دوربین ورزشی

قیمت دوربین ورزشی ارزان ۴K

قیمت دوربین ورزشی ارزان ۴K را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین دریافت کنید. در نمایندگی‌ های فروش آنلاین منصوری بانه شاهد وجود طیف گسترده ای از انواع مدل های دوربین های مداربسته با قیمت های مناسب هستیم. در این میان دوربین های مداربسته ریز بی سیم مخفی محصولاتی هستند که به علت ویژگی های بی همتا فروش بالایی به خود کسب کرده اند. زیرا تنوع استفاده از این سری دوربین ها بالاست و حتی می توان از آن ها به عنوان دوربین های‌ ورزشی استفاده شوند. این محصولات به جدید ترین امکانات و ویژگی های عالی مجهز هستند که آسودگی خاطر را جهت ایمنی کامل برای کاربران خویش فراهم می کنند.

در ادامه به نقد و بررسی سه نمونه از دوربین های ورزشی کوچک باکیفیت می پردازیم:

قیمت دوربین ورزشی ارزان

دوربین ورزشی WIFI

اگر ورزشکار هستید برای مثال اهل دوچرخه سواری، کوهنوردی و یا صخره نوردی هستید، و یا اگر اهل هر ورزش پر‌ هیجان دیگری هستید، و می خواهید لحظات ناب را در جاهای دیدنی و تاپ، ثبت کنید، این دوربین وای فای دار WIFI به شما بسیار کمک خواهد کرد. این دوربین متصل به اینترنت بوده و تصاویر را با بالاترین سطح کیفیت بر روی رم میکرو ۶۴ گیگی ذخیره خواهد کرد. جالب این است که این دوربین علاوه بر فیلم برداری، عکاسی خوبی هم در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه به بیان ویژگی های مهم این دوربین ورزشی ۴K خواهیم پرداخت:

ویژگی های دوربین فورکی ورزشی:

🔵۴K WiFi
🔵۱۶megapixel
🔵۳۰meter ضدآب
🔵مانیتور ۲inch
🔵use sd card 64g
🔵h.264 format
🔵۱۷۰ hd wide

قیمت دوربین ورزشی ارزان

دوربین مداربسته مخفی sq11 شارژی

دوربین مداربسته مخفی sq11 شارژی همانطور که از نامش پیداست جزء کوچک ترین دوربین های جهان محسوب می شود. زیرا سایز و حجم آن بیش از اندازه کوچک است تا در محیط توسط اشخاص دیده نشود. در نتیجه قادر به فیلم برداری های مخفیانه در محیط است. همچنین به صورت بسیار نامحسوس می تواند داخل اشیاء محیط مانند کنار تابلو، داخل قفسه کتاب ها، داخل گاوصندوق و حتی اسباب‌ بازی های بچه ها پنهان شود. گاهی از این مدل دوربین اس‌ کیو ۱۱ به عنوان دوربین ورزشی یاد می شود چراکه به دلیل قابلیت بدون سیم و همچنین دارا بودن ابعاد جم و جور ۲۰*۲۳*۲۳ میلی متر، وزن کم ۲۰ گرم به راحتی بر روی فرمان دوچرخه یا موتور یا کاسکت نصب و تعبیه می ‌گردد تا در‌ ورزش های مختلف هرکجا که رفتید با خود به همراه داشته باشید.

رزولوشن ضبط این دوربین ورزشی یه میزان ۱۲ مگاپیکسل است که تصاویر فوق العاده واضح و شفافی را در نرخ فیلم ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می کند. با این وجود شما می توانید از تصاویر باکیفیت و بیان جزئیات بهره مند شوید. نوع ذخیره سازی فایل این دوربین جاسوسی از طریق کارت حافظه است که برای بازیابی های بعدی مناسب خواهد بود. این دوربین قادر به کارکردن ۹۰ دقیقه ای بدون برق از طریق باتری لیتیوم داخلی خود است.

همچنین برای نگهداری فضای کارت حافظه و شارژ باتری از قابلیت تشخیص حرکت بهره می برد. این دوربین شارژی مخفی بیسیم دارای قابلیت فیلمبرداری واضح در شب است زیرا از ال ای دی های مادون قرمز بهره می برد. همچنین این دوربین مداربسته مخفی sq11 ۱۲ مگاپیکسل، قابلیت ضبط صدای برد بالای خود را مدیون میکروفون داخلی قدرتمند است.

قیمت دوربین ورزشی ارزان

دوربین مداربسته خیلی کوچک sqt وای فای

دوربین مداربسته خیلی کوچک sqt وای فای از دیگر دوربین های ورزشی است که کیفیت تصویر شگفت انگیزی دارد. این کیفیت فیلم به گونه ای است که حتی به تشخیص چهره اشخاص محیط تا میزان متراژ ۳۰ متر می پردازد. این دوربین به دلیل قابلیت مخفی شدن در محیط می توان حتی برای کارهای مراقبتی مانند نظارت پرستار بچه مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین می تواند شواهد و مدارک بسیار مهم و رسمی را برای شما جمع آوری کند. دوربین ورزشی بدون سیم ۱۲ مگاپیکسل را می توانید در خانه ها، دفاتر، داخل ماشین و غیره نصب کنید بدون اینکه کسی متوجه دوربین بودن آن شود.

این محصول دارای تکنولوژی برتر تحت شبکه یا آی پی است تا از طریق وای فای و نرم افزار مخصوص خود به انتقال ویدیو های آنلاین در محیط بپردازد. به گونه ای که مالکین در هر نقطه ی دنیا که باشند می توانند فیلم های زنده محیط‌ مورد نظر خود را از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود به صورت مستقیم دریافت کنند. گفتنی است پایه مخصوص آهنربایی این دوربین ریز را بر روی انواع سطوح فلزی درب و پنجره های ورودی و ‌خروجی نصب می کند.

دوربین کوچک وای فای SQT

به طور کلی دوربین کوچک وای فای‌ SQT مدل مناسبی برای مصاحبه ها و مشاغل مهم مانند وکلا، قضات، بازرس و غیره است زیرا حتی از قابلیت شنود با کیفیت بالا بهره می برد. همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه micro sd می تواند حجم بالایی از اطلاعات را برای مشاهدات بعدی فراهم می کند. این دوربین مخفی دارای دزدگیر حرکتی است. به این گونه که به وسیله سنسور تشخیص حرکتی که دارد در هنگام ورود اشخاص و اشیاء به محیط نه تنها فیلم برداری را آغاز می کند، بلکه با ارسال اعلان ها برای کاربران از راه دور وجود خطر را هشدار می دهد. همچنین قادر به حفظ و نگهداری فضای بیشتری در رم و باتری خواهد بود.

این دوربین مخفی را به دلیل حجم کمی که دارد می توانید بر روی انواع وسایل ورزشی مانند دوچرخه، موتور، کلاه، فرمان و غیره نصب کنید.

قیمت دوربین ورزشی ارزان

قیمت دوربین ورزشی ارزان

دوربین های نامبرده در بالا را می توانید با قیمتی فوق العاده از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. شما می توانید انواع دوربین ورزشی ارزان قیمت کیفیت بالا را به صورت عمده و خرده از این مرکز فروش سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید