دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور کوچک

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور کوچک در بازرگانی تکنو دوربین را ارزان تر از همیشه دریافت کنید. دوربین های مداربسته شارژی با مدل های متعددی در بازار موجود می باشد که بسیار پر کاربرد بوده و قابلیت ضبط فیلم و صدا را تا چندین ساعت بدون نیاز به برق دارند. اینجا می خواهیم به معرفی یکی از پر فروش ترین دوربین های مخفی جاسوسی باتری خور قابل شارژ بپردازیم:

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور

کوچکترین دوربین مداربسته شارژی با قابلیت ضبط صدا

دوربین مداربسته فلتی وای فای دار از مدل های ریز می باشد و در مواقعی که تمایل ندارید کسی به مجهز بودن دوربین در مکان مورد نظر مطلع شود مؤثر واقع می شود. رزولوشن تصویر فول اچ دی، این دوربین مخفی به حدی واضح است که حتی خوانایی عالی نوشته ها و پلاک ها را هم به آسانی فراهم می کند. همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته کوچک فلتی از مدل های وای فای دار می باشد که تصاویر و فیلم های زنده ای را از طریق اینترنت در گوشی های شما اشتراک می گذارند تا از هرجای کره زمین به راحتی دسترسی پیدا کنید.

با دارا بودن سنسور تشخیص حرکت، اگر این دوربین مخفی کوچک شارژی، حرکتی را در فضای کنترل شده تشخیص دهد، با استفاده از این قابلیت از ضبط فیلم و اطلاع رسانی فوری در تلفن بهره مند می شوید. به این ترتیب بلافاصله می دانید چه کسی از منطقه حفاظت شده عبور کرده است. از مزیت بارز این سری دوربین وای فای دار باطری خور، قابلیت مخفی شدن در هرکجای لباس خود، لای کتاب، زیر میز و غیره می باشد.

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته فلتی وای فای دار

  • وضوح ۲ مگاپیکسل
  • وایرلس
  • ابعاد ریز
  • سنسور تشخیص حرکت
  • قابلیت شنود محیط
  • قابل شارژ
  • قابل اتصال به وای فای جهت انتقال تصاویر

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور

دوربین مخفی بیسیم SQT

دوربین مخفی بیسیم SQT یکی از محبوب ترین دوربین مداربسته کوچک بیسیم است که از تکنولوژی IP بهره برده و با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالا را دارد و مجهز به یک باتری و میکروفن داخلی می باشد. این دوربین مداربسته بیسیم کوچک دارای لنز ثابت با فاصله کانونی ۱٫۷ میلیمتری بوده و برای ذخیره سازی اطلاعات دارای یک شیار کارت حافظه است که می تواند از کارت حافظه Micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی نماید.

انتقال تصویر دوربین بیسیم sqt از طریق بستر اینترنت انجام می گیردبه این صورت می باشد که شما برای انتقال تصویر دوربین sqt باید یک مودم که دارای اینترنت می باشد تهیه کنید و مودم را در نزدیکی دوربین قرار دهید تا دوربین sqt را از طریق نرم افزار موبایل به آن متصل کنید و بعد از متصل شدن دوربین به نرم افزر تلفن همراه شما در هر نقطه از این کره ی خاکی که باشید می توانید تصویر دوربین شارژی sqt خود را با یک کلیک برروی نرم افزار مشاهده کنید و لذت ببرید.نگران موضوع انتقال تصویر و کار با نرم افزار نباشید چون شما کافیست تماس بگیرید تا از کمک های تیم پشتیبانی دیجی ویرا استفاده کنید.

دوربین مداربسته آی پی وایرلس مدل SQT دارای پایه آهنربایی است که امکان نصب بر روی تمامی سطوح فلزی را دارد و قادر به ضبط صدا می باشد و از طریق نرم افزار تلفن همراه می توانید آن را بر روی گوشی نصب نمائید و تصاویر را در گوشی مشاهده کنید و استفاده از این نوع دوربین های برای نصب بر روی انواع کواد کوپتر، انواع اسباب بازی ، فیلم برداری از حرکات حیوانات خانگی و غیره نیز کاربرد دارد.

 

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور

جدا از دوربین های مداربسته مخفی شارژی قابل حمل، دوربین های مداربسته دیگری نیز وجود دارند که بدن نیاز به برق در طول شبانه روز، تصاویر را ضبط خواهند کرد. این دوربین مداربسته بینظیر، به دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی معروف است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید دریافت خواهد کرد. دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی توسط صفحه پنل دار به تأمین انرژی مورد نیاز خود می پردازد. بنابراین دیگر نیازی به متصل شدن برق شهری و کابل کشی ندارد.

صفحه خورشیدی آن شارژ انباشت در روزهای آفتابی را تضمین می کند. بنابراین بسته به شرایط آب و هوایی و نحوه استفاده، دوربین می تواند تا ۱۲ ماه بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. قابل ذکر است این دوربین مداربسته پنل دار، به دلیل وصل شدن به اینترنت که به دوربین های تحت شبکه یا IP معروف هستند، این امکان را می دهد از طریق شبکه وای فای تصاویر را در زمان واقعی به صورت زنده در گوشی های هوشمند شما هرجای دنیا باشید منتقل کنند. همچنین کل محفظه فلزی آن از محافظت بیشتر درمقابل حرارت بیش از حد روزهای آفتابی برخوردار است. به عبارتی دیگر، با درجه بندی IP66 می تواند روزهای بارانی، آفتابی، طوفانی و حتی برف را تحمل کند و به کار خود ادامه دهد.

لازم به ذکر است که دوربین مداربسته وای فای دار ضد آب رم خور خورشیدی، دارای نصب بسیار سریع و آسان و همچنین کیس ضد آب می باشد. این دوربین مداربسته مموری خور ۲ مگاپیکسلی را می توانید با قیمتی طلائی از نمایندگی دوربین مداربسته منصوری به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید.

قیمت دوربین مدار بسته باطری خور

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید