دوربین مداربسته پانوراما

قیمت دوربین مداربسته پاناروما

قیمت دوربین مداربسته پاناروما به صورت ارزان را تنها از بازرگانی تکنو دوربین استعلام کنید. از محاسن اصلی و ارزشمند این دوربین ها این است که زاویه دید بسیار گسترده تا ۳۶۰ درجه را فراهم می سازد. این نوع دوربین ها سبب صرفه جویی در خرید دوربین های مداربسته شده و در عین حال تصاویری با کیفیت را در اختیار کاربر با تمامی زوایا قرار خواهند داد. پر فروش ترین این دوربین ها عبارتند از: دوربین مداربسته سقفی فیش آی ( در دو نوع وایرلس و ahd ) و دوربین مداربسته وای فای لامپی. در زیر با این دوربین های چشم ماهی بیشتر آشنا می شوید:

قیمت دوربین مداربسته پاناروما

دوربین های ۳۶۰ درجه فیش آی

دوربین های پانورامیک در مقایسه با دوربین های معمولی دیگر، با پوشش ۳۶۰ درجه ای که دارند میدان دید بسیار وسیع تری را ارائه می دهند. در نتیجه می توانند مدل مناسبی برای مناطق بزرگ تری مانند مغازه های بزرگ، انبارها، پارکینگ ها، استادیوم ها، موزه ها، سالن های کنسرت و ورزش باشند تا که فیلم همه ی اطراف را ضبط کنند.

دوربین های مداربسته IP چشم ماهی دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد و محبوبی هستند که دوربین های معمولی نمی توانند داشته باشند. بزرگترین مزیت این مدل ها این است که می تواند نقطه ی تماشایی ۱۸۰ یا ۳۶۰ درجه دید ایجاد کند. به علاوه این مدل های تحت شبکه فیش آی قابلیت انتقال فیلم و تصاویر به صورت زنده به گوشی های هوشمند را دارند. همچنین از کلی آپشن های مختلف قابلیت دید در شب، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، سنسور های حساس به حرکت، قابلیت بحث و گفتگوی دو نفره و غیره.

قیمت دوربین مداربسته پاناروما

پوشش بالا دوربین های مداربسته چشم ماهی fisheye

از آنجا که یک دوربین چشم ماهی می تواند به یک نمای پانوراما ۳۶۰ درجه دست یابد، می تواند جایگزین تعداد زیادی از دوربین های امنیتی معمولی شود بدون اینکه پوشش را از بین ببرد. این می تواند نقاط کور را در مناطق نظارت را فراهم کند. به عبارتی دیگر به جای اینکه از چند دوربین استفاده کنید یک عدد دوربین مداربسته فیش آی را در محیط خود نصب کنید بهتر و بصرفه تر است. نصب این دوربین های بسیار آسان است برای مثال دوربین مداربسته وایرلسی لامپی پاناروما دارای نصب ساده و آسانی است که از کلی آپشن های کاربردی فنی مختلف بهره می برد. همچنین دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است که فیلم های مکان مورد نظر را همراه با صدا در واضح ترین شکل ممکن ضبط می کند.

قیمت دوربین مداربسته پاناروما

قیمت دوربین مداربسته پاناروما

دوربین های مداربسته پانوراما تصاویر را به صورت یکجا و دایره ای نمایش خواهد داد به طوری که در یک لحظه کل زوایای یک مکان را به ما نشان می دهد. شما می توانید انواع مدل های دوربین مداربسته چشم ماهی را با کمترین قیمت و ضمانت پس از فروش از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید