ویدیو های این دوربین ها به صورت همزمان می پردازد. درنتیجه گزینه عالی برای نصب در مناطق مسکونی، فروشگاه ها، بانک و غیره می باشد.

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

هنگامی‌ که شما یک سیستم دوربین مداربسته را در محیط نصب می کنید، بدون شک باید قطعات آن هم کامل باشد. همچنین شما باید دوربین هایی را که به صورت ۲۴ ساعته ضبط می کنند، فایل ها و داده های آن را ذخیره کنید. برای همین هر سیستمی به یک هارد دیسک اینترنال یا همان حافظه جانبی نیاز دارد که این اطلاعات را با قابلیت اطمینان حفظ و نگه داری کند.

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه ارائه دهنده انواع مدل های هارد دیسک با مارک های مشهور و ظرفیت های مختلف در ارزان ترین قیمت ها می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت بروز و  سفارش هارد دوربین مداربسته ۲ ترابایت بنفش با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید