ایران سکوریتی

قیمت دوربین کوچک بیسیم Q7

قیمت دوربین کوچک بیسیم Q7 را می توانید از نمایندگی های تکنو دوربین از سراسر کشور دریافت کنید. دوربین کوچک بی سیم Q7 از مدل های محبوب مخفی می باشد که دارای کاربردهای گسترده ای است. همچنین بسیاری از افراد حتی متوجه دوربین بودن آن نمی شوند و به ویژه برای فیلمبرداری پنهان در داخل خانه یا اتاق کار بسیار مفید واقع می شود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از یک پرستار کودک، تمیز کننده خانه یا نوجوانان خود به صورت مخفیانه مراقبت کنید، این مدل دوربین مداربسته ریز وای فای مؤثر می باشد. اگر والدینی سالمند در خانه خود دارید می توانید از این مدل دوربین استفاده کنید تا ببینید پرستاران آن ها چگونه رفتاری دارند.

این مدل دوربین از سری دسته های بدون سیم است که نیازی به دستگاه های ضبط کننده اضافی ندارد و همچنین می تواند دید واضحی در شبانه روز با کیفیت عالی فول اچ دی را ارائه دهد.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

 

قابلیت مخفی شدن دوربین مداربسته کوچک کیو هفت شارژی

دوربین مداربسته خیلی کوچک کیو هفت شارژی همانطور که از نامش پیداست، می تواند در هر جایی و خارج از دید چشم افراد حاضر در محیط قرار بگیرد حتی بدون اینکه کوچکترین جلب توجهی کند‌. چراکه دارای ابعاد فوق العاده ریز ۲ × ۲٫۵ × ۵٫۶ سانتیمتری است و وزن این دوربین به صورت بسیار باورنکردنی سبک است. به نوعی کمتر از ۲۵ گرم وزن دارد و با این وجود هم می تواند فیلم های خارق العاده ای را با نرخ فریم چشمگیر ثبت کند. از همین رو جزء بهترین دوربین های جاسوسی است که در انبوهی از امکانات پیشرفته جهت فیلمبرداری های باکیفیت و شبانه روزی مفید است.

همچنین خواه به دنبال ابزاری مناسب برای امنیت خانه باشید یا فقط دوربینی برای مراقبت از بچه ها و حیوانات خانگی هنگام حضور در اتاق دیگر باشد این دوربین مداربسته باتری دار ۲ مگاپیکسل Q7 بهترین دوربین مخفی است و راهی ارزان و عالی برای آرامش خاطر به خودتان می باشد.

باتری دوربین مداربسته مخفی ۲ مگاپیکسل بدون سیم q7

این دوربین مداربسته مخفی رم خور q7، توسط باتری لیتیوم پلیمر کار می کند (که تا دو سال دوام می آورد) به این معنی است که این دوربین از مدل های بدون سیم است. در عین حال این باتری بعد از سه ساعت شارژ می تواند ۱۲۰ دقیقه فیلم برداری و عکس برداری را در محیط انجام دهد. همچنین به شما امکان می دهد جریان های زنده را مشاهده کرده و به صداهای اطراف آن گوش کنید. شما می توانید از فناوری خساس به حرکت در این دوربین استفاده کنید تا شارژ باتری زود پر نشود‌. بر روی بدنه این دوربین جیبی درگاه USB مشاهده می شود که این محلی برای شارژ باتری می باشد.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

مشاهده از راه دور توسط دوربین جاسوسی باتری دار q7

دوربین جاسوسی باتری دار کیو هفت رم خور از مدل های تحت شبکه یا آی پی است. به گونه ای که با اتصال این دوربین به اینترنت اقدامی است که به شما امکان می دهد بر یک منطقه خاص یا یک شی محافظت شده از راه دور در هرکجا که باشید نظارت و کنترل داشته باشید. در صورت تمایل، شما می توانید در زمان واقعی به صورت زنده به وقایع داخل محیط دسترسی داشته باشید یا این فیلم ها را ثبت کند. چراکه دارای سازگاری با کارت حافظه ۳۲ گیگابایت است و با این کار یعنی ذخیره فیلم ها در آن می توانید هر زمان که خواستید به رم داخلی رجوع کنید و فایل ها را بازیابی کنید.

کاربرد دوربین مداربسته بسیار ریز وای فای q7 شارژی

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته بسیار ریز وای فای q7 شارژی، یک فرآیند آسان است و هنگامی که از طریق برنامه هوشمند به تلفن شما متصل شد. می توانید مجموعه ای از عملکردها را کنترل کنید. به علاوه همانطور که گفته شد از مدل های مخفی است و به این معنی که می توانید آن را در جایی بدون مانع و با دید خوب از یک اتاق یا منطقه نصب کنید. از آنجا که یک دوربین بی سیم قابل حمل است، می توانید آن را در هر مکانی که می خواهید با خود ببرید. به علاوه برای ورزشکارانی که بیشتر اوقات در دل طبیعت است بسیار کاربردی است تا به فیلمبرداری های واضح بپردازد.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

ویژگی های دیگر دوربین جاسوسی رم خور مخفی q7

دوربین جاسوسی باتری دار کیو هفت رم خور، از مدل های دید در شب است که به وسیله ال ای دی های مادون قرمزی که دارد حتی دید واضحی را در تاریکی مطلق تا فاصله زیاد فراهم می کند. همچنین به وسیله میکروفون داخلی که دارد فیلمبرداری ها را همراه با ضبط صدا برای کاربران به ارمغان می آورد.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

قیمت دوربین کوچک بیسیم

انواع دوربین های مداربسته کوچک مخفی را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه خریداری کنید. با کیفیت ترین دوربین های مخفی شارژی نزد این فروشگاه است. شما می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین دوربین ریز جاسوسی را برگزینید. دوربین های مداربسته وایرلس مخفی دارای انواع متفاوتی هستند که جدا از دوربین q7 جیبی می توان به مدل های فلتی، طرح ساعت، خودکاری، sq9، sq12، دوربین بند انگشتی طرح پیچ و غیره اشاره کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید