دوربین حساس به حرکتدوربین مدار بسته دید در شب

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت دید در شب

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت دید در شب بسته به نوع و امکانات دوربین می تواند متفاوت باشد چراکه دارای مدل های متفاوتی هستند که با توجه به نیاز و کاربرد مشتری فرق می کنند. پر فروش ترین دوربین های تشخیص حرکت عبارتند از دوربین مداربسته مخفی فلتی، دوربین مداربسته مغناطیسی sqt، دوربین مخفی sq9 و همچنین دوربین مداربسته بیسیم چرخشی با قابلیت ردیابی اجسام اتو ترک که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به اطراف را دارد. ما در ادامه به معرفی دوربین مادون قرمز کوچک sqt خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

دوربین مخفی تشخیص حرکت رم خور

آیا شما می خواهید صاحب یک دوربین مداربسته کوچک باشید که تنها با یک بار شارژ شدن بتواند صد دقیقه تمام از مکان و سوژه مورد نظر فیلم برداری کند؟ بدون شک دوربین مداربسته مخفی کوچک وایرلس مدل sqt بهترین گزینه است چراکه دارای باتری محبوب لیتیوم می باشد. گذشته از این ها دارای محاسن پراهمیت می باشد که در مواقع مختلف نیاز کاربران خود را به بهترین شیوه ممکن تأمین می کند. به عنوان نمونه این دوربین ریز جاسوسی بدون سیم از سنسور های حساس به حرکت بهره می برد.

با تشکر از قابلیت متصل شدن به وای فای، نه تنها می توانید ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آنچه در خانه اتفاق می افتد را مشاهده کنید، بلکه با فعال کردن حالت آماده باش در صورت تشخیص حرکت مشکوک، دوربین شروع به ضبط و فیلمبرداری و سپس دریافت تصاویر از طریق گوشی های هوشمند را امکان پذیر می سازد. لازم به ذکر است همه ی این فایل های دریافت شده دارای رزولوشن تصویر Full HD 1080p می باشد که به صورت شفاف و بسیار واقعی به نمایش گذاشته می شوند. از این دوربین مداربسته مخفی کوچک وایرلس مدل sqt به عنوان دوربین میکروفون دار یاد می شود. به این معنی که قابلیت ضبط صداهای اطراف همراه با فیلمبرداری های محیط را به صورت شفاف ارائه می دهد.

این مدل دوربین مناسب همه ی مکان های مختلف اعم از منازل، دفاتر کار و غیره می باشد همچنین می توانید با خود به هرکجا حمل کنید.

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

مشخصات فنیدوربین مداربسته مخفی تعقیب کننده سوژه sqt

  • مدل وای فای دار
  • دارای باتری لیتیوم
  • وضوح تصویر فول اچ دی
  • قابلیت شنود محیط
  • دارای سنسور تشخیص حرکت
  • دید در شب و تاریکی
  • رم خور

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

قیمت دوربین مدار بسته حساس به حرکت

دوربین های مداربسته ای که قابلیت دید در شب را دارند، توسط ال ای دی های مادون قرمز مکان را روشن کرده و امکان دید در شب عالی را  به کاربر می دهند. به گونه ای که  تصاویر کاملاً واضح را حتی در تاریکی شب ضبط می کنند. و اما دوربین های حساس به حرکت چه وظایفی دارند، این دوربین ها دارای سنسور یا حسگری بسیار حساس هستند که به محض حرکت چیزی آن را تعقیب کرده و با دقتی بالا از آن فیلم برداری خواهند کرد. شما می توانید انواع مختلف دوربین مداربسته خانگی مخفی حساس به حرکت را با قیمت ارزان و ضمانت دوساله از طریق وب سایت تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید