دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته مخفی بیسیم Q7

قیمت دوربین مداربسته مخفی بیسیم Q7 نسبت به سایر دوربین های جاسوسی موجود در بازار بسیار ارزان تر می باشد. این دوربین کوچک وایرلس از قابلیت های پراهمیت برخوردار است تا کاربران خود را واقعاً راضی نگه دارد. از جمله این مشخصات مهم عبارتند از: قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای، قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری، سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS، پشتیبانی از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت، میکروفون دار جهت ضبط صدا، سنسور حساس تشخیص حرکت، قابلیت شارژ و غیره. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین جاسوسی بیسیم کوچک ارزان آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته مخفی

دوربین بی سیم کوچک مموری خور Q7

دوربین مداربسته مخفی بیسیم q7، همانطور که از نام آن پیداست به اندازه ای کوچک است که قابلیت پنهان کردن دارد و کسی به دوربین بودن آن شک نمی کند. همچنین از باتری پرظرفیت بهره می برد که تا ۳ ساعت قابلیت فیلمبرداری دارد اما در صورت متصل شدن به پاوربانک تا ۳ روز بدون وقفه ضبط می کند. این دوربین کوچک وایرلس کیوهفت که نصب آسانی دارد، از وضوح بالای تصویر تا ۵ مگابایت بهره می برد بنابراین هرآنچه را که فیلمبرداری یا عکسبرداری می کند از کیفیت واضح و دقیقی برخوردار می باشد. همچنین با دارا بودن میکروفون داخلی، این امکان را فراهم می سازد تا در صورت فیلمبرداری، صدای محیط تحت نظارت هم به خوبی ضبط می شود به عبارتی دیگر از استراق سمع قدرتمندی بهره مند است.

شما می توانید این دوربین جاسوسی ریز Q7، را به راحتی به شبکه وای فای متصل کنید و از طریق اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی های هوشمند اندروید یا IOS، از راه دور در هرکجا که از مکان مورد نظر قرار گرفته اید، به صورت پخش زنده نظاره گر باشید تا از وقوع هرنوع حوادث ناخوشایند در اسرع وقت جلوگیری کنید. در غیر این صورت یعنی در نبودن شبکه وای فای این دوربین مخفی فیلم ها و عکس های گرفته شده خود را در کارت حافظه خود ذخیره می کند شایان ذکر است از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگ پشتیبانی می کند.

قیمت دوربین مداربسته مخفی

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی بیسیم q7

  • قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای
  • قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS
  • پشتیبای از رم تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت
  • میکروفون دار جهت ضبط صدا
  • سنسور حساس تشخیص حرکت
  • قابلیت شارژ

قیمت دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی بدون سیم q7، به صورت کارآمد و ریز طراحی شده است و متناسب مکان هایی مانند خانه، دفاتر کار، فروشگاه ها و غیره می باشد که قابلیت نصب و جاسازی به صورت مخفیانه را دارد. از جمله قابلیت های ویژه دیگر آن، سنسور تشخیص حرکت است که فقط در صورت احساس هرگونه حرکتی شروع به فیلمبرداری می کند. قابلیت دید در شب هم به وسیله ال ای دی های مجهز شده، تصاویر شفاف را هم حتی در تاریکی شب امکان پذیر می سازد. شما می توانید این دوربین مداربسته وای فای با قابلیت ضبط صدا و سایر دوربین های مداربسته مخفی کوچک را با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید